Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!



Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal



Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:



Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen



Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.





NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
He meiden



Heb niet teruggelezen...sorry...



Pff dit weekend gaat de wintertijd in. Word dan altijd zo droevig van dat sombere weer. Merk het afgelopen week al aan mijn humeur. Iemand tips?

Dit jaar lijkt het nog wel erger te zijn op deze dagen. Moet dan veel aan mijn zusje denken die begin dit jaar is overleden. Mis haar zo erg.



Mijn lijstje van vandaag

Rijstwafel

2 boterhammen met latta en hageslag

rijst, sambalboontjes en kip ketjap

stukje chocola
Cupcakegirl,

Misschien kun je eens kijken of lichttherapie iets voor je is? Hoewel je daar dan nu al wat aan de late kant voor bent.



Ik denk dat veel mensen het wel herkennen hoor soort van winterdepressie. Wat verdrietig dat je zusje is overleden. Snap dat je haar erg mist. Veel sterkte.
Cupcake: wat erg voor je dat je zusje er niet meer is.



In begin wintertijd gaat het bij mij nog wel maar aan het eind pfff dan ben ik er altijd wel klaar mee. En als het nou zou sneeuwen met zonnetje erbij maar nee wij hebben veel regen en wind. Bleh

Wat ik wel eens doe is naar zonnebank. Vakantie naar warm land helpt ook vast wel. Voor de rest probeer ik sinds therapie alles wat positiever te zien en niet alleen naar negatieve . En komt weer heel wat gezelligheid aan dmv verjaardagen en feestdagen. Vooruitzicht naar dat strakke lichaam aankomende zomer 😝 ;)
Krijgen we nu weer uur erbij of eraf?
Alle reacties Link kopieren
Cupcake, wat erg dat je je zusje moet missen. Veel sterkte Veel mensen hebben last van de donkere dagen, komt door een tekort aan zonlicht. Misschien lichttherapie inderdaad proberen. En extra vitamine D wil ook nog wel eens helpen voor je energieniveau.



We krijgen er een uurtje bij schorpioen! Van zat op zondag een uurtje langer slapen



Ik baal een beetje, heb uit pure verveling 2 boterhammen met Nutella gegeten en er 2 lepels uit gelikt.

Denk dat het ook te maken had met te weinig binnen gekregen vandaag, 1 sinaasappelsap vanmorgen en 250 ml fruitsap vandaag. Stom stom. Aan kcal zal het meevallen maar baal toch.
Dank jullie wel dames. Ja pff het gemis wordt eigenlijk alleen maar erger.



Patsy maar nutella is ook zo ontzettend lekker! Hier altijd nutella in huis voor man en middelste kind. Stond vanmiddag zijn boterhammen te smeren met nutella en heb het mes afgelikt



Schorpioen een ezelsbruggetje

Voorjaar is klok Vooruit dus 2 x V

Najaar gaat ie dus achteruit.



Zal idd eens wat vit D gaan slikken en met kerst gaan we een weekje naar CP dus dan kan ik daar een zonnebankkuurtje doen. Goed idee!
Alle reacties Link kopieren
Vervelend, je zou hopen dat het met de tijd makkelijker gaat maar zoiets is gewoon ook heel zwaar.

Kan me er weinig bij voorstellen want ik ben enig kind, maar ik hoop dat je met de tijd het beter een plekje kunt geven!



Wat is CP?
Alle reacties Link kopieren
quote:liara schreef op 23 oktober 2014 @ 22:52:

Jan10e: hoe bevalt je werk tot dusverre? Of zit je nog in training?Zit nog in training. Nog een week. Daarna gaan we bellen, maar is er nog wel iemand in de buurt voor vragen. We zullen het zien!
Alle reacties Link kopieren
quote:patsy_clein schreef op 24 oktober 2014 @ 09:24:

Ach, wie heeft tegenwoordig geen zitwerk? Die beweging moet je dan elders vandaan halen, dat moet vast lukken toch? Werk je full time? In ieder geval heeeel fijn dat je een baan hebt!!Idd, alles is zitwerk, tenzij je een krantenwijk hebt of in de Horeca werkt. Ik werk nu fulltime tijdens de training, maar daarna is het gemiddeld 33 uur (min 30, max 36). Het is zeker lekker weer mijn eigen geld te verdienen!!
Alle reacties Link kopieren
CupcakeGirl: Vervelend dat het gemis van je zusje nu erger wordt. Het is natuurlijk ook vreselijk!

Misschien is het nemen van extra vitamines wel een goed plan.



Het wordt hier inderdaad rustiger. Aan de ene kant vind ik dat niet zo erg, want ik heb het nu druk en hoef dan niet 10 pagina's bij te lezen als ik thuis kom. Nu kan ik tenminste alles lezen.

Maar er zitten hier nog steeds allemaal leuke vrouwen!!!! Vind het lekker gezellig en veel goede tips!

Voor iedereen:
Alle reacties Link kopieren
Nee dat is ook zo, het is wat behapbaarder zo en het is nog steeds een hele leuke groep!



33 uur is ook hartstikke veel, je gaat vanzelf afvallen als je weinig tijd overhoudt om te snaaien
Alle reacties Link kopieren
ik ben er wel hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Patsy CP is center parcs. Lekker met de kinderen zwemmen. En dan in de zomer naar Italie hopelijk schijnt de zon dan de hele dag!
Zo weer terug van sporten . Uurtje gewandeld met snelheid 6 en helling 4. Daarna nog Buikspieroefeningen . Wil het laatste elke dag thuis ook doen maar komt er nog niet van. Wil die buik weg!



Eetlijstje



O: 3 spelt boterhammen met muisjes

T: banaan en 2 mandarijnen

L: 2 spelt boterhammen en 2 eieren

T: stukje chocolade met hazelnoten

D: patat met kip krokant schnitzel

T: koeientoetje

En straks nog een risolles. Mmmm lekker



Goed gegeten vandaag maar ook 500 kcal verbrand met sporten.
Zijn de mandarijnen al lekker of zitten er nog veel pitjes in?
Alle reacties Link kopieren
quote:cupcakegirl schreef op 24 oktober 2014 @ 22:39:

Zijn de mandarijnen al lekker of zitten er nog veel pitjes in? ik had ze van de week van de jumbo en die waren wel lekker, nog een heel klein beetje zuur, maar niet veel pitten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ah dan ga ik ze halen!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zal maandag geen gewicht kunnen doorgeven want ben op vakantie...



Veel succes
Alle reacties Link kopieren
Na m'n Dip gaar het hier eindelijk weer goed met afvallen. Gisterochtend 83.3.



Gister wel appeltaart gebakken ( en gegeten natuurlijk )



Weinig geslapen vannacht. Zieke meis hier.
Alle reacties Link kopieren
Haaaaaaaaaaaiii!!!!!! Ik ben zo achterlijk druk, amper tijd om alles bij te houden.

Hoe gaat t hier?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Hatse: gaat goed hier. Gewicht is weer aan het dalen. Maarja durf we nog niks van te zeggen omdat ik nog 2 dagen weekend door moet.



Hoe is het met jou?



Misc: fijne vakantie!



S1981: fijn zeg! Zou daar ook graag willen zijn maar nog 10 te gaan. Hopelijk gaan die sneller dan de vorige 10
Bij schoonmoeder op bezoek. Man wilde gebak kopen dus netjes niet genomen maarja toen bij schoonmoeder en die had weer gebakken banaan. En 1 met appel. Gelukkig vandaag niet veel gegeten dus kan het hebben. Maar niet meer naar schoonmoeder gaan in weekend 😝
Ik ben er ook nog hoor, maar ook hier een paar drukke dagen achter de rug. We hebben zeker nog een leuk groepje gezellige mensen over



CCGirl: wat erg van je zusje Sterkte.



Ik heb zelf geen last van herfst/winterdepressies, maar lichttherapie schijnt wel vaak goed te helpen. Je kan ook zo'n lamp huren voor thuis, het wordt ook weleens vergoed door de verzekering, meen ik. Je zou eens kunnen informeren.



Ik heb gisteren oliebollen gegeten. We liepen langs een kraam en konden de verleiding niet weerstaan. Lekker dat ze waren! En vandaag de hele dag hard gewerkt en dus geen zin meer om te koken. Dus dat werd een frietdag. Lekker bezig dus



Ik beschouw dit maar als mijn stopweek, zoals schorpioen die had. En dan er weer tegenaan.
Alle reacties Link kopieren
Cupcake, wat erg dat je je zusje moet missen!
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:cupcakegirl schreef op 24 oktober 2014 @ 22:39:

Zijn de mandarijnen al lekker of zitten er nog veel pitjes in?Ze waren bij de AH in de Bonus deze week (dus je zou ze morgen nog kunnen halen) en die waren erg lekker zoet en zonder pitjes. Heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven