erotische sauna

16-01-2014 12:18 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mmm, nu is het dus wel even zaak om goed te omschrijven wat we zoeken



We zijn stel die afentoe een stapje verder willen gaan (wie niet), nu staan we op punt dat we er samen uit zijn dat het ons spannend lijkt om te experimenteren met seks met meerdere mannen erbij.

Man van het stel lijkt het spannend als anderen naar haar kijken en wellicht ook in later stadium meedoen en maakte dat in eerdere relaties ook mee, spannend als dit redelijk ongedwongen kan gebeuren en stapsgewijs.

Mijn vriendin geeft duidelijk aan ervoor open te staan en wil het ook graag eens meemaken maar bij voorkeur niet in een parenclub maar in een iets 'luchtiger' omgeving, naaktstrand lijkt ons ook ideale omgeving maar dat duurt nog even totdat temperaturen dat toelaten.



Tijdens eerdere relatie kwam ik wel eens met toenmalige partner op vrijdagavond in Hotels v Oranje tijdens de nudistische avonden en daar hing altijd een fijn broeierige sfeer van kijken en bekeken worden, uiteraard is standaard sauna hiervoor niet de juiste locatie maar wellicht zijn er dergelijke locaties te vinden in de Randstad?
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
Hi! Ik heb meegelezen en krijg hier zelf ook helemaal zin in om mijn sv mee te verrassen

Is iemand hier bekend met sauna Victory in Tilburg? Zelf weleens geweest of berichten over gehoord?
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaringen om te delen van dit soort sauna's in omgeving Brabant?
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Alle reacties Link kopieren
foei foei foei niet over mijn roddelen he, hhi



ja maa klopt ik ben de eenige single dame die er rond loopt in azzura ja en ik vermaak me er zeer goed



vriendelijke groet Bella





quote:ropa schreef op 28 januari 2014 @ 21:44:

Hoi lieffie2012,



Ik weet dat er 1 vaak is, alleen. Bella! Verder allemaal stellen en 'losse mannen' voor wat wij tot nu toe gezien hebben maar we zijn er niet altijd natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Na een spannende zomer zoeken we nog steeds
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
Leuke en spannende sauna daar in Beuningen en lang niet zo duur als een pc. Fijne Finse sauna. Alles mag en niets moet. Gezellig en niet duur. Wel wat loslopende mannen, maar niet opdringerig. En als je echt prive wil zijn, genoeg mogelijkheden om je af te zonderen in een gesloten ruimte (met bubbelbad en sauna).
Alle reacties Link kopieren
Ben wel eens op de zaterdag in sauna victory geweest in Tilburg maar nog geen stellen tegen gekomen.

Dan heb je bij azzura meer geluk.

Trouwens in Limburg gay sauna beek kun je ook op bepaalde dagen gemengd terecht en komen er ook koppels dat ik weet.

Maar azzura heb ik pas ontdekt en er hangt een leuke sfeer in de bar.

Zelf ben ik nog wat terug houdend bij de stelletjes . Moet nog wat los komen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-02-2016 23:46
Reden: hengelen
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven