spanking / billenkoek

25-10-2014 03:36 83 berichten
Hallo, ik zal maar eerlijk zijn ik ben het type meisje dat het echt nodig heeft afentoe om een flink pak voor haar billen te krijgen, niet erotisch maar echt als straf. Nu kreeg ik dat wel regelmatig, maar nu is mijn tekstje uit en tja het is niet iets wat voor iedereen is weggelegd natuurlijk. ... nouja ik mis het dus heel erg en weet niet zo goed hoe ik in contact moet komen met mensen die daar hetzelfde over denken.



Btw voor mensen die willen gaan reageren met dat ik ziek ben of hulp niet gaan zoeken, bemoei je met je eigen zaken ....
Alle reacties Link kopieren
Laat Vrouwtje87 haar dinnetje maar een pak rammel verkopen, als ze klaar is met het kiezen tussen al die lullen.
Alle reacties Link kopieren
HD staat voor Huiselijke Discpline, ingewikkeld om uit te leggen, heb ik overigens al eens gedaan, maar google eens.



Voor mij heeft het niets met seks te maken, maar dat kn voor TO natuurlijk wel zo zijn.
Alle reacties Link kopieren
Oké, dank je wel.

Is het niet zo dat de verhoudingen an sich voor jou een seksuele relatie hebben? Dat je dus niet per se opgewonden raakt van een goed pak slaag maar dat de hele setting er wel voor zorgt dat je je makkelijker en intenser aan je partner geeft?



Voor de goede orde, ik heb hier absoluut geen oordeel over! Niks menselijks is me vreemd en ik heb hier ook gerust wel eens aan gesnuffeld maar dan in een heel andere setting.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 25 oktober 2014 @ 11:27:

Ik vind t zo kinderlijk. "Wil je me niet even lekker spanken ik ben een stout meisje geweest hihi"



Zie dan ook een volwassen vrouw met twee staartjes al la pippi langkous en een lolly in haar mond voor me.Moet je teleurstellen, de gemiddelde vrouw die ik op meetings tegenkom is tussen de 30 en 45 en ziet er gewoon doorsnee uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 25 oktober 2014 @ 11:36:

Oké, dank je wel.

Is het niet zo dat de verhoudingen an sich voor jou een seksuele relatie hebben? Dat je dus niet per se opgewonden raakt van een goed pak slaag maar dat de hele setting er wel voor zorgt dat je je makkelijker en intenser aan je partner geeft?



Voor de goede orde, ik heb hier absoluut geen oordeel over! Niks menselijks is me vreemd en ik heb hier ook gerust wel eens aan gesnuffeld maar dan in een heel andere setting.

Nee absoluut niet, als ik een spanking krijg, heb ik daarna totaal geen behoefte aan seks of een opgewonden gevoel. Ik heb gewoon sturing en evt. Correctie nodig van mijn man.



Anders om wel, na seks heb ik behoefte dat mijn man mij weer even mijn plaats laat kennen.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op zaterdag 25 oktober 2014 11:27 Ik vind t zo kinderlijk. "Wil je me niet even lekker spanken ik ben een stout meisje geweest hihi"



Zie dan ook een volwassen vrouw met twee staartjes al la pippi langkous en een lolly in haar mond voor me. Hahahahahah
.
Alle reacties Link kopieren
Je plaats laat kennen?
Als er zo veel vraag naar is, start ik binnenkort wel een mobiele spanking service. Geef jullie alles wat je nodig hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:renate73 schreef op 25 oktober 2014 @ 11:38:

[...]



Anders om wel, na seks heb ik behoefte dat mijn man mij weer even mijn plaats laat kennen.

Dit impliceert voor mij wel degelijk een seksuele relatie. Hij heeft jou seks gegeven dus jij moet weer even voelen waar je plaats precies is. Zoiets?

Weet jij ook waar jouw behoefte aan tikken voor je billen vandaan komt? Ben jij sowieso degene die luisteren moet, op meerdere vlakken, is jouw man de baas? Word je ook onrustig als hij dit niet doet?



Een hoop vragen, ik weet het...
...
Ziek zijn is erg. Afwijkend gedrag kan heel leuk zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 25 oktober 2014 @ 11:41:

Je plaats laat kennen?

Ja.

Ondenkbaar anno 2014 waar de vrouw zich niks meer laat vertellen door welke kerel dan ook en ons gevoel voor rechtvaardigheid en emancipatie onmiddellijk in opstand komt.

Maar sommige vrouwen/mannen kennen graag hun plaats. En voelen zich daar zeer veilig en geborgen bij.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:courtisane schreef op 25 oktober 2014 @ 10:43:

[...]

Water, voedsel, slaap: dát hebben we nodig. Verslavingen waarbij je je van iets of iemand afhankelijk maakt, niet.



Niets mis dus met een kritische blik.



Gaat nu even iets heel shockings zeggen, maar wist jij dat dit soort gevoelens voor veel mensen ervaren word als een geaardheid. Dat dit niet kunnen uiten net zo ongelukkig kan maken, als wanneer je als homo als hetero moet leven?



Wist jij dat er uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat mensen die aan bdsm doen, niet vaker een stoornis hebben dan anderen. Sterker dat er zelfs uit onderzoek is gebleken dat mensen met een kinki lifestyl gelukkiger zijn dan mensen die dit niet hebben en dat diit waarschijnlijk komt omdat zij zichzelf kunnen en willen zijn en zich niet conformeren naar types die ons gek vinden.



Wist jij dat er uit onderzoek is gebleken dat mensen met dit soort behoeftes vaak helemaal geen nare jeugd hebben gehad?



Wist jij dat er vaak, net als met homoseksualiteit geen verklaring voor is, waarom iemand deze behoeftes heeft. dat het vaak voelt alsof iemand zo geboren is?



Waarom houd iemand van chocola?

Waarom houd iemand van fanatiek sporten?

Waarom wil iemand graag het huishouden doen of juist niet?

Waarom vind iemand het fijn om af en toe gediscplineerd te worden?

Waarom heeft iemand onderdanige behoeftes en gevoelens of juist dominante?



Voor de buitenstaander misschien een vreemd rijtje, maar voor mensen die dit soort gevoelens hebben waarschijnlijk een stuk minder vreemd. Soms is het antwoord namelijk gewoon, omdat we het fijn vinden. Omdat het hoort bij wie we zijn.



Ben zelf overigens minder in discpline, maar wel onderdanig en maso.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Niks geks aan. Kijk hier eens rond.
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 25 oktober 2014 @ 12:09:

[...]

Wist jij dat er uit onderzoek is gebleken dat mensen met dit soort behoeftes vaak helemaal geen nare jeugd hebben gehad?



Weet je dit heel zeker?

Ik heb een aardig poosje rondgelopen in "the scene" omdat ik een sub als echtgenoot had en ik heb van dichtbij gezien dat bijna elke sub wel een jeugd-issue had of anderzijds een trauma die deze voorkeuren bekrachtigde.

Ik ben ook wel eens op een bijeenkomst geweest en als ik rondkeek zag ik een bont en kleurig clubje mensen maar niet echt een objectief plukje uit de gewone samenleving zeg maar.



Ik blijf het bijzondere mensen vinden, die bdsmerTs. Ook boeiend hoor en sommigen zelfs bijzonder geweldig!
...
Wetenschappelijk onderzoek lollypopje (interessante nick trouwens, gelet op GateKeeper's post)?



Kom eens over de brug met die onderzoeken.



Ik heb trouwens nergens gezegd dat ik het "gek" vind, ik had het over afhankelijkheid. Geestelijk dan wel fysiek.



(en Renate's "wees eens open minded" vind ik simpelweg een kinderlijke dooddoener)
Alle reacties Link kopieren
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 26-10-2014 07:19
Reden: hengelen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jootje, er staat een ban op hengelen.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Werkelijk, ik heb hier echt nog nooit van gehoord!? Dat mensen seksueel opgewonden raken van een portie billenkoek, daar kan ik nog wel inkomen. Heb er zelf niks mee, maar ieder zijn meug, ik kan het me in ieder geval wel voorstellen.

Maar dat je in het dagelijks leven door je partner gedomineerd wilt worden, ik vind dat gewoon onbegrijpelijk. Hoe moet ik dat dan zien? Ben je onderdanig in alles wat je doet? Krijg je slaag als je het eten niet op tijd klaar hebt of zo? Maar dan is dat toch gewoon mishandeling? Ik wil echt heel graag openminded zijn, maar je wilt toch gelijkwaardig zijn in je relatie? En als je kinderen hebt, krijgen die daar dan ook iets van mee? Ik vind dit vrij bizar, eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Tijdens de seks vind ik het ook lekker om tikken te krijgen op mijn kont, maar buiten de slaapkamer hoeft mijn liefje het niet te proberen want dan hoek ik hem neer. Een ieder zijn ding toch, laten jullie to in haar waarde.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 25 oktober 2014 @ 11:57:

[...]



Dit impliceert voor mij wel degelijk een seksuele relatie. Hij heeft jou seks gegeven dus jij moet weer even voelen waar je plaats precies is. Zoiets?

Weet jij ook waar jouw behoefte aan tikken voor je billen vandaan komt? Ben jij sowieso degene die luisteren moet, op meerdere vlakken, is jouw man de baas? Word je ook onrustig als hij dit niet doet?



Een hoop vragen, ik weet het...

Dat is niet wat ik bedoel, kan het niet zo goed uit leggen hoe ik het bedoel. Wij hebben een gelijkwaardige relatie, maar ik ben erg onderdanig in onze relatie. Ik vind het dus moeilijk om me over te geven aan seks. Vandaar dat ik achteraf graag mijn plek wil kennen denk ik, maakt me vrijer.

Dat 2e is inderdaad wat een HD relatie inhoudt in grove lijnen, ik voel me daar inderdaad prettig bij.



heb liever dat je vraagt als oordeelt
Alle reacties Link kopieren
quote:zas schreef op 25 oktober 2014 @ 14:55:

Werkelijk, ik heb hier echt nog nooit van gehoord!? Dat mensen seksueel opgewonden raken van een portie billenkoek, daar kan ik nog wel inkomen. Heb er zelf niks mee, maar ieder zijn meug, ik kan het me in ieder geval wel voorstellen.

Maar dat je in het dagelijks leven door je partner gedomineerd wilt worden, ik vind dat gewoon onbegrijpelijk. Hoe moet ik dat dan zien? Ben je onderdanig in alles wat je doet? Krijg je slaag als je het eten niet op tijd klaar hebt of zo? Maar dan is dat toch gewoon mishandeling? Ik wil echt heel graag openminded zijn, maar je wilt toch gelijkwaardig zijn in je relatie? En als je kinderen hebt, krijgen die daar dan ook iets van mee? Ik vind dit vrij bizar, eerlijk gezegd.Ja ik ben onderdanig aan mijn man en ja ik krijg slaag als ik adspraken niet nakom, maar dat is iets waar ik (ik ben de vragende partij en heb het voorgesteld) zelf voor gekozen he. Is dat mishandeling, ik vind van niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:renate73 schreef op 25 oktober 2014 @ 16:02:

[...]



Ja ik ben onderdanig aan mijn man en ja ik krijg slaag als ik adspraken niet nakom, maar dat is iets waar ik (ik ben de vragende partij en heb het voorgesteld) zelf voor gekozen he. Is dat mishandeling, ik vind van niet.

Dus jullie hebben een 24/7 relatie?



Hoe doen jullie dat wanneer je bij familie en vrienden bent? Krijg je dan straf wanneer je thuis bent of geeft hij je ook op je donder wanneer je bij anderen bent?
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
quote:renate73 schreef op 25 oktober 2014 @ 15:57:

[...]



Dat is niet wat ik bedoel,



Vandaar dat ik achteraf graag mijn plek wil kennen denk ik, maakt me vrijer.



Maar dat is toch precies wat ik schreef? Hij geeft jou seks, jij vindt dat op een bepaalde manier lastig en je voelt je beter wanneer hij jou daarna je plek weer laat voelen.



Wil je op de rest van de vragen geen antwoord geven? Dat is prima hoor, het is ook best intiem allemaal.



Wanneer je zelf om slaag vraagt is het inderdaad geen mishandeling te noemen.



Renate, weet jouw huisarts van je voorkeuren? Het is natuurlijk heel goed mogelijk dat je een keer voor een schimmeltje naar de HA gaat, hij jouw blauwe billen ziet en melding maakt bij de politie. Dan kan jouw partner van zijn bed gelicht worden.

Zijn jullie je daarvan bewust?
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss, die blauwe billen, dat zal wel meevallen. Dokter zal dat heus wel aan Renate vragen.

Dokters gaan echt niet achter de rug van hun patienten naar de politie.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Partner en ik hebben sinds kort zo'n electrische vliegenmepper. Serieus, de vonken vlíegen er vanaf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven