Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2014

31-07-2014 20:39 705 berichten
Alle reacties Link kopieren
"Donderdag 04 september start de nieuwe editie van Expeditie Robinson. Het is een jubileumeditie, want het is de vijftiende verjaardag van het programma.



Deze editie zorgt wederom voor spannende taferelen en intriges, dit keer op de Filippijnen. De cast bestaat ook dit jaar alleen uit BN’ers. Dit zijn de veertien VIP’s die het avontuur aan gaan:



Acteur Manuel Broekman

Zangeres Krystl

Acteur Ferry Doedens

Actrice Lone van Roosendaal

Acteur/cabaretier Leo Alkemade

Zangeres Coosje Smid

Rapper Mr. Polska

(musical)Actrice Anouk Maas

Acteur Loek Peters

Zeilster Lobke Berkhout

Rapper Vieze Fur

Playmate Ancilla Tilia

Zanger/model Kay Nambiar

Zangeres Sabrina Starke"



Wat vinden jullie van de deelnemers?

Gaan jullie kijken of vinden jullie het spel de laatste jaren te tactisch geworden, zodat niet de beste Robinson meer wint maar de populairste/slimste?



Ben benieuwd wat jullie vinden!
Alle reacties Link kopieren
Het boeit allemaal niet zo. Merk dat ik er andere dingen bij gaan doen
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu te kijken maar bah bah die Lobke wat een kreng zeg.
Alle reacties Link kopieren
Rare samensmeltingsproef, heeft helemaal niets meer met gelijke kansen te maken. Raar bedacht.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij begon Freddie met de steen van Anouk er uit te wippen?
Ik blijf kijken, maar ondertussen doe ik van alles. Ik merk echt dat ik er dit jaar niets aan vindt.



Zou het komen door de mensen? Ik vind Lobke echt een heel smerig mens. Kunnen die mannen trouwens ook nog voor zich zelf denken?



En dan dat trucje gisteravond. Bagger. Schaamteloos. Freddy, Lobke en Sabrina. Wat een K*T actie. Ik heb dit jaar ook geen favoriet al begin ik Mr. Polska steeds leuker te vinden. Jammer dat Nadia er uit is, ik vond haar in het begin niet zo, maar later steeds leuker.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook ondertussen met de iPad op het forum te surfen tijdens ER.
Alle reacties Link kopieren
Heel jammer van Anouk,had haar graag wraak zien nemen op Lobke en de rest.
Anouk, ze was goed en cute, volgend jaar weer.

Zij verdiend een revenge!

Hoop gewoon dat ze volgend jaar weer mee doet.
Freddy is echt een ongeloofelijke eikel. En ja, ik weet waar ik over praat. Bah,bah. Jammer dat iedereen zo voor hem vliegt.
Alle reacties Link kopieren
quote:DeKenau schreef op 24 oktober 2014 @ 22:24:

Freddy is echt een ongeloofelijke eikel. En ja, ik weet waar ik over praat. Bah,bah. Jammer dat iedereen zo voor hem vliegt.



Verklaar je nader



Ik vond dit seizoen in het begin heel leuk en ik vond die 3 kampen ook verfrissend maar de laatste 3 afleveringen kunnen me echt totaal niet boeien.



Ferry en Kay zijn mijn favorieten, de rest vind ik eigenlijk heel vervelend...
Ik vond het raar dat de expeditie leden zomaar zelf de regels mochten veranderen.

Ik had verwacht dat de laatste twee in de kuil er ook daadwerkelijk uit zouden gaan, ongeacht wat er onderling is afgesproken, tenslotte was er een punt waarin er nog maar twee stonden.
Alle reacties Link kopieren
Net teruggekeken. Oeh, wat is die Lobke nasty zeg! Verschrikkelijk mens. Ik was ook voor Anouk.

Qua overgebleven kandidaten ben ik nu voor Dominik en Ferry.

Lobke mag er van mij heel snel uit. Als je op deze manier spelletjes speelt ben je wel echt zielig.
Alle reacties Link kopieren




Haha, geweldig



Edit: o, de tekst staat niet op het plaatje. Dit stond erbij:

Samenvatting van het gesprek over Lobke. Twitter is niet zo blij met haar #expeditierobinson
Misschien ben ik scheel maar gore freddy begon toch echt met blokjes aan de kant beuken van mini vrouwtjes geloof ik. Nog voor dat Lobke dat deed.
quote:Anyco schreef op zaterdag 25 oktober 2014 12:24 Ik vond het raar dat de expeditie leden zomaar zelf de regels mochten veranderen.

Ik had verwacht dat de laatste twee in de kuil er ook daadwerkelijk uit zouden gaan, ongeacht wat er onderling is afgesproken, tenslotte was er een punt waarin er nog maar twee stonden. Misschien omdat Loek er ook al uit was, toen kon er toch nog iemand blijven.
Alle reacties Link kopieren
Tja, begrijp me niet verkeerd want ik vind die Lobke ook alles behalve een tof wijf maar de wedstrijd bestaat niet alleen maar uit wie als eerste bij die blokjespaal komt. De wedstrijd eindigde pas bij het in de paal plaatsen van het blokje.



Wel oneerlijk is het feit dat het een pure krachtproef met voordeel voor lange mensen was. Kan me voorstellen dat je daar als kleiner mens niet blij mee bent.



Viel me echt op dat er een mannen versus vrouwen kamp komt. Bij het tellen van de voedselbonnen/stembriefjes werd er alleen maar gekeken naar wat de mannen aan punten opmaakten. Lobke en Sabrina telden letterlijk en figuurlijk niet mee bij de mannen.



Slim van Krystl om alleen maar een boterham met kaas en chocolade te nemen. Was trouwens een driedubbele stokbrood
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
quote:DeKenau schreef op 25 oktober 2014 @ 12:58:

Misschien ben ik scheel maar gore freddy begon toch echt met blokjes aan de kant beuken van mini vrouwtjes geloof ik. Nog voor dat Lobke dat deed.Dat klopt maar Lobke ging er ook mee door.
Heel slim inderdaad van Krystl om zo weinig eten te kopen! Denk dat je in een groep toch al gauw meer eten koopt, omdat je niet als enige op één broodje wilt knabbelen terwijl de rest zich uitleeft op hamburgers en kippenpootjes. Maar zij was in haar eentje en kon daardoor denk ik beter/tactischer nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Nu maar hopen dat ze het ook volledig voor haarzelf houdt (net als Ferry) dat ze nog zoveel extra stemmen heeft! Dan kan het leuk worden.
Zeker! Hopelijk kunnen ze iets tegen Manuel beginnen, irritant manneke.
Sjonge. Lobke is ongeevenaard zeg.
Alle reacties Link kopieren
Zo kijken of het lukt om te reageren hier....moet erg wennen aan het nieuwe forum
Ja ik ook. Kon dit topic maar met moeite vinden :(
Weer lekker met de voetjes omhoog op de bank, genieten maar!



Bah. Lobke vind ik echt een vieze vuile. Onsympathiek.
lobke en manuel mogen wat mij betreft nu weg. Vervelende mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven