Honden vies vinden

25-10-2014 08:08 166 berichten
laat maar
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 25 oktober 2014 @ 10:42:

[...]





Het zijn net mensen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Oh de mijne gaan ook zeker niet in een plasje staan! Half drama als het prut weer is als gisterenavond en we doen een laatste rondje, want iedereen wil aan een andere kant om de plassen heen.

Ze rauschen dan weer wel dwars door de modder, dat is natuurlijk heel iets anders.



Oh je bedoelde dat serieus, van die gepaste afstand?! Haha lol. Maar volgens mij likt echt iedere hond wel eens aan zijn eigen kont. Dat doen ze gewoon.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bij ons loopt de kat niet over tafels of het aanrecht. Bovendien maak ik de eettafel schoon voordat we aan tafel gaan, ik heb een kind. Die zijn echt viezer dan dieren. Weet je waar zij allemaal aanzitten en op tafel leggen? Bah.En daarom heb ik geen hond, geen kat en geen kind
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Spijk-er schreef op 25 oktober 2014 @ 10:34:

[...]



. Maar ik wil ze ook kunnen aaien en knuffelen zonder dat zelf vies te vinden, dus wordt er hier gewoon gedoucht. Ze hebben ook eigen handdoeken en eigen shampoo. Toen mijn huidige lief voor het eerst bij mij douchte zei ik dat hij gewoon spullen uit de kast moest pakken. Pakte hij van het verkeerde plankje en stond hij met de hondenvoorraad te douchen Mijn arme lief.Hahahaha. Te grappig!
quote:Spijk-er schreef op 25 oktober 2014 @ 10:44:

Oh de mijne gaan ook zeker niet in een plasje staan! Half drama als het prut weer is als gisterenavond en we doen een laatste rondje, want iedereen wil aan een andere kant om de plassen heen.



Wij liepen ooit eens ieder aan 1 kant van een plas. Het was een hele grote lange plas, en na een meter of 10 bleek zijn kant dood te lopen. Dat werd dus omdraaien, terug lopen, en hij aan mijn kant, want echt, hij ging NIET door de plas!



Ze rauschen dan weer wel dwars door de modder, dat is natuurlijk heel iets anders.



Nee, dat doet de mijne ook niet. Stel je toch voor dat je vies wordt!



Oh je bedoelde dat serieus, van die gepaste afstand?! Haha lol.



Yep!



Maar volgens mij likt echt iedere hond wel eens aan zijn eigen kont. Dat doen ze gewoon.



Nee, die van mij heb ik er echt nooit op kunnen betrappen, anders dan wanneer hij er last van heeft. Maar misschien heeft dat ook wel met zijn bouw te maken, want zelfs als hij last heeft dan komt hij er net wel/net niet bij.
Ik vind honden ook vies.
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 25 oktober 2014 @ 10:42:

[...]





Het zijn net mensen.

Ik weet niet waar jij overal aan likt, waar je doorheen loopt en hoe erg je stinkt ( hoef ik ook niet te weten, dank je wel) Ik doe dat niet.

En dieren menselijke eigenschappen toedichten of ze vergelijken met mensen dat is natuurlijk helemaal van het padje.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Ik vind katten schoner dan honden, ze stinken in elk geval niet.

De hond van mijn tante zit soms echt uren aan zijn eigen geslachtsdeel te soppen (ja het klinkt als een soppend geluid) en mijn tante laat zich dan ook nog doodleuk aan haar gezicht likken.... Dat vind ik echt ontzettend vies!!
Katten stinken niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats, 9 minuten geleden



Ik weet niet waar jij overal aan likt, waar je doorheen loopt en hoe erg je stinkt ( hoef ik ook niet te weten, dank je wel) Ik doe dat niet.

En dieren menselijke eigenschappen toedichten of ze vergelijken met mensen dat is natuurlijk helemaal van het padje.



Lees de sekspijler eens. Moet je eens kijken waar mensen allemaal aan likken, aan elkaars geslachtsdelen, aarsen, poep- en plasseks, gaan naar parenclubs om aan de geslachtsdelen, etc. van vreemden te lebberen, en ga zo maar door.



Bovendien vergelijk ik dieren niet met mensen, maar zie ik mensen voor wat ze werkelijk zijn: (zoog)dieren. Doen alsof mensen wat anders zijn dan dieren, is pas van het padje af, we hebben meer gemeen met dieren dan met robots.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een hondenmama



Ik heb er een met eigenschappen van een koe en een varken. Modderrollen en gras vreten. En daarna ziet hij eruit als een ratje als hij onder de douche vandaan komt.



En als de hond zijn snuit in je kruis duwt wordt tijd om je beter te wassen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 25 oktober 2014 @ 11:10:

[...]





Lees de sekspijler eens. Moet je eens kijken waar mensen allemaal aan likken, aan elkaars geslachtsdelen, aarsen, poep- en plasseks, gaan naar parenclubs om aan de geslachtsdelen, etc. van vreemden te lebberen, en ga zo maar door.



Bovendien vergelijk ik dieren niet met mensen, maar zie ik mensen voor wat ze werkelijk zijn: (zoog)dieren. Doen alsof mensen wat anders zijn dan dieren, is pas van het padje af, we hebben meer gemeen met dieren dan met robots.

Ik lees de sekspijler niet. Totaal geen behoefte aan.

Wij hebben duidelijk een andere mening over wat van het padje af is. Gelukkig maar zou ik zeggen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 25 oktober 2014 @ 11:14:

Hier ook een hondenmama



Ik heb er een met eigenschappen van een koe en een varken. Modderrollen en gras vreten. En daarna ziet hij eruit als een ratje als hij onder de douche vandaan komt.



En als de hond zijn snuit in je kruis duwt wordt tijd om je beter te wassen. Hondenmama?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats, 54 seconden geleden





Ik lees de sekspijler niet. Totaal geen behoefte aan.

Wij hebben duidelijk een andere mening over wat van het padje af is. Gelukkig maar zou ik zeggen.





De dierlijke eigenschappen van mensen negeren is natuurlijk ook een manier. Maar dat wil niet zeggen dat anderen dan dieren menselijke eigenschappen toedichten.



Ik ben inderdaad erg gelukkig dat ik een andere mening ben toegedaan.
You know how I know? Because I reeaally think so!
ik vind sommige honden best lief, maar fris vind ik ze niet.



Ik vind het vies als het hele huis naar hond ruikt of als je even zn koppie aait en je hand naar hond ruikt.

Overal hondenharen.

Als er eten op tafel staat zwiepen ze er of steeds met de staart langs of liggen met de kop op tafel te schooien ( ja mee gemaakt. en krijgen ze dus ook nog stukkie kaas en worst)

Ik hoef dan meestal niet meer.

En ik vind het inderdaad ranzig als mensen zich in hun gezicht of aan handen laten likken.
quote:Kuzu schreef op 25 oktober 2014 @ 08:40:

Ik vind alle dieren die gezichten likken vies.Ik niet, heerlijk zo'n gratis scrub als een kat mij in mijn gezicht likt
Alle reacties Link kopieren
Sommige mensen vinden honden vies en sommige niet. Ik vind ze lief ook als ze vies zijn maar dan raak ik ze niet aan. Sommige mensen zijn soms nog viezer.
Alle reacties Link kopieren
Whaha,

wat een grappig topic. Ik heb het smerigste verhaal! Als je honden vies

vindt, kun je het beter niet lezen...



Ik heb twee honden, een reu en een teef. De reu is een molosserkruising

van 55 kilo. Die ligt altijd bij ons in bed als we slapen en het liefst

tussen ons in. Als je dan pech hebt, ligt ie met zijn bips vlakbij je

gezicht. Hij werd een keer wakker van een geluidje, ging half rechtop

zitten en blafte waardoor zijn anaalklieren zich leegde in mijn gezicht!

En dan heb je het niet over een paar spatjes met zo'n hond natuurlijk.

Moest ik midden in de nacht alles verschonen en onder de douche.

Whahaha, dat is pas vies. Nog viezer is dat hij nog steeds in bed mag

liggen.



Verder laat ik me meerdere keren per dag in het gezicht likken en mogen

ze in de poep rollen. Ik was ze nooit en ze zwemmen ook niet. En ik vind

hun voetzolen en oren zooo lekker ruiken. Ik doe hun kvv wel eens met

mijn handen in de voerbak. En ik poer in hun oren met mijn vinger en

laat het ze dan oplikken!



Ik denk dat ik een ban moet wegens smerigheid en gebrek aan hygiene!

Toch ben ik niet vaak ziek, lichamelijk dan, haha
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Alle reacties Link kopieren
gladoortje74:



Mijn hond is ook een ontzettende viezerik. Maakt niet uit, ik gooi hem wel onder de douche als hij stinkt.



Mijn hond was 's zo bang bij de dierenarts, dat hij zijn anaalklier heeft geleegd op mijn ex. Ik lig nog steeds dubbel als ik er aan denk. (wel zielig dat hij zo bang was natuurlijk, maar die blik van mijn ex was onbetaalbaar)
Het leven is te kort om met lelijke mannen te dansen!
quote:shaniqa schreef op 25 oktober 2014 @ 08:34:

[...]





Ik vind de honden die je gezicht aflebberen en baasjes die daar enthousiast aan meedoen vies.Dat vind ik ook vrij onsmakelijk van baasjes die dat enthousiast ontvangen, maar honden zijn leuk en lief enzo.
Alle reacties Link kopieren
En

ik vind het heel gek als een hond met al zijn vrolijkheid iemand

liefdevol wil begroeten op een hondse manier en die persoon dat

duidelijk niet wil en dat ze dan de hele tijd die snuit proberen weg te

houden bij hun gezicht, wat dan niet lukt, whaha. Ik vind dat zo'n stom

gezicht. Zorg dan met je lichaamshouding dat de hond niet tegen je

opspringt ofzo. En is dat nou echt zo erg? Was dan je gezicht gewoon

naderhand, als je echt bang bent voor cooties. Als je bang bent voor

cooties, zou ik de handjes van kleine kinderen ook maar niet aanraken.



Maar ik ben dus bijna nooit ziek qua griep, diarree, overgeven. Ik denk

dus dat het idd goed voor de weerstand is.



Er was wel een keer een onderzoek naar gedaan waaruit bleek dat het niet

goed is om mondbacillen met je hond uit te wisselen. Ik ben vergeten

waarom dat zo was, zo gevaarlijk was het.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
quote:gladoortje74 schreef op 25 oktober 2014 @ 12:19:

En

ik vind het heel gek als een hond met al zijn vrolijkheid iemand

liefdevol wil begroeten op een hondse manier en die persoon dat

duidelijk niet wil en dat ze dan de hele tijd die snuit proberen weg te

houden bij hun gezicht, wat dan niet lukt, whaha. Ik vind dat zo'n stom

gezicht. Zorg dan met je lichaamshouding dat de hond niet tegen je

opspringt ofzo. En is dat nou echt zo erg? Was dan je gezicht gewoon

naderhand, als je echt bang bent voor cooties. Als je bang bent voor

cooties, zou ik de handjes van kleine kinderen ook maar niet aanraken.



Maar ik ben dus bijna nooit ziek qua griep, diarree, overgeven. Ik denk

dus dat het idd goed voor de weerstand is.



Er was wel een keer een onderzoek naar gedaan waaruit bleek dat het niet

goed is om mondbacillen met je hond uit te wisselen. Ik ben vergeten

waarom dat zo was, zo gevaarlijk was het.Ik snap niet waarom de eigenaar die hond niet bij zich houdt.
quote:gladoortje74 schreef op 25 oktober 2014 @ 12:19:

En

ik vind het heel gek als een hond met al zijn vrolijkheid iemand

liefdevol wil begroeten op een hondse manier en die persoon dat

duidelijk niet wil en dat ze dan de hele tijd die snuit proberen weg te

houden bij hun gezicht, wat dan niet lukt, whaha. Ik vind dat zo'n stom

gezicht. Zorg dan met je lichaamshouding dat de hond niet tegen je

opspringt ofzo. En is dat nou echt zo erg? Was dan je gezicht gewoon

naderhand, als je echt bang bent voor cooties. Als je bang bent voor

cooties, zou ik de handjes van kleine kinderen ook maar niet aanraken.



Maar ik ben dus bijna nooit ziek qua griep, diarree, overgeven. Ik denk

dus dat het idd goed voor de weerstand is.



Er was wel een keer een onderzoek naar gedaan waaruit bleek dat het niet

goed is om mondbacillen met je hond uit te wisselen. Ik ben vergeten

waarom dat zo was, zo gevaarlijk was het.Euh.... , jij dient jouw hond niet tegen iemand op te laten springen
Ik ook niet. Hou je hond gewoon bij je zeg. Je veroorzaakt gewoon overlast met je hond die wil snuffelen en lebberen en op wil springen. En dan zie je notabene nog dat die persoon daar niet van gediend is, en dan moet je daar om lachen en moet die persoon maar gewoon met zijn/haar lichaamshouding aan de hond laten merken daar niet van gediend te zijn?! Belachelijk!



Ik kan me daar nou serieus een beetje boos om maken. Dat hoort bij het hebben van een hond, dat je 'm opvoedt, en bij je houdt. En je ervoor zorgt dat er niemand last van heeft.



Ik heb geen verstand van honden, ik weet alleen dat ik ze niet moet. Dus als er een hond aan me snuffelt, is het aan de baas om de hond weg te houden en excuses aan te bieden. Je kunt als hondenliefhebber niet verwachten dat iedereen weet hoe hij/zij met zo'n beest moet omgaan, en bovenal hoeft dat ook niet, want de baas moet gewoon zorgen dat het niet nodig is.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou ook niet van honden vooral niet binnen in het huis. Reden dat ik het vies vind is honden lopen buiten daarna gaan ze binnen met vieze pootjes in het huis lopen en honden haren zitten overal op bankstel op vloerkleed slaapkamer bah bah en stank in huis. niet hygiënisch. Daarom hoeft het niet van mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven