Snapt iemand deze jongen en dit gesprek?

23-10-2014 23:01 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Het heeft waarschijnlijk niet veel nut en ik ga toch door met piekeren, maar toch wil ik het even delen.



5 weken geleden ontmoette ik een jongen die mij wel zag zitten. Een aantal malen hebben we afgesproken.



Er kwamen dingen uit zijn mond als: 'Hoe kan ik dit al voelen voor iemand binnen 2 dagen', 'Met mijn ex had ik niet zo'n klik', 'Mijn hele lijf beeft door je' , 'Ik wil bij je zijn.'

Gedrag: door haren wrijven, knuffelen, kroelen, optillen, zoenen.

Naar mijn inzien typisch gedrag voor iemand die verliefd is. Ik geloofde ook dat hij me leuk vond en ik was zelf al verliefd.



Uiteindelijk is het ook tot seks gekomen. Die bewuste dag leek hij in mijn ogen niet zo happy.



Na een bericht van mij dat nogal verliefd over kwam, kwam de reactie dat hij niet verliefd was...maar dat kon nog komen.

Uiteindelijk heeft er een gesprek plaats gevonden, waarin weer aangehaald werd dat hij niet verliefd was en hij me niet aan het lijntje wilde houden. Echter kwam daar een 'maar' achter. Wanneer ik er heen vroeg zei hij dat die 'maar' er toch niet was. Wel gaf hij te kennen 't toch weer erg fijn te vinden om bij me te zijn. Hij wilde eigenlijk bij elkaar zitten, maja dat was geen goed id.

Hij gaf aan toch niet te weten wat hij wil en hij kon me niks beloven. Hij zat ook met school etc. etc.



Wanneer we elkaar tegen komen wordt er gedaan of er niks aan de hand is. Wel met zo nu en dan een berichtje van zijn kant ('en waar ga je heen?').





Wat is hier gebeurd?

Was het seks en het is over? Ik heb hem gezegd dat hij dit eerlijk kon zeggen, maar daar draaide het niet om volgens hem.

Kan hij zich niet uiten? Wil hij me niet kwetsen?



Dingen waar ik me suf over pieker...
Alle reacties Link kopieren
quote:csny schreef op 24 oktober 2014 @ 20:19:

Je vraagt aan een man om eerlijk te zeggen hoe hij zich voelt. Er zijn maar weinig mannen die hun gevoelens goed onder woorden kunnen brengen. Als het niet op te lossen valt dan zal een man doen alsof er verder niets aan de hand is. Je kunt piekeren over de oorzaak zolang je wilt, maar het blijft raden. Voor hem is de kous afgedaan. Het kan de sex geweest zijn, de verliefdheid verward met zin, angst om zicht te binden enz.

Pieker er niet meer over en kijk vooruit, er zullen vast nog meer leuke mannen voorbij komen.





Misschien is het al heel 'iets' dat hij het probeerde.

Hij heeft er overigens ook nog met een bekende van ons beiden over aan de telefoon gehangen (2 uur 'ik weet het niet' 'het gevoel overviel me').



Wat bedoel je precies met 'doen alsof er niks aan de hand is?'



Dankjewel voor de tip :)!
Alle reacties Link kopieren
'Er kwamen dingen uit zijn mond als: 'Hoe kan ik dit al voelen voor iemand binnen 2 dagen', 'Met mijn ex had ik niet zo'n klik', 'Mijn hele lijf beeft door je' , 'Ik wil bij je zijn.'

Gedrag: door haren wrijven, knuffelen, kroelen, optillen, zoenen.

Naar mijn inzien typisch gedrag voor iemand die verliefd is."



Klinkt vooral als iemand die vooral met zichzelf bezig is, ik, ik ,ik. Hij vraagt zich weinig af hoe jij je voelt. Gevalletje hardloper,doodloper.
Alle reacties Link kopieren
quote:wolkje8 schreef op 25 oktober 2014 @ 00:40:

'Er kwamen dingen uit zijn mond als: 'Hoe kan ik dit al voelen voor iemand binnen 2 dagen', 'Met mijn ex had ik niet zo'n klik', 'Mijn hele lijf beeft door je' , 'Ik wil bij je zijn.'

Gedrag: door haren wrijven, knuffelen, kroelen, optillen, zoenen.

Naar mijn inzien typisch gedrag voor iemand die verliefd is."



Klinkt vooral als iemand die vooral met zichzelf bezig is, ik, ik ,ik. Hij vraagt zich weinig af hoe jij je voelt. Gevalletje hardloper,doodloper.





Zo had ik het inderdaad nog niet bekeken! Als ik dan terug denk is 'ik' vaak voorbij gekomen.

Egoprobleempje? Dan ben ik sowieso beter af 😧
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik doe dit topic weer even updaten. Ook in de hoop op nieuwe reacties op het volgende:



Na 3 weken geen contact kreeg ik van hem het bericht dat hij niet besefte wat hij met mij had gedaan door mij aan de kant te zetten. Hij zei daar 'sorry' op. Uiteraard ben ik daar op ingegaan, maar niet met sympathie voor hem.



Nu wil hij iets leuks met me doen, als vrienden, om het goed te maken.

Is dit niet een beetje raar?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook aangegeven boos op hem te zijn (door allerlei dingen)
Na alles wat hij heeft gedaan, gelaten en dergelijke, ben jij in mijn ogen niet meer dan een opvulling van zijn tijd. Dus even sorry zeggen, daarna een paar goed geplaatste lieve opmerkingen, misschien een bossie blommen en hoppá hij mag je bed weer in.



Waarom zou je het jezelf weer aandoen?
Alle reacties Link kopieren
Niet intrappen! Hij is aan het pijlen of hij nog een keer over je heen kan gaan. Slijmen en proberen "vrienden te zijn" is dan stap 1 voor dit soort mannen.
Carpe Diem!
quote:mali30 schreef op 23 oktober 2014 @ 23:06:

Why buy the cow if you got the milk for free...Is hier nog steeds van toepassing overigens.
Het is gewoon een gladjanus.



Aan jou of je er nog een keer in wil trappen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is 't m dames, ik ga het ook niet doen! Ik wilde even nagaan wat andere mensen hier in zien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven