3 scharrels, iets te veel?

24-10-2014 20:53 292 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik dacht laat ik zelf ook even wat plaatsen, ik heb 3 scharrels maar ik vind het iets te veel worden. Weet alleen niet wie er weg moet. Ze zijn alledrie heel verschillend de ene is arrogant, de ander is heel lief. Avondjes zijn ook heel anders, met de ene blow, game en seks ik de hele avond; chill. Met de ander kom ik wel de deur uit, we gaan uiteten, naar feestjes enzovoorts. De laatste neemt het minste tijd in beslag, wat ik eigenlijk wel fijn vind, naast deze scharrels heb ik namelijk leuke vriendinnen en een druk leven.. Ik zit hier al een tijd mee maar kan geen afscheid nemen op de een of andere manier, voelt namelijk ook vriendschappelijk, hebben jullie ideeën hierover?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 25 oktober 2014 @ 01:47:

Ik ben hartstikke volwassen en serieus! Zit hier mijn diepste zieleroerselen met jullie te delen, krijg ik dit!



Alixane, wil je mijn beste vriendinnetje worden?Tuuuurlijk mijn Roosje!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Beoordeel ik mensen op het hebben van seks? Oh my... wat zullen mijn medeminnaresjes daarvan zeggen.



Dit ga ik even melden, wacht effe, ben zo terug!!
...
Ik zou die ene houden
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwtje87 schreef op 25 oktober 2014 @ 01:48:

Het is niet echt een penisverslaving hoor, seks is gewoon lekker, vind je toch ook, je bent zo beoordelend, met je roséetje alleen op de bank iedere dag maar weer je mening te geven op forums, het is lekker anoniem dus je kunt alles zeggen toch, mensen beoordelen dat ze sex hebben maar er zelf ook van houden, mensen beoordelen dat ze kinderachtig zijn en vervolgens zeg uberkinderachtig doen, zeggen dat mensen niet aardig reageren en dit dan ook vervolgens zelf doen, och schat, neem nog een slok van je rosé, er zijn altijd mensen die het slechter hebben hoor, dus je mag best tevreden met jezelf zijn, echtOh, je hebt een penisverslaving? Wat vervelend nou!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 25 oktober 2014 @ 01:51:

Ik zou die ene houden+zoveel
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Alixane, anders leg jij je drankje ook even op zij en ga je eerst goed lezen, dat kan jij
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 25 oktober 2014 @ 01:50:

[...]



Tuuuurlijk mijn Roosje! Ik wilde een YES!! plaatje plakken maar ik vergat dat ik vandaag ben geanonimiseerd en mijn nieuwe nick heeft nog maar 30 postings!! Das ook wat!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 25 oktober 2014 @ 01:50:

Beoordeel ik mensen op het hebben van seks? Oh my... wat zullen mijn medeminnaresjes daarvan zeggen.



Dit ga ik even melden, wacht effe, ben zo terug!!Omdat ik scharrels heb, heb ik een penisverslaving, dat klinkt best wel alsof je je mening klaar hebt liggen, maar ik kan het mis hebben hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwtje87 schreef op 25 oktober 2014 @ 01:56:

[...]





Omdat ik scharrels heb, heb ik een penisverslaving, dat klinkt best wel alsof je je mening klaar hebt liggen, maar ik kan het mis hebben hoor

Op mijn 26e had ik hoofdstuk 4 van nederlands:

humor

satire

zwartgallig

sarcasme



al dik en dwars uit. Maar ik heb natuurlijk geen idee van de hedendaagse lesmethoden.



Het feit dat je de scharrel met de grootste lul houdt hou ik dan even volledig buiten beschouwing hè.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 25 oktober 2014 @ 01:56:

[...]



Ik wilde een YES!! plaatje plakken maar ik vergat dat ik vandaag ben geanonimiseerd en mijn nieuwe nick heeft nog maar 30 postings!! Das ook wat!OMG! Ik zie nu pas dat je bent geupdate! Oh wow! Je doet het echt beter, ik zie je veel sneller en de bugs zijn er allemaal uit! Geweldig Roos 4.0!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Een penisverslaving hahahaha, ok nieuw! Wat in godsnaam beangstigt jullie zo aan onze vriendschap? Ik zei alleen het woord vriendinnetje en de hell breekt los. Wij zijn nou eenmaal zo een met elkaar lieve naampjes geven en al die andere zoetsappige, onnodige bullshit. Wij worden daar happy van en wie zijn jullie om daar over te oordelen? En daarbij je kent ons niet, het is echt verbazingwekkend dat het jullie, dat wij jullie zo bezig houden. Voelme wel echt super speciaal, want blijkbaar is er iets aan ons wat jullie dwarszit, zo dwars dat jullie er al uren mee bezig zijn. Bezig met mensen die je niet kent, pfff lijkt me vermoeiend om die eigenschap te hebben. Jullie beseffen je toch wel dat wij dit als holarisch zien en dat het ons echt niets doet, sterker nog het maakt ons zekerder. Waanzin...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 25 oktober 2014 @ 01:59:

[...]



Op mijn 26e had ik hoofdstuk 4 van nederlands:

humor

satire

zwartgallig

sarcasme



al dik en dwars uit. Maar ik heb natuurlijk geen idee van de hedendaagse lesmethoden.



Het feit dat je de scharrel met de grootste lul houdt hou ik dan even volledig buiten beschouwing hè.Drink nog een roséetje en laat je iets vaker neuken, ik denk dat t je goed zal doen 😘
Alle reacties Link kopieren
quote:sophietje88 schreef op 25 oktober 2014 @ 02:00:

Een penisverslaving hahahaha, ok nieuw! Wat in godsnaam beangstigt jullie zo aan onze vriendschap? Ik zei alleen het woord vriendinnetje en de hell breekt los. Wij zijn nou eenmaal zo een met elkaar lieve naampjes geven en al die andere zoetsappige, onnodige bullshit. Wij worden daar happy van en wie zijn jullie om daar over te oordelen? En daarbij je kent ons niet, het is echt verbazingwekkend dat het jullie, dat wij jullie zo bezig houden. Voelme wel echt super speciaal, want blijkbaar is er iets aan ons wat jullie dwarszit, zo dwars dat jullie er al uren mee bezig zijn. Bezig met mensen die je niet kent, pfff lijkt me vermoeiend om die eigenschap te hebben. Jullie beseffen je toch wel dat wij dit als holarisch zien en dat het ons echt niets doet, sterker nog het maakt ons zekerder. Waanzin...Het blijft kleutergedrag. Wat is holarisch?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 25 oktober 2014 @ 01:59:

[...]



OMG! Ik zie nu pas dat je bent geupdate! Oh wow! Je doet het echt beter, ik zie je veel sneller en de bugs zijn er allemaal uit! Geweldig Roos 4.0!

Jaaaaaaa man, ik ben ge-ufoot, wat vind je ervan beste vriendin?

Het enige geklootviool is dus dat ik nog niet aan de 200 postings zit dus ik spam een scharreltopic zodat ik -like my old self- weer lekker kan plaatjes-spammen!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:sophietje88 schreef op 25 oktober 2014 @ 02:00:

Waanzin...Dit is het enige juist woord.
...
Ja echt dat is het beste waarmee je kan komen? Een spelfout?
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 25 oktober 2014 @ 02:02:

[...]



Het blijft kleutergedrag. Wat is holarisch?

Holistisch!

Iets met hocus pocus geloof ik.

Gaaf man.. *giet nog een slok rosé haar toch al bedwelmde systeem in*
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 25 oktober 2014 @ 02:03:

[...]



Jaaaaaaa man, ik ben ge-ufoot, wat vind je ervan beste vriendin?

Het enige geklootviool is dus dat ik nog niet aan de 200 postings zit dus ik spam een scharreltopic zodat ik -like my old self- weer lekker kan plaatjes-spammen!Erg he, geen plaatjes kunnen plakken? Als ik hierin iets voor je kan betekenen hoor ik het graag
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Nou soof, sommige mensen doen dit volgens mij iedere avond, gelukkig zijn wij er alleen vandaag, misschien word je wel gebrainwasht, hoe langer actief, hoe meer aanzien, hoe meer levenservaring en hoe groter je bek mag zijn, hmm interessant, maar blijf er niet in hangen joh, lijkt me niet gezond, straks zit je iedere avond alleen op de bank met een roséetje, steeds meer onzin uit te kramen, doen alsof je miss perfect ben en dan ook zo snel mogelijk het tegendeel bewijzen, sjah
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwtje87 schreef op 25 oktober 2014 @ 02:02:

[...]





Drink nog een roséetje en laat je iets vaker neuken, ik denk dat t je goed zal doen 😘

Ik denk het ook!

Doe jij die arrogante scharrel even doorschuiven? Ik denk dat ik m rauw lust!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 25 oktober 2014 @ 02:05:

[...]



Erg he, geen plaatjes kunnen plakken? Als ik hierin iets voor je kan betekenen hoor ik het graag U is moderator? Ook ge-ufoot?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:sophietje88 schreef op 25 oktober 2014 @ 02:04:

Ja echt dat is het beste waarmee je kan komen? Een spelfout?

Hmmm, ik dacht een typo?



*kloekkloekkloek.......buuurphh!*
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Druk maken over plaatjes, geweldig, nou gelukkig hebben we je met dit topic kunnen helpen, kan jij ook weer gelukkig zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 25 oktober 2014 @ 02:07:

[...]



U is moderator? Ook ge-ufoot? Mod is een te hoge functie voor mij, maar ik mag wel plakkuh!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Ook aan de rosé Alix? Prrrrrroooost dan maar ouwe vivaslet van me! *burb, geeft Alix een broederlijke ram op haar schouder*



Jaaaa ik moet me toch ergens druk om maken. Heb geen leven en geen vriendinnen en ook al niks te neuken dussssseeeeh....

Maar bedankt. Erg bedankt. Weer een stapje dichter bij het ultieme doel.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven