Honden vies vinden

25-10-2014 08:08 166 berichten
laat maar
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een keer door een giraf gelikt in mijn gezicht. Vol op de bek.
Ik denk dat ik een potentieel groter besmettingsgevaar voor een mens ben dan een hond. Paar maanden geleden heb ik hoofdluis gehad en ik heb nu voetschimmel.
Ik vind vaak de baasjes vies, de honden zeker niet.



Drollen niet opruimen, honden laten piezen tegen je tuinhekje, auto enz..

Overal haren op kleding, meubels, huis niet goed schoonhouden, met dieren moet dat extra veel en goed.

Auto's die meuren, ect..



En vaak vinden ze dat andere mensen zich moeten aanpassen aan honden, dus ze moeten een bepaalde houding hebben.

Ze moeten het oke vinden dat de hond tegen je aan springt, je mag niet bang zijn en je moet het niet vies vinden.



Rare denkwijze vind ik dat.



Ik zeg er vaak wat van, vinden ze helemaal niet leuk.

Gelukkig zijn ze niet allemaal zo.
quote:dubbus schreef op 25 oktober 2014 @ 12:37:

Ik ook niet. Hou je hond gewoon bij je zeg. Je veroorzaakt gewoon overlast met je hond die wil snuffelen en lebberen en op wil springen. En dan zie je notabene nog dat die persoon daar niet van gediend is, en dan moet je daar om lachen en moet die persoon maar gewoon met zijn/haar lichaamshouding aan de hond laten merken daar niet van gediend te zijn?! Belachelijk!



Ik kan me daar nou serieus een beetje boos om maken. Dat hoort bij het hebben van een hond, dat je 'm opvoedt, en bij je houdt. En je ervoor zorgt dat er niemand last van heeft.



Ik heb geen verstand van honden, ik weet alleen dat ik ze niet moet. Dus als er een hond aan me snuffelt, is het aan de baas om de hond weg te houden en excuses aan te bieden. Je kunt als hondenliefhebber niet verwachten dat iedereen weet hoe hij/zij met zo'n beest moet omgaan, en bovenal hoeft dat ook niet, want de baas moet gewoon zorgen dat het niet nodig is.Wat een gezeik zeg, sorry hoor. Excuses aanbieden voor een snuffelende hond. Neem het allemaal niet zo serieus.
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 25 oktober 2014 @ 10:37:

[...]



Brutus deed trouwen ook altijd of ie van de prins geen kwaad wist. Toen ie nog op de bank kon springen, lag ie ook altijd op de bank en braaf op zijn kleed als we binnenkwamen. De bank was dan nog warm.Ik ken het, ik ken het, en dan zo onschuldig kijken.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
quote:rdvv schreef op 25 oktober 2014 @ 12:49:

[...]



Wat een gezeik zeg, sorry hoor. Excuses aanbieden voor een snuffelende hond. Neem het allemaal niet zo serieus.



Excuses hoeft niet, maar ik vind wel dat je je hond bij je moet houden.

Zeker bij kinderen. En nee dat hoeven ze niet te leren.
quote:tvgids schreef op 25 oktober 2014 @ 12:43:

Ik ben een keer door een giraf gelikt in mijn gezicht. Vol op de bek.Hahaha! In Emmen ben ik eens aan mijn hand gelikt door een giraffe, echt ieuwl. Maar ik dacht dat het vet bijzonder was dat een giraffe dat deed.
quote:Annapalona schreef op 25 oktober 2014 @ 12:50:

[...]





Excuses hoeft niet, maar ik vind wel dat je je hond bij je moet houden.

Zeker bij kinderen. En nee dat hoeven ze niet te leren.Dat is logisch, maar om nou excuses te willen als een hond een keertje snuffelt of zo, jeetje. Dat vind ik iig zwaar overdreven.
Alle reacties Link kopieren
Niet het hele topic gelezen maar jullie hebben mijn dag gemaakt Wandelende takken als tandenstokers, dieren met korte nekjes en overgooien met een strontzak!

Mijn dochter vraagt steeds waarom ik zo zit te lachen
Mijn hond mag in principe niet snuffelen, springen en likken. Op straat houdt hij zich daar ook echt aan. Maar als we bezoek thuis krijgen, dan vindt hij het nog wel eens lastig, vooral als hij erg gek op de bezoeker is of als de bezoeker zelf heel enthousiast is richting mijn en/of richting de hond zelf Ik corrigeer hem echt wel, maar dat lukt dus niet wanneer de hond denkt dat de bezoeker zelf het allemaal wel heel gezellig en leuk vindt.
quote:rdvv schreef op 25 oktober 2014 @ 12:53:

[...]



Dat is logisch, maar om nou excuses te willen als een hond een keertje snuffelt of zo, jeetje. Dat vind ik iig zwaar overdreven.



Bij mij thuis vind ik dat ook overdreven. Voordat iemand hier binnen komt, worden ze geïnformeerd dat er een hond is, en als iemand bang is dan lijn ik hem aan. In alle andere gevallen is de hond in zijn eigen huis en heet hij de bezoekers - al dan niet iets te enthousiast - hartelijk welkom in zijn domein.



Op straat vind ik het een ander verhaal. Een hond hoort zich buiten gewoon niet ongevraagd aan vreemden op te dringen. En dus corrigeer ik de hond wanneer hij dat wel doet, en bied ik mijn excuses aan voor het ongewenste gedrag.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij zijn honden zo een beetje het leukste wat onze lieve heer verzonnen heeft . Ze vormen zelfs een hoofdbestanddeel van mijn inkomen. Overigens helemaal eens dat een ander geen last mag hebben van mijn honden.
Ik heb het ook niet zo op honden, maar dan om de reden dat ik er echt doodsbenauwd voor ben... als ik iemand met een hond aan zie komen, steek ik als het even kan de straat over.

Tegen me op springen moet ik al helemaal niet hebben, kun je me daarna afvoeren Best beschamend eigenlijk. Ben nu 32 en nog altijd niet over de angst heen gegroeid!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 25 oktober 2014 @ 11:10:

[...]





Lees de sekspijler eens. Moet je eens kijken waar mensen allemaal aan likken, aan elkaars geslachtsdelen, aarsen, poep- en plasseks, gaan naar parenclubs om aan de geslachtsdelen, etc. van vreemden te lebberen, en ga zo maar door.



Bovendien vergelijk ik dieren niet met mensen, maar zie ik mensen voor wat ze werkelijk zijn: (zoog)dieren. Doen alsof mensen wat anders zijn dan dieren, is pas van het padje af, we hebben meer gemeen met dieren dan met robots.Helemaal mee eens!
quote:gladoortje74 schreef op 25 oktober 2014 @ 11:45:

Whaha,

wat een grappig topic. Ik heb het smerigste verhaal! Als je honden vies

vindt, kun je het beter niet lezen...



Ik heb twee honden, een reu en een teef. De reu is een molosserkruising

van 55 kilo. Die ligt altijd bij ons in bed als we slapen en het liefst

tussen ons in. Als je dan pech hebt, ligt ie met zijn bips vlakbij je

gezicht. Hij werd een keer wakker van een geluidje, ging half rechtop

zitten en blafte waardoor zijn anaalklieren zich leegde in mijn gezicht!

En dan heb je het niet over een paar spatjes met zo'n hond natuurlijk.

Moest ik midden in de nacht alles verschonen en onder de douche.

Whahaha, dat is pas vies. Nog viezer is dat hij nog steeds in bed mag

liggen.



Verder laat ik me meerdere keren per dag in het gezicht likken en mogen

ze in de poep rollen. Ik was ze nooit en ze zwemmen ook niet. En ik vind

hun voetzolen en oren zooo lekker ruiken. Ik doe hun kvv wel eens met

mijn handen in de voerbak. En ik poer in hun oren met mijn vinger en

laat het ze dan oplikken!



Ik denk dat ik een ban moet wegens smerigheid en gebrek aan hygiene!

Toch ben ik niet vaak ziek, lichamelijk dan, hahaHahaha grappig dit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind honden superleuk en lief(de meeste dan) enige nadeel vind ik die hondenpoep.. Ik heb een veldje voor m'n huis en als ik per ongeluk een hond zie poepen of plassen daar ben ik gelijk genezen.. Vind dat zo smerig, Ik wil geen hond!
Alle reacties Link kopieren
Maar, hoe idioot eigenlijk, een topic openen omdat je honden vies vindt.



Oké, dat weet ik dan nu, fijne dag nog!
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Alle reacties Link kopieren
Gadverdamme emmetje!!! Dit meen je toch niet hoop ik??
Ik heb een schat van een hond maar als ze in een kadaver of een rotte vis heeft liggen rollen ga ik half over mn nek. Dan stinkt het hele huis en moet ik met geweld mijn hond de douche inslepen. En me aankijken met een blik van ik ruik net zo lekker.Maar ze is mijn maatje en dan maakt t je niet uit.
Alle reacties Link kopieren
honden vind ik leuk en lief maar nu zelf 9 jaar een lang een Labrador te hebben gehad (door scheiding nu niet meer in huis ) maar bij ex. (zie dr nog wel hoor) weet ik wel dat ik niet zo snel een hond weer neem hoe lief ook. Het ruikt lekkerder, hoeft geen 100x per dag te stofzuigen en dan nog overal haren vinden. etc Want dat vond ik echt verschrikkelijk en als ik van te voren had geweten dat een hond zo erg haart..dan was ik er nooit aan begonnen hoe ongevoelig dat nu ook klinkt. helemaal met kinderen en dat heelrijke speelgoed met materiaal wat een magneet lijkt voor honde haren etc..



Maar vies als bleeh nee niet.......mensen daarintegen kunnen soms vies zijn. Had via een facebookweggeefhoek wat verloot.kwam iemand gisteren ophalen.: ik deed de deur open Dus ik stond zelfs nog binnen dus geen geur van het huis zelf van iemand en ik ging werkelijk waar bijn over mijn nek van de geur van die man. (verotte tanden geur) ik was blij dat hij om een tasje vroeg zodat ik even ergens anders adem kon halen want meeeeeen echt nog nooit iemand zo geroken als deze man. zijn (in kleding van tokkievrouw (lees te dik voor een straksjurkje) stond te wachten met fiets. ik benijdt haar niet.



dan liever een hond met haren.
Puck
Als hondenliefhebber vind ik het ook niet fijn om in mijn gezicht gelikt te worden. Ik heb het de mijne dan ook afgeleerd toen ze nog een pup was. Dat kan, hoor.

En honden met een zelfreinigende vacht en zonder hondengeur bestaan, ik heb er één. Desondanks zet ik haar regelmatig onder de douche. Ze houdt namelijk van door de modder banjeren, en ik ga echt niet afwachten tot de troep vanzelf uit haar vacht valt en door mijn hele huis ligt. Dan kijkt ze me de rest van de dag niet meer aan, want dat is natuurlijk pas echt vies: shampoogeur!
quote:rdvv schreef op 25 oktober 2014 @ 12:49:

[...]



Wat een gezeik zeg, sorry hoor. Excuses aanbieden voor een snuffelende hond. Neem het allemaal niet zo serieus.Oh, ik zeg gerust wel sorry als ik merk dat iemand het niet prettig vindt. Een hond "kijkt" met zijn neus dus je kunt het niet altijd voorkomen, maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen het maar leuk hoeft te vinden.
quote:demetsivrihisar1991 schreef op 25 oktober 2014 @ 12:39:

Ik hou ook niet van honden vooral niet binnen in het huis. Reden dat ik het vies vind is honden lopen buiten daarna gaan ze binnen met vieze pootjes in het huis lopen en honden haren zitten overal op bankstel op vloerkleed slaapkamer bah bah en stank in huis. niet hygiënisch. Daarom hoeft het niet van mij.



Nee, dan die persoon die bij je op bezoek komt.

Persoon is eerst wezen winkelen (handen op deuren/ roltrap ed. gehad), daarna langs de supermarkt met de handen op de kar en met contant geld betaald.

Bij het lopen van de auto naar je voordeur werd er gebukt om een leuke vreemde kat te aaien.

Persoon moet bij jou eerst nodig naar de wc en komt met ongewassen handen van de wc (persoon wilde niet op een openbare wc)

Dan ontdekt ze dat haar haren nogal zijn verwaaid, dat voor de gangspiegel gaat ze haar haren uitgebreid borstelen, haren en schilfers op de gangvloer achter latende.

Dan met die ongewassen handen, wordt er iets lekkers uit een verpakking gehaald voor bij de wijn.

Dan op de bank zittende, blijft ze met haar handen door haar haren zitten en gooit daardoor ook nog eens haar wijn om op je bank, oeps.

O ja, deze persoon heeft heel wat stappen op de openbare straat gezet, voordat die bij jou op het vloerkleed staat. Als de persoon weer weg is, ontdek je iets wits in je vloerkleed. Het blijkt een stuk kauwgum te zijn, die hoogstwaarschijnlijk door een mens is uit gespuugd en onder visites schoen was beland.



Je zou er smetvrees van krijgen.
quote:rdvv schreef op 25 oktober 2014 @ 12:53:

[...]



Dat is logisch, maar om nou excuses te willen als een hond een keertje snuffelt of zo, jeetje. Dat vind ik iig zwaar overdreven.Dat ligt er aan. Honden mogen op de meeste plekken niet los. Doe jij dat toch en veroorzaakt je hond overlast, dan is een sorry echt wel op z'n plaats.
quote:rdvv schreef op 25 oktober 2014 @ 12:53:

[...]



Dat is logisch, maar om nou excuses te willen als een hond een keertje snuffelt of zo, jeetje. Dat vind ik iig zwaar overdreven.Maar gelukkig heeft niet iedereen jouw normen en waarden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven