Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Alle reacties Link kopieren
Ik las in jouw post geen vreemdgaan-oordeel hoor Blauwevrouw, zo bedoelde ik het absoluut niet, dit was even compleet mijn visie. Het is inderdaad goed om te kijken naar wat je verzwijgt en waarom en hoe belangrijk dat is. Voor mij waren dingen in de regel te onzinnig om te delen en ik zal minnaartechnisch ook wel eens wat verzwegen hebben, omdat ik het te lastig vond of omdat het niet interessant genoeg was.



Karamella, ja, ik denk dat dat ook verwijdering met zich mee kan brengen. Sommigen kunnen zo opgaan in hun werk dat het een wereld op zich lijkt naast datgeen hij met je deelt. Dat zorgt ook voor een tijdelijke ontbinding. (bah)

Het lijkt me dan ook dat er geinvesteerd moet worden om de touwen weer aan te halen. Het is alleen wat meer maatschappelijk aanvaard.
...
Alle reacties Link kopieren
Dames ik wil jullie bedanken voor jullie openheid en vermogen om, goed verwoord, een spiegel voor te houden. Ik ben getrouwd en neig erg naar een hele aantrekkelijke man die ik van vroeger ken. Ik heb nog niks ermee gedaan behalve wat appjes heen en weer maar ik vind het erg fijn om te lezen welke keuzes jullie hebben gemaakt en wat dit allemaal met jullie en de relatie met nr1 doet.
That voice in your head that says 'buy the shoes', That's the one to listen to!
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwevrouw schreef op 24 oktober 2014 @ 16:42:

Rooss, ik ben me inderdaad bewust dat ik mijn issues zat te projecteren op Karamella. Daarom heb ik ook geprobeerd uit te leggen wat zoiets met mij doet / gedaan heeft. Ik vind het moeilijk om een geheim mee te dragen.

Maar wat ik me gewoon echt niet goed voor kan stellen is dat je zonder enige vorm van schuldgevoel iets kunt doen waarvan je wéét dat je nr1 er hoogst ongelukkig van zou worden als hij er ooit achter zou komen. Dat beschadigt toch hoe dan ook iets in je zelf of in je relatie? Of zijn er echt mensen bij wie dat niet zo hoeft te zijn?Even weer binnen vallen als het mag,daar zeg je wat (iets kunt doen)zal het schudgevoel ook niet afhankelijk zijn,hoever je je grens of grenzen bent overschreden?En ik heb het idee,dat mannen hier anders tegenaan kijken ?
Alle reacties Link kopieren
Zoals Ali Amhali (met akcent) zou zeggen: 'tis gebeurd!



Valt reuze mee deze keer, met de roze wolk en al. Ook de spanning minder. ( The magic gone???)



Ik ga zo jullie verhalen lezen
Alle reacties Link kopieren
Ja daar kom je niet mee weg natuurlijk Diver, tell us more!
...
Alle reacties Link kopieren
Oh ja. En de No1 is naar de dokter gegaan. Na 3+ jaar, kan me niet eens meer herinneren hoe lang dit allemaal duurt..





En bij terugkomst thuis heb ik een 3vvoudig cockring met bijbehorende silicone smeersel in de badkamer aangetroffen.

Het duurde effe totdat ik doorhad dat het om de cockring ging. (Dacht eerst dat de douche lek is of zo , maar de kleur was meteen verdacht: respectivelijk roze, paars en zwart).

Ben nog steeds niet uit welke onderdelen moeten erdoor (3 verschillende diameters)





Het lijkt dat de sexverbod vruchten begint te werpen (maar het is nog te vroeg iets met zekerheid te zeggen, natuurlijk)





Alles lijkt net een alternate waarheid (paralelle universe), alsof de wereld waar ik terug in ben gekomen niet hetzelfde is als die, die ik verlaten had, toen ik op de date gingl
Alle reacties Link kopieren
Okeee! En heb je hem ook gevraagd welk kleurtje hij waar omheen heeft gemanoeuvreerd en of het leuk was?



Waarom ging hij naar de dokter? Om zijn gebrek aan libido?
...
Alle reacties Link kopieren
Ja. Kreeg verwijzing.



Het was nog in de verpakking... Komt nog...
Alle reacties Link kopieren
De Fetishman kwam met zijn nieuwe auto van de baas (Audi iets, ik liep bijna voorbij want heb het niet herkend). Toen hij uit de auto stapte, viel ik bijna om: hij had zo een strak, doorzichtig lange-mouw shirtje aangetrokken. Waardoor je alles kon zien. De tepels en al, echt niet normaal. Had verboden moeten zijn. Ik bedoel: als een vrouw zo zonder BH rond loopt is het niet gepast (heb hem gezegd en hij lachtte, zei dat hij dat express voor mij aandeed).



Als er iets leuks aan hem is, is dat hij altijd picco bello eruit ziet: is schoon, geknipt, getrimmed en ruikt lekker.



Samen boodschappen gedaan en gekookt.en daarna was de feest begonnen: we aten ons dol en dronken samen paar liters kriek. Zijn taille is 16cm in omvang gegroeid. Echt: 2 easy steps from 6-pack to 1-pack.



De sex die erop volgde was lekker en van mijn kant erg gewild (aangezien sahara). Maar bijzonder was het niet. Het was voorspelbaar en daar hou ik niet van. En hij gaf ook minder kick als eerder (einde in zicht??)



Eerder dan verwacht zei hij dat hij niet persee klaar hoeft te komen. Een beetje bizzar voor contact die vooral op sex gebaseerd is, vinden jullie niet? En hij was erg knuffelig en meelig, was meer gericht op mij dan normaal. (Kort geleden keek ik, samen met No1, naar de Gigolo's advertenties en het 'boyfriend experience' die ze ook verkopen. Op een gegeven moment dacht ik daaraan toen hij heel lief tegen mij deed)). Ik, daarentegen, heb vooral behoefte gehad aan rechttoe, rechtaan neuqen (wat op zich niet zo gek is aangezien de droogte). Maar dat viel vies tegen. Was meer gekus en gefriemel.



Het praten ging vlot, maar we hebben weer hetzelfde riddeltje herhaald als altijd.



Hij vertelde over zijn reis naar Thailand binnenkort. 3wk alleen (zonder vriendin). En herhaalde dat hij alleen woont. Zij heeft hem van haar profiel verwijderd, zag ik onlangs. En ik had gemerkt dat hij laatste tijd veel meer op whatsapp lijkt te leven. Maar hij zegt niets, dus...



Hij maakte weer heleboel fotos. Vooral van zichzelf en zijn buik.

Of van mij. Actiefotos .



De afloop was goed gegaan. Netjes en zonder schommelingen. Geen narigheid. Ook geen slecht gevoel bij mij deze keer.



Hij gaf me een kus, zei niets over vervolg en zei dat hij de fotos zou doorsturen. Niet dat ik erom vroeg (heb ze al, over 1000, hoeft niet elke keer). Op moment leek het bijna dat hij behoefte had om iets te zeggen, of terug te geven, maar hij kon niets verplichtend opbrengen, dus beloofde hij de enige wat hij kon: de fotos doorsturen. Heeft ie ook gedaan.



De date met de fetishman was leuk maar niet bijzonder spannend deze keer. De grote voordeel ervan is dat ik niet echt van de wolk hoef te donderen. Het gaat dus redelijk goed hier. Zo goed zelfs dat ik niet eens behoefte heb om hem uit de App te verwijderen: ik ben niet meer dwangmatig aan het checken. Er komt niet, nooit iets beters van hem. Het verandert nooit.



Hopelijk dat de klap uitblijft (en niet later komt)



Aangezien overheersende rust is het heel goed mogelijk dat dit, wederzijds, de laatste keer is. Gewoon spontaan doodgebloed.



Ben benieuwd wat jullie er over denken.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het over is Diver, de spanning lijkt eraf, hij is in alle opzichten saaier geworden. Waarschijnlijk dreef je op zijn onbereikbaarheid en je staat verbaasd van zijn geknuffel en daar komt bij dat hij bij zijn vriendin vandaan is (tijdelijk) en hij minder seksbelust leek.

Jij bent de seks-interesse voorbij wat hem betreft denk ik.



Prima ergens. De lading is eraf en jij kunt verder. Toch? Ik ben benieuwd hoe je er in de komende dagen naar gaat kijken.
...
Alle reacties Link kopieren
Ben ook benieuwd Roos.





Wat zou dat, minaartechnisch, een goede afloop zijn: geen drama, geen gebroken hart, geen problemen thuis.





@hint, je hebt 2 veel te late berichten
Alle reacties Link kopieren
Divergent, Ik ken je verhaal niet helemaal maar te lezen aan je laatste Posts lijkt het inderdaad over.. Wel fijn dat het zo lijkt te gaan zonder hartzeer of andere problemen. Ben benieuwd hoe het verder gaat met nr1. Wat goed dat hij de stap naar de huisarts heeft gezet!
That voice in your head that says 'buy the shoes', That's the one to listen to!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben me suf aan het denken over iets praktisch dussss.....Lieve Roos mag ik jou nog een pb sturen als ervaringsdeskundige?Ik wil geen stomme fouten maken zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk mag dat!
...
Ik denk dat het met de bootsman ook klaar is. Deze week niet of nauwelijks contact, de date was lekker maar meer ook niet en ik heb geen drang of drive om een volgende te plannen.



Ik ben vooral moe, lig gewoon lekker met man op de bank voor de open haard en geniet van mijn gezin. Tussendoor maak ik me vooral zorgen over een werksituatie en ik heb niet zoveel behoefte aan afleiding daarbij.
Alle reacties Link kopieren
Logisch Oranje. Misschien ben jij je wildste haren ook wel kwijt, ik merk dat ook een beetje.. heb alle vrijheid hoor, kan doen wat ik wil. Maar drang? Neuh..

Ben heel blij met de situatie zoals ze is. Ik ontdek weer op andere gebieden
...
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je lekker geniet van je gezin oranje. Balen van je werksituatie. Iets waar wij bij kunnen helpen of wil je er verder niks over kwijt? En bootsman exit dus? Als de behoefte er niet meer is houdt het op natuurlijk. Maar komt dat door je werksituatie of omdat de behoefte sowieso weg is gegaan?
That voice in your head that says 'buy the shoes', That's the one to listen to!
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde dat ik het kon, madame helpen met deze werksituatie, ik had je zo een stukje de ladder op geschopt hoor Madame O! Met alle liefde!!
...
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie elkaar trouwens allemaal ook buiten het forum om?
That voice in your head that says 'buy the shoes', That's the one to listen to!
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor. Een aantal ken ik wat beter via andere kanalen en met sommigen heb ik mail contact. Met anderen schrijf ik al 5 jaar ofzo op dit topic en dat geeft ook gevoel van "elkaar kennen".
...
Alle reacties Link kopieren
Ja dan leer je elkaar wel kennen als je al vijf jaar meeschrijft!!
That voice in your head that says 'buy the shoes', That's the one to listen to!
Alle reacties Link kopieren
Ik was een keer bij een meet & greet, jaar of vijf geleden. Een avond welke ik nooit zal vergeten, in zeer positieve zin. Net als de persoon die me daar voor uitnodigde.



Dus ja, ik ken er een paar. Al schrijft daar bijna niemand meer van mee.

En ik heb zeer recentelijk twee nog actieve schrijvers leren kennen, buiten het forum om.
Alle reacties Link kopieren
Wat een brain-cracker



Alle reacties Link kopieren
quote:oranjexx schreef op 25 oktober 2014 @ 11:16:



Ik ben vooral moe, lig gewoon lekker met man op de bank voor de open haard en geniet van mijn gezin. Tussendoor maak ik me vooral zorgen over een werksituatie en ik heb niet zoveel behoefte aan afleiding daarbij.Of zitten we, collectief, in een (sexuele) winter blues?
Alle reacties Link kopieren


Haddock is de grappigste van het stel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven