Ik wil zwanger worden praatgroepje |||

25-05-2014 13:16 2983 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe, echte frisse topic. Iedereen is welkom om mee te schrijven. Gegevens graag dik gedrukt. Willen de meiden die in de tabel staan met ontbrekende gegevens, die doorgeven? Naam Leeftijd 1e,2e ….kind gestopt sinds ovulatie nod zwanger Bijzondrh.Rieke 1e 28-10 : spruit 21, p 231e jan 14 24-12-14 Myrna150422, p23 1e sept 13 bloempje 25, p30 1e sep 13 8-1-2015Jasmijn83 31, p 351e maart-april 16-11 Mies8330, p331e dec 13 27-7 Lilapie 28, p30 1ejuli 14 start december Evii21, p25 1e Feb 14 27-7 9-8 Missdanii 22, 28 1e Maart 14 25-59-6 Wiennie 23, 24 1e dec 13 29-10 11-11 Dance 26 1e Februari 14 - - laury89 24, p23 1e mei 14 10-11 2x vrg mk valerie 29, p30 1e juni 14 10-8 Lieffies 29, p30 1e dec 13 27-10 Bankie30 33, p33 1e jan 14 15-8 knuffeltijg 29, p 36 1e sept 14

een dikke knuffel voor lion en boederijgeit



update door: wiennie 2-11
@lion ah shit ... dacht echt dat het raak was.. :( dikke knuffel en kus !
Alle reacties Link kopieren
@lion, balen meid!
Alle reacties Link kopieren
@lion hè wat jammer :(
Alle reacties Link kopieren
lion gaat het een beetje met je?



hier daarnet vrienden komen vertellen dat ze 3 maanden zwanger zijn, en ze zijn maar bezig van juli dus eigenlijk bijna direct zwanger...ik ben super blij voor ze, maar vind jammer dat wij het ook nog niet zijn
Alle reacties Link kopieren
@lion .. wat rot zeg!!!



@Hier.. vanmorgen een test gedaan omdat we vanavond iets hebben waar ik altijd een wijntje drink met die mensen en maandag mn nod zou hebben. Dus dacht wie weet.....



heb getest met kruidvat test en ik en mn man zagen toch echt 2 streepjes staan....!!! Alleen heb ik na ongeveer 6 a 7 minuten gekeken niet precies de 5 min. Die erop staan

En waar dus op de bijsluiter staat dat je na 5 minuten de test dan moet weggooien en niet meer van die uitslag uit mag gaan... ( dat las ik dus na de tijd) ik moest zo nodig haha... Dus vanmiddag nieuwe test halen vanavond geen alcohol en morgenvroeg weer testen....!!! Vind zo spannend!!!!
Alle reacties Link kopieren
@lieffies volgens mij ben je hartstikke zwanger !! , ik kreeg bij een witte test geen 2 lijntjes te zien ook niet een uur later hoor !

ik hoop het zo voor je ! hou ons op de hoogte
Alle reacties Link kopieren
@Wiennie dat zal ik zeker doen. .. Wil er wel een foto van opzetten maar weet niet hoe dat werkt...?
Alle reacties Link kopieren
@lieffies: ik zou die test lekker vanmiddag al doen! Als je zwanger bent dan test je vanmiddag ook positief!

Op mijn witte testen van de action heb ik ook nog nooit een indroogstreep gezien! Volgens mij ben je zwanger!!
Alle reacties Link kopieren
Was wel een heel licht streepje. .. maar wel duidelijk genoeg.
@lieffies dan feliciteer ik je toch voorzichtig !
Myrna heeft overigens wel gelijk. Even niet drinken en niet plassen, ik testte toen ook positief !
Alle reacties Link kopieren
Lion
Alle reacties Link kopieren
@lieffies dat klinkt heel hoopvol! Super leuk!! Ben benieuwd of de tweede test ook positief is.
Alle reacties Link kopieren
@lieffies: en en en?
Alle reacties Link kopieren
@ lieffies ik kom al eens piepen wat de test zegt ben zo benieuwd.



@ gisteren, ben ik eens in de bloemetjes gezet geweest. ik heb een club op gericht en mijn leden hebben mij gisteren bijeengeroepen, en ik heb een enorme pot bloemen gekregen, en vele bedankings kussen, van alle leden om dat ik zoveel doe en zo gastvrij ben en omdat ik zoveel mogelijk maak voor hun hobby en er altijd voor ze ben..... het was een leuke dag gisteren....
Alle reacties Link kopieren
@lieffies, gefeliciteerd!



@wiennie, wat leuk zo'n bedankdag! Klinkt alsof je het ook echt verdient!
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen 2de keer een kruidvast test gedaan en nu echt hele 5minuten ernaar zitten kijken en zagen langzaam een streepje verschijnen.... ... dus denk toch echt dat we zwanger zijn!!!!



Nog erg onwerkelijk omdat ik echt nergens last van heb behalve de hele week beetje hoofdpijn en de koffie smaakt me sterker. Maar verder niets!!

Morgen willen we nog een digitale clearbleu test doen.. en als we dan zwanger zien staan dan komt er meer besef denk ik dat het echt zo is!! Nu nog erg rustig allebei. Haha.... maar stiekem toch erg blij.... ik hou jullie op de hoogte morgenvroeg...:)
Alle reacties Link kopieren
@wiennie lief dat ze dat geregeld hebben voor jouw. Je verdient het zeker!!
@lieffies dit klinkt wel duidelijk genoeg om je te feliciteren! ! GEFELICITEERD!
Alle reacties Link kopieren
@lieffies: van harte gefeliciteerd meid! Geniet er lekker van!



@wiennie: oh wat heerlijk om zo even in t zonnetje gezet te worden!
Alle reacties Link kopieren
Lieffies, gefeliciteerd!!



Wiennie, wat goed van je collega's! Echt lief en vast ook heel erg terecht!
Alle reacties Link kopieren
Lion



Lieffies, gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Dank je ik had al van alles georganiseerd voor gisteren en had een frituurkotje besteld enzo. Ik ben nu al aan de organisatie bezig voor november. dan zo 50 mensen die u feliciteren dat is om traantjes in de ogen te hebben. 1 november gaan we met de leden ook naar de expo demo geven. Word leuk



@ Lieffies dan wens ik je al voorzichtig gefeliciteerd ik ben er bijna zeker van dat de cb je duidelijkheid zal geven. Ik hoop het zo voor je.
Alle reacties Link kopieren
Hier vanmorgen nadat ik gister en eergisteren kruidvat test had gebruikt nu met Clearblue digital en gewone clearblue zwangerschapstest getest en een dikke kruis en Zwanger 1-2 weken! !! Wat bizar is dit... kunnen het niet geloven maar het is dus echt zo!!
Alle reacties Link kopieren
Jeej!! Gefeliciteerd!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven