Vriendinnen gezocht Deventer 30+

01-09-2014 11:11 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben 35 jaar, getrouwd en moeder van een zoon van 3.



Mijn hobby's zijn onder andere reizen, sporten, fotograferen, koken, uitgaan, shoppen en lezen.



Ik woon nog niet zo heel lang in Deventer, dus ik probeer mijn sociale contacten in de omgeving wat uit te breiden :-)



Het lijkt me leuk om samen dingen te ondernemen, met of zonder kids.



Dagje shoppen, thee drinken & kletsen, samen koken, naar de bios of een avondje de kroeg in: ik heb een brede interesse.



Groetjes,



Mar
Alle reacties Link kopieren
Hoi mijn naam is Annamarie en ik ben 33 jaar en woon samen met mijn vriend in Zwolle, maar ben doordeweeks vaak in deventer te vinden want daar werk ik. Ik hou van lezen, interieur, films en fotograferen en dagjes weg en meubels opknappen , sporten etc



Als je eens wilt mailen j.m.veldkamp1980@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb je onlangs een privé bericht gestuurd maar kom er nu achter dat ik mijn eigen instellingen niet goed had staan... Heb je mijn bericht ontvangen? Ben woonachtig in de buurt van zutphen, maar sta in 20 min in Deventer. Mama van een tweeling van 5 en op zoek naar gezellige, vlotte vriendinnen. Hoop wat van je te horen! Grtjs
Alle reacties Link kopieren
Geen30+ hier (26), wel in Deventer.

Getrouwd, een zoon van bijna 2.

Ik zou het ook leuk vinden om via deze weg andere contacten op te doen.



Ik ben geen uitgaanstype, uit eten of een terrasje/thuis thee drinken of gezellig door de stad vind ik wel gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Ook ik heb een prive bericht gestuurd, maar lees hierboven dat dat misschien niet goed aangekomen is?



Ik ben 36, woon in Deventer (denk in dezelfde wijk...) Mijn zoontje is 8 maanden. Ik woon ook nog niet lang genoeg in Deventer om hier sociale contacten op te bouwen.



Gezellig wat drinken, thuis of in de stad, uit eten of een stuk wandelen/fietsen, allemaal leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hoi vijfhoek79, ik heb je een priveberichtje gestuurd. Heb je die ontvangen?
Alle reacties Link kopieren
Hi Mar,

Je bericht staat al een tijdje maar ik dacht ik reageer toch!

Ik ben Marieke, 34 jaar en woon in Deventer (vijfhoek) en moeder van 2 zoontjes, 3,5 jaar en 8 maanden.

Het lijkt me leuk nog wat meer contacten te hebben in de buurt. Voor een kopje koffie, stukje wandelen met kids of een keer naar de bios.

Hoop van je terug te horen!



Groetjes Marieke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven