3 scharrels, iets te veel?

24-10-2014 20:53 292 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik dacht laat ik zelf ook even wat plaatsen, ik heb 3 scharrels maar ik vind het iets te veel worden. Weet alleen niet wie er weg moet. Ze zijn alledrie heel verschillend de ene is arrogant, de ander is heel lief. Avondjes zijn ook heel anders, met de ene blow, game en seks ik de hele avond; chill. Met de ander kom ik wel de deur uit, we gaan uiteten, naar feestjes enzovoorts. De laatste neemt het minste tijd in beslag, wat ik eigenlijk wel fijn vind, naast deze scharrels heb ik namelijk leuke vriendinnen en een druk leven.. Ik zit hier al een tijd mee maar kan geen afscheid nemen op de een of andere manier, voelt namelijk ook vriendschappelijk, hebben jullie ideeën hierover?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 25 oktober 2014 @ 01:47:

Ik ben hartstikke volwassen en serieus! Zit hier mijn diepste zieleroerselen met jullie te delen, krijg ik dit!



Alixane, wil je mijn beste vriendinnetje worden?Tuuuurlijk mijn Roosje!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Beoordeel ik mensen op het hebben van seks? Oh my... wat zullen mijn medeminnaresjes daarvan zeggen.



Dit ga ik even melden, wacht effe, ben zo terug!!
...
Ik zou die ene houden
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwtje87 schreef op 25 oktober 2014 @ 01:48: