Entertainment alle pijlers

TLC stopt met Honey Boo Boo na ontuchtrel

25-10-2014 07:16 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
TLC heeft besloten om helemaal te stoppen met de realityshow Honey Boo Boo. De zender zet een punt achter het programma over een gezin uit Georgia, omdat moeder June Shannon een relatie zou hebben met een ontuchtpleger.



http://www.telegraaf.nl/p ... _Boo_van_tv_na_rel__.html
Cookies
Waarvan akte.
Alle reacties Link kopieren
Nog erger



http://www.dailymail.co.u ... ictim-child-molester.html
Cookies
Jij wist nog niet dat die mensen volkomen gestoord zijn?
Dat is maar goed ook, die kleine dame, die verwende toddler, ziet er al totaal verpest uit. Laten ze de nazorg maar goed op orde hebben anders kan dit kind nooit een normaal leven hebben!
Een normaal leven zit er toch al niet in voor die kinderen. Die mogelijkheid is door de genen verpest.
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft die moeder eigenlijk ?

Ze komt niet geheel afwijking-vrij over.
Prima dat ze dit programma stoppen. Die zwakzinnige mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden.

Daar moeten ze geen show van maken.
Ik vond Anna altijd de normaalste persoon in de show.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn ze verstandelijk beperkt.
Vergis je niet in die moeder hoor. Ze heeft (naast het heel slim te gelde maken van dat meisje) veel gedaan voor goede doelen en zet zich in voor homorechten. Ze schijnt ook een hele slimme onderhandelaar te zijn en schijnt het verdiende geld heel verstandig te hebben gespaard, belegd etc.

Naar schijnt maakt ze goed gebruik bij onderhandelingen van haar 'zwakbegaafde' uiterlijk en weet ze het onderste uit de kan te halen, ook tbv de goede doelen.

Ik heb dit eens gehoord van iemand die met hen heeft gewerkt.

Maar dit verhaal is wel erg raar.
Dames, hoe zit het dan?ze was toch getrouwd met die pruimtabakkouwende man? Gaat het om dezelfde of had ze een nieuwe man?
quote:verhuisd schreef op 25 oktober 2014 @ 08:48:

Dames, hoe zit het dan?ze was toch getrouwd met die pruimtabakkouwende man? Gaat het om dezelfde of had ze een nieuwe man?Het gaat om een andere man. De pruimtabakkouwende man heeft ze een paar maanden geleden het huis uitgezet omdat hij op een datingsite stond, althans zo gaan de geruchten. Die relatie is over, heeft ze zelf bevestigd. De andere man heeft 10 jaar geleden haar oudste dochter Anna misbruikt, vandaar de ophef. Anna heeft dat zelf ook toegegeven.
Dank je voor de uitleg
Alle reacties Link kopieren
Wie? Even googelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het behoorlijk bizar dat je teruggaat naar een man die je dochter misbruikt heeft.



En June is volgens mij helemaal niet super dom, ze doet zich vaak dommer voor dan ze is.
Natte tosti..
Ik vind die moeder zo vies.
Alle reacties Link kopieren
quote:milouda schreef op 25 oktober 2014 @ 10:14:

Ik vind die moeder zo vies.Vies..
Cookies
Anna's verhaal: http://www.people.com/art ... b149641788c00c600d04a0539
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 26 oktober 2014 @ 03:52:

Anna's verhaal: http://www.people.com/art ... b149641788c00c600d04a0539Nog steeds onduidelijk dus.
Tek time you gon fine ants belly
Alle reacties Link kopieren
quote:haakje schreef op zaterdag 25 oktober 2014 08:34 Vergis je niet in die moeder hoor. Ze heeft (naast het heel slim te gelde maken van dat meisje) veel gedaan voor goede doelen en zet zich in voor homorechten. Ze schijnt ook een hele slimme onderhandelaar te zijn en schijnt het verdiende geld heel verstandig te hebben gespaard, belegd etc.

Naar schijnt maakt ze goed gebruik bij onderhandelingen van haar 'zwakbegaafde' uiterlijk en weet ze het onderste uit de kan te halen, ook tbv de goede doelen.

Ik heb dit eens gehoord van iemand die met hen heeft gewerkt.

Maar dit verhaal is wel erg raar.

Je hebt dit wel eens gehoord......

Een rooskleurig verhaal lijkt me. En als je zeker weten geld wilt verliezen is het door te beleggen.
Ontuchtrechtrel 'Honey Boo Boo' breidt zich uit



De ontuchtrel rond de moeder van realitysterretje Honey Boo Boo, waardoor hun serie 'Here Comes Honey Boo Boo' van de buis werd gehaald, neemt steeds ergere vormen aan.



De zender TLC, dat Here Comes Honey Boo Boo uitzond, trok de stekker uit de serie toen aan het licht kwam dat Honey Boo Boo's moeder Mama June voor de tweede keer een relatie heeft met de veroordeelde pedofiel Mark McDaniel.

Mama June en Mark hadden eerder een relatie, tot hij tien jaar de gevangenis indraaide wegens ontucht met een achtjarig meisje. Begin dit jaar kwam hij vrij en al snel begon hij weer een relatie met Mama June, die onlangs haar man Sugar Bear op straat gooide omdat hij ingeschreven stond op datingsites. Ze heeft vier kinderen, waarvan Honey Boo Boo met haar negen jaar de jongste is.

Mama June beweerde bij hoog en laag dat ze geen relatie heeft met Mark, maar al snel doken er foto's en video's van de twee samen op én bleek dat ze een auto voor hem had gekocht.

Haar oudste dochter 'Chickadee' (echte naam Anna), die nu twintig is en zelf een dochtertje heeft, kon het niet langer aanzien. Ze bracht in de openbaarheid dat zij zélf één van Mark's slachtoffers was. Toen ze acht jaar was, heeft Mark zich aan haar vergrepen, vertelt ze aan RadarOnline. Hij werd daarvoor opgepakt en moest voor de rechter verschijnen, maar werd vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs. Later misbruikte hij nogmaals een achtjarig meisje en dat kon wel bewezen worden, dus draaide hij alsnog de bak in.

Het feit dat haar eigen moeder het vervolgens weer doodleuk met haar kwelgeest aanlegt, kan ze dan ook niet verkroppen. "Ik denk dat onze moeder-dochterrelatie voorbij is." Ook mag Mama June geen contact meer hebben met haar geliefde kleinkind.
Mooizo eindelijk die beeldbuis vervuiling van de buis.
Alle reacties Link kopieren
quote:natasha_poet schreef op 26 oktober 2014 @ 10:31:

[...]



En als je zeker weten geld wilt verliezen is het door te beleggen.

Uhm...

Ik win mijn financiële advies maar niet bij jou in.
Zo vies vadsig en onverzorgd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven