Mode & Beauty alle pijlers

Gebruik jij een highlighter?

23-10-2014 21:10 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf nog nooit een highlighter gebruikt. Veel te bang dat ik het niet goed aanbreng. Maar ik vind het heel mooi staan bij anderen.

Ben benieuwd of jullie het wel gebruiken en van welk merk.

Misschien nog tips hoe ik het het beste kan aanbrengen.
Alle reacties Link kopieren
Af en toe zet ik een highlighter van Catrice net onder m'n ogen aan. Oogt net iets frisser.

Kun je ook weinig fout aan doen. Contouren begin ik niet aan
Waar is dat voor? Om plekjes te verdoezelen?



Ik lees hier, voor een frisse uitstraling, maar krijg je dan geen rare lichte vlekken in je gezicht.
Google eens op carmindise your face.

Carmindy, visagiste van What not to wear is helemaal wild van highlighter.

Ik gebruik het jn het 'kuiltje' boven m'n bovenlip, in binnenste ooghoeken en net onder de wenkbrauw. Heb die van catrice in een zwart vierkant doosje. Gebruik een kattentong penseel. Daarna wel even er overheen met een waaierpenseel (om beetje te blenden)

Leuk hoor experimenteren met contouren en highlighten. Als je het goed kunt knapt je make up er echt van op!
Ja ik gebruik een vloeibare highlighter die meng ik met mijn dagcreme, geeft een mooie glow. Soms ook poeder. Voor de donkere huid is het heel mooi.
Alle reacties Link kopieren
Heb een blush van e.l.f. Dat bijne een dupe is van Albatross. Kost 4 euro ofzo. Gebruik alleen een heeeeeeeel klein beetje onder wenkbrauw. En soms op jukbeen, bij een feestje ofzo. Ben niet geheel zonder kleine kreukeltjes en highlighters of glanspoeders willen dat nog wel eens benadrukken.



Idem met glitteroogschaduw.
quote:momodoe schreef op 24 oktober 2014 @ 14:02:

Waar is dat voor? Om plekjes te verdoezelen?

Het verbergt niets, maar het geeft je gezicht een mooie, frisse glow en het licht bepaalde plekjes op. Het wordt niet voor niets ook wel een illuminator genoemd. Probeer het eens, het is de moeite waard. Ik gebruik het zelf vooral net onder mijn wenkbrauwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hem er 2 die beide heel mooi en natuurlijk zijn. Ik heb een hele lichte huid, en in de winter gebruik ik vaak Lightscapade van Mac

en in de zomer vaak de Golden Bronzer van Elf. Die van Elf is niet zo duur en erg mooi voor een goude gloed, die van Mac is een stuk duurder en erg mooi met een lichte/ koele gloed.Bbeide geen grove glitters, want dat zie je zo zitten.



Ik veeg ze meestal lichtjes over mijn jukbeenderen en onder mijn wenkbrauwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik het elke dag. Boven m'n jukbeenderen, onder m'n wenkbrauwen, binnenste ooghoek, beetje op m'n neus, cupidoboog.

Nars albatros is inderdaad mooi, maar ik heb er een van Catrice die ook prachtig is.



It's only make-up he, probeer het gewoon eens. Het is er zo weer af.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik al jaren een klein beetje witte oogschaduw (goed vervagen) in mijn binnenste ooghoeken en onder mijn wenkbrauwen. Vergelijkbaar trucje (hoewel een echte highlighter wel beter zal zijn)
Alle reacties Link kopieren
Hoe brengen jullie dat in je binnenste ooghoek aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ksenija schreef op 25 oktober 2014 @ 21:05:

Hoe brengen jullie dat in je binnenste ooghoek aan?Met m'n vinger, met een kwast of met een sponsapplicator.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips dames. Ga het toch maar eens proberen met een goedkopere highlighter. Maar die van Nars en Mac lijken mij wel heel mooi. Hij moet iig niet te warm zijn op mijn koele huidskleur.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik gebruik de Guerlain Meteorites. De Albatross van Nars is heel warm en ik weet niet of die echt mooi zal staan op een koele kleur.



Denk dat de structuur het meest belangrijk is. Wat vind jij het meest fijn om te dragen? Poeder, vloeibaar, crème? Als je dan naar de Hema, Etos of Kruidvat gaat kan je vaak wel een goedkoop product kopen om te proberen.



Als je poeder het meest fijn vind zou ik het aanbrengen met een fan brush, daar breng je het minste product mee aan zodat je alleen maar een zachte glans hebt in plaats van een discobol bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:lala87 schreef op 23 oktober 2014 @ 22:06:

Misschien kun je hier ook iets mee:

[img]http://www.girlscene.nl/ckfinder/userfi ... 15x553.jpg[/img]
Alle reacties Link kopieren
Er wordt geschreven over highlighter onder het wenkbrauw, maar zover was ik wel. Alleen ik heb overhangende oogleden en met teveel glans vallen ze alleen maar op. Ik gebruik nu een oogschaduw met een licht glansje.
Alle reacties Link kopieren
quote:winkje87 schreef op 25 oktober 2014 @ 13:56:

Ik hem er 2 die beide heel mooi en natuurlijk zijn. Ik heb een hele lichte huid, en in de winter gebruik ik vaak Lightscapade van Mac

en in de zomer vaak de Golden Bronzer van Elf. Die van Elf is niet zo duur en erg mooi voor een goude gloed, die van Mac is een stuk duurder en erg mooi met een lichte/ koele gloed.Bbeide geen grove glitters, want dat zie je zo zitten.



Ik veeg ze meestal lichtjes over mijn jukbeenderen en onder mijn wenkbrauwen.Lightscapade van Mac klinkt goed!
Alle reacties Link kopieren
quote:Daaromniet schreef op 27 oktober 2014 @ 20:17:

[...]



Lightscapade van Mac klinkt goed!



Ja ,hij is prachtig, heel natuurlijk, je ziet geen glitters zitten, maar het lijkt alsof je een hele gezonde gloed op je wangen hebt. Ik ben zelf (helemaal in de winter) sneeuwwitje-bleek en dan is hij erg mooi.



http://www.teskuh.nl/2013/06/28/mijn-mac-aankoopjes/



Hier zie je een meisje die 'm test. Mijn huid is vergelijkbaar qua kleur met die van haar. Ik heb alleen wat donkerder haar.



Hij is wel erg duur, maar hij is zuinig in gebruik. Ik heb 'm 2 jaar geleden gekocht, en ik gebruik 'm heel regelmatig, en toch zie je nog geen deukje in de poeder. dus ik denk dat je er wel een jaartje of 5 mee kan doen.



Overigens gaat die goedkopere van Elf veel sneller op. Hier zie ik al het metaal van het doosje in het midden van de poeder. En deze heb ik nog maar een half jaartje. Hij kost 5 euro. Die van Mac kost 30 euro. Stel dat die van Elf na een jaar opraakt, dan valt het prijsverschil weer heel erg mee, omdat die ander veel zuiniger is in gebruik.
Ja! Dagelijks! Mijn überfavoriet is:



https://www.youtube.com/watch?v=GI6FM4lvL7A



Watts up van Benefit!
quote:Daaromniet schreef op 27 oktober 2014 @ 20:13:

Er wordt geschreven over highlighter onder het wenkbrauw, maar zover was ik wel. Alleen ik heb overhangende oogleden en met teveel glans vallen ze alleen maar op. Ik gebruik nu een oogschaduw met een licht glansje.Ik gebruik het op mijn jukbeenderen, oogleden, het topje van mijn neus en net boven mijn lip (in de V).
Alle reacties Link kopieren
quote:winkje87 schreef op 28 oktober 2014 @ 14:11:

[...]





Ja ,hij is prachtig, heel natuurlijk, je ziet geen glitters zitten, maar het lijkt alsof je een hele gezonde gloed op je wangen hebt. Ik ben zelf (helemaal in de winter) sneeuwwitje-bleek en dan is hij erg mooi.



http://www.teskuh.nl/2013/06/28/mijn-mac-aankoopjes/



Hier zie je een meisje die 'm test. Mijn huid is vergelijkbaar qua kleur met die van haar. Ik heb alleen wat donkerder haar.



Hij is wel erg duur, maar hij is zuinig in gebruik. Ik heb 'm 2 jaar geleden gekocht, en ik gebruik 'm heel regelmatig, en toch zie je nog geen deukje in de poeder. dus ik denk dat je er wel een jaartje of 5 mee kan doen.



Overigens gaat die goedkopere van Elf veel sneller op. Hier zie ik al het metaal van het doosje in het midden van de poeder. En deze heb ik nog maar een half jaartje. Hij kost 5 euro. Die van Mac kost 30 euro. Stel dat die van Elf na een jaar opraakt, dan valt het prijsverschil weer heel erg mee, omdat die ander veel zuiniger is in gebruik.Mooi hoor! Ik ben in de winter altijd bleekjes. Maar ik begrijp dat ie inde zomer te licht is?
Alle reacties Link kopieren
quote:yaqui schreef op 28 oktober 2014 @ 14:58:

Ja! Dagelijks! Mijn überfavoriet is:



https://www.youtube.com/watch?v=GI6FM4lvL7A



Watts up van Benefit!Handig zo'n stick! Denk dat deze mooier is bij de warmere huidskleur?
@Daaromniet: mijn huidskleur is olijf-achtig, dus niet echt warm. En ik heb al tutorials gezien bij meisjes met een koude huidskleur. Probeer het eens, het is echt de moeite waard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven