3 scharrels, iets te veel?

24-10-2014 20:53 292 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik dacht laat ik zelf ook even wat plaatsen, ik heb 3 scharrels maar ik vind het iets te veel worden. Weet alleen niet wie er weg moet. Ze zijn alledrie heel verschillend de ene is arrogant, de ander is heel lief. Avondjes zijn ook heel anders, met de ene blow, game en seks ik de hele avond; chill. Met de ander kom ik wel de deur uit, we gaan uiteten, naar feestjes enzovoorts. De laatste neemt het minste tijd in beslag, wat ik eigenlijk wel fijn vind, naast deze scharrels heb ik namelijk leuke vriendinnen en een druk leven.. Ik zit hier al een tijd mee maar kan geen afscheid nemen op de een of andere manier, voelt namelijk ook vriendschappelijk, hebben jullie ideeën hierover?
quote:vrouwtje87 schreef op 25 oktober 2014 @ 02:06:

Nou soof, sommige mensen doen dit volgens mij iedere avond, gelukkig zijn wij er alleen vandaag, misschien word je wel gebrainwasht, hoe langer actief, hoe meer aanzien, hoe meer levenservaring en hoe groter je bek mag zijn, hmm interessant, maar blijf er niet in hangen joh, lijkt me niet gezond, straks zit je iedere avond alleen op de bank met een roséetje, steeds meer onzin uit te kramen, doen alsof je miss perfect ben en dan ook zo snel mogelijk het tegendeel bewijzen, sjah

Volgens mij zit jij hier gewoon iedere dag.



En seks is niet bijzonder, iedereen kan het krijgen. Zelfs de gekste gek nog.
Alle reacties Link kopieren
Sowisut Roos....*hik* zuipen als een vivaslet, en neuken als een..euh, als een.......scharrel?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Neeneenee, het was toch neuqen/klussen/hopsen als een vivaslet en zuipen als eeeh de brandweer?

Ah I dont know. Ik heb zeauwiezeau te weinig seks. Thats for sure!
...
Alle reacties Link kopieren
Raar topic
.
quote:Rooss4.0 schreef op 25 oktober 2014 @ 02:17:

Neeneenee, het was toch neuqen/klussen/hopsen als een vivaslet en zuipen als eeeh de brandweer?

Ah I dont know. Ik heb zeauwiezeau te weinig seks. Thats for sure!Herkenbaar!
Vooral dat zuipen als de brandweer zeker?
Alle reacties Link kopieren
wil ook wel 3 scharrels
Stel niet uit tot morgen,wat je vandaag kunt doen
Alle reacties Link kopieren
Waarom houd je ze niet gewoon?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben jaloers, niemand wil mij en jij hebt er 3.
Cookies
Ik zou zeggen neem er eerst een paar bij nog. Uit 3 is gewoon lastig kiezen.
Dan spreek je toch gewoon minder af? Dat is de bedoeling van een scharrel wel de lusten niet de lasten. Als ze gaan zeuren om meer aandacht dan ermee kappen.
quote:rdvv schreef op 25 oktober 2014 @ 02:13:

En seks is niet bijzonder, iedereen kan het krijgen. Zelfs de gekste gek nog.Héérlijk aards dit
Alle reacties Link kopieren
Ik zou je scharrels houden en je beste vriendinnetje dumpen.
Alle reacties Link kopieren
Ze alledrie tegelijkertijd uitnodigen en dan maar afwachten welke er uit zichzelf überhaupt nog wél wil blijven :-)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Alle reacties Link kopieren
Herken het een beetje, ben zelf ook momenteel erg aan het scharrelen. 2 jongens die ik ken sinds de zomer, waarvan ik 1 echt leuk vind. Eigenlijk zou ik met hem wel willen kijken of het iets wordt, maar hij lijkt minder interesse in mij te hebben. Naast hem heb ik nog een jongen waar ik het erg goed mee kan vinden, maar ergens ben ik bang dat hij mij leuker vindt dan ik hem.



Ergens wil ik wachten totdat ik iemand echt leuk vind, en hij mij ook. Maar in de tussentijd is een beetje scharrelen ook wel leuk. Ik wil er alleen niemand mee kwetsen. Daarnaast heb ik het gevoel dat degene die ik echt leuk vind, minder interesse in mij heeft, dus ergens durf ik die stap ook niet te wagen. nu is het dus een beetje op twee paarden wedden.



Als je er niet 1 van jouw scharrels echt leuk vindt, dan zou ik er misschien eentje houden voor de fun, en verder gaan kijken totdat je iemand tegenkomt die echt de moeite waard is.
Ik speel 'koehandel ' met mn kinderen. Vond ik al vrij ingewikkeld maar het bleek een kwestie van bieden en inhalen.. Nou, jouw buit is al binnen. Ik zou zeggen ik neem de een, de ander en ook die ander maar ja, als je dat niet aan kan is het wellicht te hoog gegrepen. .
Alle reacties Link kopieren
Mss nummer 1? En dan eens afspreken zonder te blowen wedden dat het dan gelijk een stuk minder leuk is!? Kap je daarmee dan werk je gelijk aan je gezondheid ;) of je moet het de andere dagen ook doen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven