Wordt Europa een islamitisch continent?

18-09-2014 09:39 406 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag een film gezien over hoe Europa vandaag heel anders gaat zijn voor onze kinderen en kleinkinderen voornamelijk door dat er zoveel immigranten (moslims) komen. Ik vind dat we deze probleem serieus moeten nemen.

http://www.youtube.com/watch?v=_kKkY5EpVpY

Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 09 oktober 2014 @ 16:44:

[...]





[...]



En weer 2x een jij-bak.Je valt in herhaling joh.
Alle reacties Link kopieren
quote:meelezer1984 schreef op 09 oktober 2014 @ 17:07:

Kan er niet een keer een slotje op dit bizarre topic ? Ga lekker naar stormfront of de PVV site als je die bruine taal wil blijven uitkramen.

Waar lees jij precies 'bruine taal'?

Doe even wat quotes, reageer inhoudelijk, of dim ff.



Wat pas echt fascistisch is, is een topicsluiting eisen, omdat er meningen staan waar jij het niet mee eens bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:meelezer1984 schreef op 09 oktober 2014 @ 17:07:

Kan er niet een keer een slotje op dit bizarre topic ? Ga lekker naar stormfront of de PVV site als je die bruine taal wil blijven uitkramen.Je nick is "meelezer", niet "meeschrijver". Terug onder je steen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:meelezer1984 schreef op 09 oktober 2014 @ 17:07:

Kan er niet een keer een slotje op dit bizarre topic ? Ga lekker naar stormfront of de PVV site als je die bruine taal wil blijven uitkramen.Je kunt het beter alleen bij meelezen houden, want ik heb je net even geloept. In ieder topic waar jij reageert, bestaan jouw reacties alleen maar uit negatief commentaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:3wieler schreef op 09 oktober 2014 @ 17:16:

[...]





Je valt in herhaling joh.

Dat heb je dan aan je hoeveelheid drogredeneringen te danken.

Een aantal hier, waaronder jij, bedienen zich opvallend mechanisch en veelvuldig van 'tu quoques', oftewel jij-bakken.

Ik registreer het slechts.
Alle reacties Link kopieren
Wat jij wil mop.
Alle reacties Link kopieren
quote:jo-elise schreef op 09 oktober 2014 @ 08:56:

Diegenen die het wel durfden te zeggen liggen nu helaas met de voetjes omhoog en met een tuintje op hun buik. Dat is denk eerder de reden dat velen het niet durven te zeggen. Wilders wordt tenslotte niet voor niets al meer dan 10 jaar beveiligd. En van lieverlee komen er steeds meer mensen die wel het een en ander durven te benoemen. Zij het nog voorzichtig, maar toch. Wel een stap in de goede richting.



Dat had simpelweg voorkomen kunnen worden door 25 jaar terug paal en perk te stellen aan diverse "vrijheden" en duidelijke kaders te stellen. Dan hadden er mogelijk niet zo veel extreme inwoners geweest die alle westerse verworvenheden structureel afwijzen maar er wel continue gebruik of zo je wil misbruik van maken!

Maar je kunt een probleem pas aanpakken of er op bijsturen als je het kan en mag benoemen. En velen door de tweede wereldoorlog verblinde linkse rakkers in dit land zaten toen veel en veel te veel in de driverseat. Dat is gelukkig wel minder. Hopelijk blijft dat zo!



Meelezer hier is het schoolvoorbeeld van iemand die liever terug onder de steen kruipt en hoopt dat het over gaat. Dat alle (groepen) mensen voor rede vatbaar zijn is nu eenmaal een utopie!

Het moet gewoon gezegd kunnen worden, kom nou!
*do not underestimate the power of stupidity*
Alle reacties Link kopieren
quote:3wieler schreef op 09 oktober 2014 @ 16:17:

Ik vraag me trouwens wel af in hoeverre Theo van Gogh nu zou zitten met het feit dat hij varken wordt genoemd gezien het feit dat hij de term geitenneuker heeft geïntroduceerd. Ik denk dat het hem aan z'n reet zou roesten namelijk.



Ik denk dat hij het niet erg zou vinden, hij zou die ander er al zeker niet om vermoorden Eigenlijk vind ik dat hij best een varken genoemd mocht worden, zeker als hij moslims allemaal geitenneukers noemde. Dat had hij zeker verdiend, maar daar had het bij moeten blijven. Hem nu nog zo blijven noemen, vind ik ietwat ongepast, zeker omdat het zo tragisch is afgelopen.



De term geitenneuker bestaat wel al langer. Koenraad Elst legt het hier even uit:

Wat dan de veelgenoemde “geitenn—kers” betreft, deze schunnige karakterisering van de moslimwereld is niet helemaal uit de lucht gegrepen. Sedert Ayaan Hirsi Ali de Profeet als “een perverse tiran” omschreef, weet iedereen wel dat Mohammed met een zesjarig meisje getrouwd was en haar op haar negende ontmaagdde; reden waarom sommige islamstaten de minimum huwelijksleeftijd voor meisjes op negen jaar bepaald hebben. Na de seksuele revolutie, een project waarin juist Amsterdam de toon gezet heeft, gold pedofilie als een te doorbreken taboe, en in dat opzicht kon de islam dus erg ruimdenkend heten. Maar ook onze viervoetige vriendinnen krijgen er een beurt.

De wetgeving in een aantal islamitische landen verbiedt geslachtsverkeer met dieren aan vrouwen maar niet aan mannen, mits het met een vrouwelijk dier gebeurt. In zijn in boekvorm gebundelde religieuze adviezen behandelde Ajatollah Chomeini zoöfiele betrekkingen als een gewoon feit des levens, enigszins onrein maar op zich niet strafbaar. Hij behandelt vragen als: mag je de wol van een aldus gebruikt schaap of het leder van een dergelijke koe nog in kleren verwerken? Mag je ze nog op de markt verkopen? Mag je hun vlees eten? Ja, de islam mag zich welbeschouwd erg progressief noemen, en dat kan een echte Amsterdammer wel waarderen. Maar hij noemt de dingen wel lekker bij hun naam, soms grof veralgemenend, en dat moeten de moslims dan toch even voor lief nemen.



Uit dit artikel komt het:

http://www.koenraadelst.i ... &catid=41:islam&Itemid=59
Alle reacties Link kopieren
quote:meelezer1984 schreef op 09 oktober 2014 @ 17:07:

Kan er niet een keer een slotje op dit bizarre topic ? Ga lekker naar stormfront of de PVV site als je die bruine taal wil blijven uitkramen.Oh, weer zo'n zogezegde democraat die vindt dat enkel zijn mening mag verkondigd worden. Dat zijn meestal de ergsten.
Alle reacties Link kopieren
quote:meivogel schreef op 09 oktober 2014 @ 17:04:

[...]





Nou dat heb ik me ook afgevraagd. Van Gogh was zelf bepaald niet mals in zijn bewoordingen over allerlei mensen en bevolkingsgroepen (moslims waren lang niet zijn enige doelwit, hoewel ze in zijn laatste jaren wel vaak de klos waren).

Neemt niet weg dat er geen enkele grond is om deze moord te vergoelijken. Ook niet een beetje.



Theo van Gogh heeft zijn terechte en onontkoombare straf gehad.

Althans, dat vinden deze heel gewone, niet extremistische moslims..



En steniging als straf voor overspel vinden ze ook een prima idee.

Want Allah weet het het beste.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:mind_game schreef op 09 oktober 2014 @ 18:18:

[...]



Meelezer hier is het schoolvoorbeeld van iemand die liever terug onder de steen kruipt en hoopt dat het over gaat. Dat alle (groepen) mensen voor rede vatbaar zijn is nu eenmaal een utopie!

Het moet gewoon gezegd kunnen worden, kom nou!Je kletst maar wat. Degenen die het wel gezegd hebben liggen toch snotverdorie onder een steen? En ja, ik pas daar voor. Ik laat mijn ongezouten mening al vaak genoeg horen. Als je beter zou lezen , had je het dondersgoed kunnen weten dat ik ook hier regelmatig mijn mening ventileer. Goed lezen is voor velen een vreemd verschijnsel. Toch , als je het zou doen, voorkom je een hoop ergernissen. .
quote:Donkeyshot schreef op 25 oktober 2014 @ 00:38:

[...]





Theo van Gogh heeft zijn terechte en onontkoombare straf gehad.

Althans, dat vinden deze heel gewone, niet extremistische moslims..



En steniging als straf voor overspel vinden ze ook een prima idee.

Want Allah weet het het beste.Ik hoop niet dat je denkt dat ik het daar mee eens ben?
Alle reacties Link kopieren
quote:meivogel schreef op 25 oktober 2014 @ 13:54:

[...]





Ik hoop niet dat je denkt dat ik het daar mee eens ben?



Waarmee eens bedoel je ?



(svp aankruisen hetgeen van toepassing is)



[ ] dat Theo van Gogh zijn verdiende straf heeft ontvangen ?



[ ] dat overspelige vrouwen gestenigd moeten worden ?



[ ] dat bovenstaande standpunten worden gebezigd door (volgens henzelf) heel gewone,, niet extremistische moslims ?



[ ] alle drie antwoorden hierboven
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 25 oktober 2014 @ 14:43:

[...]





Waarmee eens bedoel je ?



(svp aankruisen hetgeen van toepassing is)



[ ] dat Theo van Gogh zijn verdiende straf heeft ontvangen ?



[ ] dat overspelige vrouwen gestenigd moeten worden ?



[ ] dat bovenstaande standpunten worden gebezigd door (volgens henzelf) heel gewone,, niet extremistische moslims ?



[ ] alle drie antwoorden hierboven



Met een en twee ben ik het natuurlijk absoluut niet eens. Dat je dat in twijfel trekt, begrijp ik al niet. Ieder normaal denkend mens zal daar hetzelfde over denken.

Dat brengt me bij drie: dat is perceptie. Ik vind het extremistische standpunten, maar zij blijkbaar niet. Dat zegt iets over hun, niet over mij.
quote:Donkeyshot schreef op 25 oktober 2014 @ 00:38:

[...]





Theo van Gogh heeft zijn terechte en onontkoombare straf gehad.

Althans, dat vinden deze heel gewone, niet extremistische moslims..



En steniging als straf voor overspel vinden ze ook een prima idee.

Want Allah weet het het beste.

Hmmm...

Hoeveel 'normale' moslims bezoeken symposiums met radicale sheiks?



Ik wil je niet tegenspreken (of mijn kop in het zand steken), maar dat publiek zag er niet bepaald mainstream uit. Veel baarden, witte hoedjes en dergelijke.



En de spreker is ook niet wars van oratorische trucjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 26 oktober 2014 @ 09:11:

[...]



Hmmm...

Hoeveel 'normale' moslims bezoeken symposiums met radicale sheiks?



Ik wil je niet tegenspreken (of mijn kop in het zand steken), maar dat publiek zag er niet bepaald mainstream uit. Veel baarden, witte hoedjes en dergelijke.



En de spreker is ook niet wars van oratorische trucjes.



Ik ben het niet vaak met je eens, maar hier heb je toch een punt. Het lijkt mij ook sterk dat echt gematigde moslims naar een dergelijke bijeenkomst gaan.



Het is wel zorgelijk dat er steeds meer jonge moslims radicaliseren. Dat gebeurt niet alleen in Nederland, maar ook in andere westerse landen. Geen idee hoe we dit tegen kunnen gaan, want het is een heel gevaarlijke ontwikkeling.
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 26 oktober 2014 @ 09:11:

[...]



Ik wil je niet tegenspreken (of mijn kop in het zand steken), maar dat publiek zag er niet bepaald mainstream uit. Veel baarden, witte hoedjes en dergelijke.

Ooit al eens onlangs een auditorium van een gewone Europese universiteit binnengestapt waar arabistiek of islamkunde gedoceerd wordt? Ik wel, en ik kan je verzekeren dat er best wat baarden, witte hoedjes, en volledig gesluierden zitten. Dat zijn dan de zogezegd verlichte intellectuele moslims, die studeren en westerse diploma's halen.
Alle reacties Link kopieren
quote:seringetje schreef op 26 oktober 2014 @ 10:24:

[...]





Ooit al eens onlangs een auditorium van een gewone Europese universiteit binnengestapt waar arabistiek of islamkunde gedoceerd wordt? Ik wel, en ik kan je verzekeren dat er best wat baarden, witte hoedjes, en volledig gesluierden zitten. Dat zijn dan de zogezegd verlichte intellectuele moslims, die studeren en westerse diploma's halen.



Als je volledig gesluierd bent, dan kun je in mijn ogen sowieso nooit een gematigde moslim zijn. Studeren of een westers diploma halen staat voor mij in ieder geval niet gelijk aan gematigd of verlicht zijn.



Daarnaast kun je nog de discussie voeren of iemand intellectueel is als hij studeert of een westers diploma heeft, maar dat staat helemaal los van het feit of iemand moslim is of niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:pientjexxx schreef op 26 oktober 2014 @ 11:51:

[...]





Als je volledig gesluierd bent, dan kun je in mijn ogen sowieso nooit een gematigde moslim zijn. Studeren of een westers diploma halen staat voor mij in ieder geval niet gelijk aan gematigd of verlicht zijn.





Weinig van die gesluierden zouden zich nochtans zelf extremistisch noemen hoor. En of alle universitairen intellectueel of verlicht zijn, valt inderdaad te betwijfelen, maar het is wel uit die pool van studenten dat latere (zogezegde)islamitische intelligentia zullen komen.



Bovendien zijn dit de moslims die volledige toegang hebben tot de wetenschappelijke studie van de islam. Ze zouden minder beïnvloed moeten zijn door opjuttende imams en zogezegde verdraaiingen van de islam door haatprekers, maar toch kiezen ze ervoor om zo gekleed te gaan en de islam zo te belijden. Ze kiezen dus een vorm die jij dus als niet gematigd aanziet, maar die zij wel als normaal en niet extremistisch zouden omschrijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:meivogel schreef op 26 oktober 2014 @ 08:58:

[...]





Met een en twee ben ik het natuurlijk absoluut niet eens. Dat je dat in twijfel trekt, begrijp ik al niet. Ieder normaal denkend mens zal daar hetzelfde over denken.



Kort na de moord op Theo van Gogh is AT5 reacties gaan peilen bij de plaatselijke moskeegangers. Die beelden hebben ze maar niet uitgezonden want werkelijk iedereen daar vond het prima dat Theo was omgelegd. Zijn verdiende straf, zogezegd.

Moeten we dan concluderen dat moskeegangers geen normaal denkende mensen zijn ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Een anti-islamofobie-betoging in Brussel. Hier zijn er dan wel weer moslims voor te porren blijkbaar, een anti-ISIS-betoging is dan blijkbaar weer niet mogelijk.



http://www.standaard.be/cnt/dmf20141026_01342242



Fobie = irrationele angst voor bepaalde voorwerpen, dieren of situaties. Gezien de huidige situatie in de wereld is die angst al lang niet meer irrationeel, lijkt me.
quote:Donkeyshot schreef op 26 oktober 2014 @ 23:03:

[...]





Kort na de moord op Theo van Gogh is AT5 reacties gaan peilen bij de plaatselijke moskeegangers. Die beelden hebben ze maar niet uitgezonden want werkelijk iedereen daar vond het prima dat Theo was omgelegd. Zijn verdiende straf, zogezegd.

Moeten we dan concluderen dat moskeegangers geen normaal denkende mensen zijn ?



Het okee vinden dat iemand wordt omgelegd, vind ik geen normale manier van denken. Niet alleen in dit geval, maar in alle gevallen. Dus ook niet als het bijvoorbeeld een pedofiel zou betreffen, of als het een wettelijk ingestelde doodstraf zou zijn. Nooit, in geen een geval, vind ik het normaal. Het is tegennatuurlijk om een ander van het leven te beroven.

Neemt niet weg dat mensen die er anders over denken, op ander gebied wel normaal denkende mensen kunnen zijn natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Het lastige van religie vind ik, dat het er toe kan leiden dat verder normaal denkende en functionerende mensen bereid zijn om de grootst mogelijke onzin en kolder voor waarheid aan te nemen.

En bijzonder irrationeel en somtijds ronduit gevaarlijk en misdadig gedrag te gaan vertonen. Voorbeelden te over, in elke religie.



Religie maakt meer kapot dan je lief is.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 27 oktober 2014 @ 10:58:

Het lastige van religie vind ik, dat het er toe kan leiden dat verder normaal denkende en functionerende mensen bereid zijn om de grootst mogelijke onzin en kolder voor waarheid aan te nemen.

En bijzonder irrationeel en somtijds ronduit gevaarlijk en misdadig gedrag te gaan vertonen. Voorbeelden te over, in elke religie.



Religie maakt meer kapot dan je lief is.Dat geldt in ruimere zin voor iedere ideologie. Kijk naar wat het communisme heeft aangericht. En Pim Fortuyn werd vermoord door een doorgedraaide dierenactivist. Overal waar mensen hun waarheid als de enige waarheid gaan zien, loopt het fout.
Alle reacties Link kopieren
quote:meivogel schreef op 27 oktober 2014 @ 12:39:

[...]





Dat geldt in ruimere zin voor iedere ideologie. Kijk naar wat het communisme heeft aangericht. En Pim Fortuyn werd vermoord door een doorgedraaide dierenactivist. Overal waar mensen hun waarheid als de enige waarheid gaan zien, loopt het fout.

Communisme en dierenactivisme vallen -net als het cultureel marxisme en het multiculturalisme- onder de religie van de Linkse Kerk.

.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven