Uitgerekend 15-30 juni 2015 met tabel

16-10-2014 22:01 590 berichten
Laten we hier verder schrijven met tabel en link naar het oude topic.



DE TABEL IS VOL. MEESCHRIJVEN MAG NATUURLIJK ALTIJD!

Inlognaam: tweedehelftjuni2015

Wachtwoord: uitgerekend



NaamLeeftijden # Kindje Uitgerekend/geboren Echo/afspraak VK Geslacht Babbel199024/26 1e kindje 9 juni 2015 / 20 mei 2015 21-10 gezien

21- 11 Goede termijnecho gehoord

22-01 Goede 20-wekenecho! Meisje geboren, was een verrassing! Jodi 27/27 1e kindje 10 juni 2015 26-11 Goede termijnecho gezien

16-01 Goede 20-wekenecho! Jongetje Rouge1234 33/30 2e kindje 11 juni 2015 Eind oktober - gezien

24-11 Goede termijnecho gehoord

Eind januari - Goede 20-wekenecho Jongetje Bibi86 28/31 1e kindje 14 juni 2015 / 17 mei 2015 14 november - Goede termijnecho gezien

20-12 Geslachtsecho!

5-2 De 20-wekenecho Jongetje geboren Pinadien 32/33 1e kindje 15 juni 5-11 gezien

26-11 Goede termijnecho gezien

28-01 Goede 20-wekenecho Meisje Maribos 26/27 1e kindje 15 juni 2015 29-10 gezien

25-11 Goede termijnecho

27-01 De 20-wekenecho Jongetje Rzz82 31/36 1e kind 18 juni 2015 19-11 gezien

1-12 Goede termijnecho

2-2 De 20-wekenecho Verrassing armbandje85 29 / 33 1e kindje 26 juni 2015 12-11 gezien

26-11 Goede termijnecho

4-2 De 20-wekenecho Verrassing voor topicschrijfsters, zelf weten we het wel Juffie000 26/31 1e kindje 26 juni 2015 12-11 gezien

5-12 Goede termijnecho gehoord

2-2 De 20-wekenecho Meisje Rozen1985 29/29 1e kindje 27 juni 2015 27-11 Goede termijnecho gezien en gehoord

29-12 Pretecho

5-2 20-wekenecho Verrassing Guusie 27/26 1e kindje 27 juni 2015 2-12 Goede termijnecho gezien en gehoord

2-2 Goede 20-wekenecho Jongetje Eendje85 29/30 2e kindje 29 juni 2015 ?? Goede termijnecho gezien en gehoord

?? 20-wekenecho Meisje



Oude topic:

Oudere berichten
Alle reacties Link kopieren
Juffie, hier ook een juf haha. Ik ben ook pro lezen, koop ook vaak voorleesboeken als kraamcadeau.



Spannend he, het vertellen. Veel succes juffie.

Wij willen het morgen aan ouders vertellen. We hebben een klein koffertje me romper en slabber met i love opa en oma. Een opa en oma voorleesboek haha en Zwitsal flesje en daarbij gedichtje. Je kan me nog niet horen, je kan me nog niet zien, maar als ik ben geboren mag ik dan komen logeren misschien?

Ik vertel het zaterdag aan beste vriendin, verder nog niet, daar wachten we mee tot na 5 november ( 8 weken echo) als ik zo'n weekend had als jij juffie, en positieve echo zou ik het al eerder vertellen.succes ermee
Alle reacties Link kopieren
Oooow sorry ben ik weer, ik zie nu pas dat iemand super lief een hartje in mijn tabel heeft gezet super lief dank je
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat koffertje jodi!! Heel veel plezier met vertellen!!

Ik neig idd ook naar het vertellen tijdens het weekendje mits de echo positief is. Nog even afwachten :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:jodi... schreef op 23 oktober 2014 @ 21:26:

Oooow sorry ben ik weer, ik zie nu pas dat iemand super lief een hartje in mijn tabel heeft gezet super lief dank jeGraag gedaan:-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



@juffie ik ben ook wel benieuwd of mensen al zijn begonnen met het insmeren van de huid. Las ergens de tip voor de creme van etos. Ga die ook maar proberen.



@babbel wat grappig van het praten tegen de baby, zal het eens tegen m'n vriend zeggen.Ik merk dat het bij hem nu ook wat beter is ingezonken aangezien hij al plannen maakt om de babykamer te verven haha. Erg schattig



@juffie Wij willen vanaf acht weken het in ieder geval familie aan gaan vertellen. Als het je beste vrienden zijn zou je het ook aan hen kunnen vertellen, of anders zeggen dat je een antibioticakuurtje hebt en daarom niet kan drinken?



@bibi86 mijn afspraak is om 16.00 uur. Wilde trouwens graag in de avond (ivm het werk van mn vriend), maar dat kan hier niet. Wat een domper van je hypotheek. Hadden jullie al een huis op het oog?



@armbandje grappig om te lezen dat jij ook niet veel klachten hebt. Behalve de pijnlijke borsten, en het lijkt alsof ze al echt groter worden, en af en toe wat krampjes in mn buik merk ik eigenlijk ook niks. In het begin vd week was ik wel extreem moe, maar dat is inmiddels ook over. Je maakt je dan idd zorgen dus had voor de zekerheid ook nog een keer een test gedaan, maar die was nog steeds positief. Het verschilt denk ik per vrouw, en wie weet wat ons de komende weken nog te wachten staat. Las ook dat een paar dames last hebben van meer afscheiding. Dat heb ik ook. Viel me gister toevallig op.



@hier Ik heb als laatste de tabel aangepast. Had maandag al aangegeven dat ik graag toegevoegd wilde worden, maar zag dat dat niet was gelukt. Ik ben er inmiddels zelf achter hoe het werkt, best lastig nog haha. Ik heb er ook bij aangegeven dat de tabel nu vol is maar meeschrijven uiteraard mag. Hoop dat dit zo goed is. Als het niet de bedoeling was dit in de OP te vermelden dan hoor ik het graag, want dan zal ik het weghalen.



Voor diegene die het nog niet hebben verteld. Moeten jullie smoesjes gebruiken? Ik heb lang geleden voor aankomende zondag een uitje naar een pretpark gepland, met achtbanen. Ik lees veel verschillende verhalen over of je wel of niet in achtbanen kan. Aangezien ik niet het risico wil lopen dat er iets mis gaat doe ik t niet. Ik moet alleen bedenken waarom niet, aangezien ik altijd vooraan de rij sta van de achtbanen! Het zal dus zeker opvallen. Ik dacht gooi 't op een aankomend griepje of een kuurtje ivm een blaasontsteking waardoor ik niet helemaal lekker ben?



En lees hier al leuke manieren om het te vertellen. Van 't koffertje vind ik wel erg schattig zeg! Hoe vertelt de rest het, ook op een speciale manier.
Alle reacties Link kopieren
@juffie wij hebben het verteld aan onze goede vrienden ivm een vakantie die op de planning staat/stond en geboekt moest worden en een as feestje. Ik ben echt een open boek. Daarnaast zou ik het ook graag net hun delen als het verkeerd zou gaan. Zo hebben wij geredeneerd. Maar snap het hoor, vind het zelf ook ergens heel eng dat ze het weten...



@vertellen, Nog meer: ik vermijd situaties waarin ik het zou moeten vertellen maar nog niet wil zo veel mogelijk. Verder denk ik dat de meest simpele smoesjes (niet fit, geen zin) het meest geloofwaardig zijn. De blaasontsteking smoes zou ik persoonlijk nooit geloven want bij de meeste antibiotica mag je gewoon drinken.. Als je dat wil tenminste. Verder denk ik dat mensen, als ze je beetje kennen, snel een vermoeden hebben. Dus vind het maar gedoe. Onze baby is op vakantie verwekt, dus we hebben wel een foto gemaakt vd test en rompertje op die plek (evt voor in fotoboek, made in.. ), maar nog niet gebruikt.



@jodi veel plezier met vertellen! Schattig idee! Leuk om hun reactie te zien denk ik! . Leuk loop ook beetje gelijk met jullie..



@echos ja gek hé dat daar zo een verschil in zit!!!



@smeren doe ik nog niet. Vast binnenkort wel. Sowieso wel veel kleine veranderingen hoor... Geen drankjes (poeh die mis ik!!), geen pizza parma, de kattenbak niet verschonen, super vaak handen wassen (lette ik nooit speciaal op), minder koffie en cola. Enerzijds heeeel leuk.. Maar ook wennen. Zien jullie dat ook zo?



@bibi idd echt heeel erg balen! Betekent dat nu ook dat jullie niet kunnen kopen wat je eigenlijk wil, of zit het nog binnen de marge zeg maar



@nve en armbandje echt nooo worries hoor.. Heerlijk dat je geen klachten hebt. En het zegt echt helemaal niks. Vrouwen met veel klachten kan het bij mis gaan en een onbezorgde zwangerschap kan vlekkeloos verlopen. Snap jullie (misschien af en toe tussendoor ene testje doen voor je gemoedsrust?) maar het is ook wel heerlijk om nergens last van te hebben. En klachten komen er hoe dan ook sowieso



@tabel top om die nu te stoppen en dat er ook bij te zetten



@man herkenbaar hoor jullie verhalen, de mijne is ook zooo lief en bezorgd



@hier vandaag dus nog even een testje gedaan. Omdat ik die van maandag nog niet duidelijk genoeg vond hihi. En ja hoor dikke vette streep!!! Dus ben helemaal gerustgesteld.. Nu maar afwachten tot eerste echo, volgens mij de laatste van ons hele clubje. Verder gaat het goed. Niet misselijk en geen buikpijn meer. Wel heel erg moe en pijnlijke borsten. Afscheiding heb ik ook heel erg en mn stoelgang is verschrikkelijk. Het vervelendste: ik heb zoveel last van mn rug.. Hebben jullie dat ook? Geen menstruatiepijn, maar lijkt op rugblessure die ik ooit had. De spieren dus, lijkt op verzuring of verkramping. Mn lagere rug is het en het straalt helemaal uit naar mn billen en soms bovenbenen. Herkenbaar voor 1 v jullie? Kan ook iets anders zijn, maar heb niks bijzonders gedaan..

Verder heb ik een dagboekje gekocht om bij te houden.. Toch wel heel bijzonder en emotioneel deze tijd, dus had daar wel behoefte aan.



Goed, an die arbeit nu!
Alle reacties Link kopieren
Even kort berichtje.. Vanochtend voor het eerst toiletpot van dichtbij bekeken. Gelukkig kon ik het nog net wegslikken, maar ik was al bij de toilet.. Als ik dan heb ontbeten gaat het gelukkig een stuk beter. Ik merk ook dat ik in de loop van de dag elke keer kleine dingen moet blijven eten. Maar goed, dan doet mijn lichaam in ieder geval zijn werk...



En grappig dat er nog meer juffen op dit forum zijn! Ik sta ook voor de klas!



@Jodie, leuk idee dat koffertje!!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa....hier ook een positieve test. Naar verwachting rond 18 juni uitgerekend. Het is de tweede (zoon nu 11 mnd) maar wederom superspannend.



@vertellen: willen wachten tot na de eerste echo ivm eerdere miskraam (weliswaar voor de komst van de eerste)



@smeren: ik geloof in buikbalsem van de etos. Smeert superfijn en heb ik elke avond voor het slapen gaan gebruikt. Vanaf 20 wk ben ik er mee begonnen en nergens striae. Leuk als je dit 's avonds door je partner laat doen want vaak ging onze zoon dan bewegen, haha



@ongemakken: dit keer niet echt misselijk, wel duizelig en wat steekjes hier en daar. Ook meer afscheiding. Vorige keer dronk ik liters spa rood weg (door bubbels, kleine boertjes en dat lucht op) en heb ik veel pepermunt gegeten. Inderdaad regelmatig kleine beetjes eten. En pitabroodje kaas ging er goed in ?1?!?



Ik zal verder niet echt actief zijn maar lees af en toe wel mee. Leuk om alles weer opnieuw mee te maken.
Alle reacties Link kopieren
Wat de echo betreft ga ik wachten op week 10 geen nieuws is goed nieuws denk ik maar. @misselijk elke dag een beetje meer @smeren ben al begonnen met neutrale olie en Al zodra mn buik gaat groeien speciale olie/creme kopen. Iemand ervaring met Bio Oil?? @Vertellen, ik heb het al verteld op mn werk en daar werd heel lief op gereageerd. Vorige keer moest ik uit het niets vertellen dat ik een miskraam zou krijgen. Vond dat best bizar. Ze hadden het zien aankomen dus waren niet verrast en erg blij voor me dat ik weer zwanger ben.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Zou ik hier mee mogen schrijven? Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben van ons eerste kindje na 4.5 jaar en een flinke medische molen. Ik ben 32 jaar en mijn man 33 en ik ben zwanger geraakt door een ICSI behandeling. Doordat alles zo gepland is gegaan is de uitgerekende datum makkelijk ; 29 juni 2015. Ben vandaag 4 weken en 4 dagen haha. 10 november hebben we onze eerste echo. Met 7 weken dus? Dat is wat vroeg maar komt door de ICSI behandeling en gebeurd in het ziekenhuis.

Vind het heel leuk en ben ontzettend blij maar tegelijkertijd ook wel heel bang dat t misgaat. Probeer positief te zijn. Ben ondertussen enorm misselijk en heb best nog wel veel kramp in buik en onderdruk maar dat is vast normaal.
anoniem_192175 wijzigde dit bericht op 24-10-2014 18:00
Reden: aanvullen
% gewijzigd
per aspera ad astra
Hoi allemaal,



Ik ben nieuw hier en wil mij ook even melden ;)

Vind het fijn om jullie te volgen, ook qua kwaaltjes enzo omdat ik het nu nog tegen niemand zeggen kan..

Ben nu 5 weken en voel eigenlijk niets.. behalve wat krampen.

Hoe zijn jullie klachten en hebben jullie tips voor me?



Dankje alvast..



Liefs
quote:daan1982fedo schreef op 24 oktober 2014 @ 17:57:

Hallo allemaal,

Zou ik hier mee mogen schrijven? Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben van ons eerste kindje na 4.5 jaar en een flinke medische molen. Ik ben 32 jaar en mijn man 33 en ik ben zwanger geraakt door een ICSI behandeling. Doordat alles zo gepland is gegaan is de uitgerekende datum makkelijk ; 29 juni 2015. Ben vandaag 4 weken en 4 dagen haha. 10 november hebben we onze eerste echo. Met 7 weken dus? Dat is wat vroeg maar komt door de ICSI behandeling en gebeurd in het ziekenhuis.

Vind het heel leuk en ben ontzettend blij maar tegelijkertijd ook wel heel bang dat t misgaat. Probeer positief te zijn. Ben ondertussen enorm misselijk en heb best nog wel veel kramp in buik en onderdruk maar dat is vast normaal.Gefeliciteerd!!! Fijn voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Wat wordt er veel geschreven.

Ik had gevraagd dat ik ook in tabel mocht

Helaas niet gelukt nu is hij vol

Snik snik.



Olie smeer ik vanaf week 4 twee zwangerschap

Gehad en nog mooie buik.



Wij zijn ook met Icsi zwanger 7

Nov echo. :Imao:
Alle reacties Link kopieren
Leuk al die ideeën om het te vertellen. Boekjes/koffertjes, helemaal leuk! Meiden die het dit weekend gaan vertellen geniet ervan. Mooi om te delen met geliefden. Smoesjes moet ik nu soms al gebruiken. Niet leuk, maar mijn vriend en ik hebben samen besloten om het pas later te vertellen.



Bedankt voor de geruststellingen. Ga volgende week nog maar een testje doen. Ben ik weer even gerust gesteld. De afgelopen twee nachten wel beroerd geslapen. Veel wakker helaas. Het zal er allemaal wel bij horen. Last van de rug heb ik alleen in de ochtend. Trekt daarna snel weer weg.



@Xsara, welkom en gefeliciteerd.



@annabella22 fijn dat het goed ontvangen is op je werk.



@daan1982fedo welkom en gefeliciteerd. Helemaal blij voor jou omdat je er zo lang op hebt moeten wachten.



@wonder5 welkom en gefeliciteerd



Hier een druk weekend voor de boeg. Waarschijnlijk morgenavond weer terug om te reageren. Vriend is ook helemaal enthousiast en heeft al ideeën over het vertellen, kamer, kaartjes, haha.



Misschien is de vraag al gesteld, maar gebruiken jullie alleen foliumzuur of ook nog wat anders? Heb gister van Davitamon Compleet Mama Plus gekocht. Is in de aanbieding (2e halve prijs) bij de Etos mocht er interesse in zijn.



Fijn weekend meiden.
Alle reacties Link kopieren
@daan&wonder, gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws. Leuk dat jullie meeschrijven.



@ foliumzuur. Ik slikte de weken voor de zwangerschap gewoon foliumzuur en vanaf de positieve test ook de mama tabletten van Davitamon. Is voor mijn gevoel toch iets completer.



@vertellen: gisteren aan mijn ouders en zus verteld en aan de vader van manlief. Vandaag de rest. Wat geweldig om te doen! Er zijn heel wat gelukstranen gevallen. Zó fijn om het nu te kunnen delen met je moeder en zus. Schoonpa was ook heel emotioneel. Die is nml ziek en had nooit gedacht dit moment nog mee te maken. Extra bijzonder dus en hopelijk ziet ie de kleine nog geboren worden.



Hoe is het bij jullie gegaan?



@ smeren. Gisteren ook de etoscreme gekocht. Wat is die fijn zeg!
@juffie000: wat leuk dat je het hebt kunnen vertellen.

Hoever ben je?



Zelf ben ik denk ik 5-6 weken. Manlief wil nog wachten met vertellen, wanneer met hoeveel weken vertellen jullie het?



Ik slik nog geen foliumzuur,moet ik dat nog gaan doen? Heeft dat nog zin?
Alle reacties Link kopieren
@wonder, ik ben ook nog heel pril zwanger...5 weken nu. Vertellen het alleen tegen ouders,broer en zus. Hebben een hele hechte band en ik wil er vooral lekker over kunnen kletsen met mams en zus. Vrienden enzo pas na de echo als we zeker weten dat het goed is.
Alle reacties Link kopieren
@ alle nieuwe dames, van harte gefeliciteerd!



@ Brigitte: ach, dat is balen van de tabel... Wel gewoon meeschrijven hè? Welke olie gebruik jij?



@ wonder: ja, z.s.m. beginnen met foliumzuur! En dan zeker doorgaan t/m 10 weken dacht ik. Was je onverwacht zwanger of wist je niet dat je er al eerder mee kon beginnen?



Wat is iedereen snel met vertellen! Ik ben uit mijn eigen omgeving gewend dat iedereen het pas na 12 weken doet. Maar het is wel moeilijk om je mond te houden. Leuk dat jullie allemaal zulke leuke reacties krijgen. Bij ons zijn wij de laatsten in onze vriendenkring en familie die aan kinderen beginnen. Toch hoop ik dat iedereen het nog net zo goed bijzonder zal vinden als wij het vertellen.



@ rugklachten: hier ook. Ik had al rugklachten maar sinds de zwangerschap regelmatig verkrampte onderrug. Gelukkig niet de hele tijd last van tot nu toe. Misselijkheid is een stuk minder inmiddels. Ik hoop dat dat geen slecht teken is. Alle andere kwalen zijn er "gelukkig" nog en ik ben ontzettend moe. Scheelt waarschijnlijk dat ik heel goed let op wat ik eet, wanneer en hoeveel. En 's ochtends crackers of droge biscuitjes in bed eten en dan nog 15-20 min. blijven liggen. Rrz, bij jou gaat de misselijkheid dus op volle kracht. Hopelijk is het een beetje te doen.



@ Bibi, wat balen van je hypotheek. Kun je misschien bij een andere bank gaan praten of van familie wat lenen? Echt een domper als je al even op huizenjacht bent. Hopelijk houden jullie de moed erin.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik eigenmerk van kruidvat olie.

Slik completen vitamine.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik ben nogal in paniek. Ik had vandaag bruinverlies en net rood bloed op m'n wc-papier. Was helemaal in tranen want denk gelijk dat t mis is. Ik lees wel dat t niets hoeft te zijn, maar ben er echt niet gerust op!! Heb pijn in m'n onderrug en lichte pijn in m'n buik maar biet meer als de rest vd week. Wat moet ik doen?? Afwachten denk ik? Of moet ik hiervoor iemand bellen?
Alle reacties Link kopieren
Ach, nve, wat erg voor je. Ik snap dat je enorm geschrokken bent. Ik denk dat het vooral afhangt van wat je nu zelf wilt. Of het nu goed is of mis is, je kunt er niet aan doen op dit moment. Dus je zou denk ik pas maandag de verloskundige kunnen bellen. Maar als je het nu graag wil voorleggen aan de verloskundige zou je kunnen kijken of er iemand is die weekenddienst heeft en bellen voor overleg denk ik.



Ik duim voor je dat het loos alarm is, heel veel sterkte . Misschien is het fijn om een warme kruik tegen je rug te houden?
Alle reacties Link kopieren
Brigitte, zet jezelf in de tabel, dat doen anderen ook.



Wat een drukte hier, ik kan het niet echt bijhouden.



Nve, blijf rustig, hoeft niets te betekenen. Heb het ook gehad in mijn vorige zwangerschap.



Iemand vroeg welke master ik doe. We zijn maar met weinig, dus dat zeg ik liever niet.

Hier vooral moe, gisteren voor de klas misselijk, een klas kwam van gym en deo en zweet was niet de beste combinatie.

Voor de rest geen klachten...

Ik heb komende week de echo. Ik ben dan bijna 8 weken.

Ik heb de vitaminepillen van Davitamon (zwanger worden/zwanger zijn en borstvoeding). Ik stap komende week over op die van de Tuinen.



Leeftijd: ik woon in een (kleine) stad, misschien scheelt dat? Ik was in ieder geval heel serieus.



Nieuwe dames, gefeliciteerd!



Daan, jeej wat fijn dat je met Icsi zwanger geworden bent. Extra gefeliciteerd voor jullie!



Rzzz, he wat vervelend!



Pinadien, fijn dat de misselijkheid minder is.



Rozen, jeej voor je dikke vette streep!



Bibi, balen van je hypotheek!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja en mijn borsten, hoe kon ik die vergeten, au!
Alle reacties Link kopieren
Meiden. Bedankt voor jullie geruststellende berichten. Ik lijk inmiddels ook wel weer wat rustiger. Was net aardig in paniek. Heb geen pijn en geen bloed in m'n maandverband (sorry voor de details). Ik ga maandag de vk bellen als t niet erger wordt (ik hoop zoo dat t goed blijft gaan).
Alle reacties Link kopieren
Nve ik ga voor je duimen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven