Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Alle reacties Link kopieren
Vooral het woordje "actief"



Diver, nee integendeel, mijn libido is hot and booming maar gelukkig niet storend aanwezig.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:fruitschaaltje schreef op 24 oktober 2014 @ 23:31:

[...]





Even weer binnen vallen als het mag,daar zeg je wat (iets kunt doen)zal het schudgevoel ook niet afhankelijk zijn,hoever je je grens of grenzen bent overschreden?En ik heb het idee,dat mannen hier anders tegenaan kijken ?



Natuurlijk maakt het uit hoever je over je grens heen bent gegaan. Jij zelf bepaalt nog altijd of het iets is om je schuldig over te voelen.

Of dat voor mannen anders is durf ik echt niet te zeggen. Ik weet heel toevallig dat de vlam is 'gezegend' met een sterk ontwikkeld schuldgevoel. Geen wonder dat hij niet nog verder over de grens heeft durven gaan.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me dat je inderdaad zelf bepaald in hoeverre een grens is overschreden. Waar did grens ligt is heel persoonlijk. Al moet ik zeggen dat voor mij persoonlijk de grens ook steeds verder opschuift en daarmee ook het bijbehorende schuldgevoel.
That voice in your head that says 'buy the shoes', That's the one to listen to!
Ik denk dat het schuldgevoel ook heel afhankelijk is van je gevoelens richting nr 1.

Ik heb nooit schuldgevoel gehad, maar ik wist dan ook dat mijn huwelijk niet meer te redden was.

Als je nog oprechte gevoelens voor je nr 1 hebt, denk ik dat het veel moeilijker is om je geweten te sussen.
Alle reacties Link kopieren
Ben jij nu single puzzled?
That voice in your head that says 'buy the shoes', That's the one to listen to!
Aphro, heel sympatiek dat je wilt helpen, maar ik geloof dat ik iets teveel anonimiteit opgeef als ik omschrijf waar ik hulp bij nodig heb.



Madame Rosa, Ik weet dat je me zou helpen als je kon, merci mon amie



Ik schrijf hier nu bijna drie jaar mee en in al die tijd heb ik met een aantal dames wel een band opgebouwd volgens mij. Ik heb een ex-vivamanschrijver eens ontmoet, omdat we elkaar zowel hier als op een datingsite tegenkwamen. Toen hebben we een keer samen koffie gedronken, daar is het bij gebleven.



En ik heb natuurlijk nog een date naar de parenclub in het vooruitzicht, met Mok en Roos Maar ik denk dat die er voorlopig even niet meer van komt ;)



Divert, het zou heel goed bij herfstblues kunnen horen. Ik zie het wel, het komt zoals het komt.
@Aphro

Ja, ben gescheiden nu en heb ook de relatie met toen-nr 2 verbroken.
Alle reacties Link kopieren
Snap ik oranje! Pb mag ook, hoeft uiteraard niet als je het niet kwijt wil.



Puzzeld, happy single nu dus? Mag ik vragen of de scheiding kwam door je relatie met nr2?



Leuk om te lezen dat jullie elkaar al zo lang 'kennen'. Ik heb jaren op een ander forum gezeten maar voelde me daar niet meer thuis dus vandaar dat ik me hier heb aangemeld.

Had ik me eigenlijk al een beetje voorgesteld hier?
That voice in your head that says 'buy the shoes', That's the one to listen to!
Hmmmm, die gitarist had inderdaad heel vaardige vingers En niet alleen dat. Voor herhaling vatbaar!



Goedemorgen, allemaal
Alle reacties Link kopieren
Môgge mokje.



Madame Orange, ik zou niet weten waarom niet hoor!!
...
@Aphro

Nee, die scheiding kwam niet door nr 2, hoewel die me wel deed beseffen dat mijn conclusie dat het opperdepop was tussen nr 1 en mij, inderdaad de juiste conclusie was.

Ik ben zeker niet om hem uit dat huwelijk gestapt, maar hij heeft me wel het laatste zetje moed gegeven dat ik nodig had om die stap te durven zetten. En ik ben heel blij dat ik die stap gezet heb.



@Mok, klinkt als alweer een geslaagde date. Je bent 'on a roll..'
quote:Rooss4.0 schreef op 25 oktober 2014 @ 16:16:

Môgge mokje.



Madame Orange, ik zou niet weten waarom niet hoor!! Eensch!
quote:theemok schreef op 25 oktober 2014 @ 17:05:

[...]



Eensch!
Alle reacties Link kopieren
quote:oranjexx schreef op 25 oktober 2014 @ 17:58:

[...]







Zeg madame Orange!

Waarom sla je mijn theemokje?
...
Gut, nou je het zegt!



Een sinaasappel die een mok mept... Denk je dat je alles hebt gezien...
Alle reacties Link kopieren


Verkeerde icoontje denk ik zo!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:xpuzzledx schreef op 25 oktober 2014 @ 16:38:

Nee, die scheiding kwam niet door nr 2, hoewel die me wel deed beseffen dat mijn conclusie dat het opperdepop was tussen nr 1 en mij, inderdaad de juiste conclusie was.

Ik snap wel dat mijn posts van vorig jaar je zijn bijgebleven.

Ik had dit geschreven kunnen hebben....
Alle reacties Link kopieren
Katalysator was het toch, Haddock?
Wat een een-tweetjes zijn er toch ineens hier! Doet me denken aan jonge stelletjes die liefst en plein publique frunniken en vozen...Werd ik er nou maar geil van
Alle reacties Link kopieren
quote:stewardess schreef op 25 oktober 2014 @ 19:13:

Katalysator was het toch, Haddock?Juist!
Alle reacties Link kopieren
quote:divergentthinking schreef op 25 oktober 2014 @ 09:59:





@hint, je hebt 2 veel te late berichten Owjee, welke vragen heb ik gemist?
quote:Rooss4.0 schreef op 25 oktober 2014 @ 18:02:

[...]



Zeg madame Orange!

Waarom sla je mijn theemokje?



Waren jullie niet van het meppen dan? Jammer, dan wordt het niks.....



Maar welke ik dan wel bedoelde? Geen idee!



Verkeerde smiley idd
Alle reacties Link kopieren
Theemok. Wat leuk dat je nog Goedemorgen zegt om 15.58 uur



Nog een beetje into the music van de gitarist zeker
Haha, nou ja, tijdsgevoel was ik wel een tikje kwijt.



Oranje: hoop ik
Alle reacties Link kopieren
quote:lenabakker schreef op 24 oktober 2014 @ 15:42:



Joos, ben benieuwd of je het volhoudt die afstand erin te houden. Ik ben kritisch In ieder geval is het wel goed dat je er zo bewust mee bezig bent, dat scheelt wel. Hoe kijk je nu tegen de toekomst met nr. 1 aan?



Afstand is er nog wel. Er wordt nog wel steeds druk ge-appt. Maar meer over gewone en zakelijke dingen.

Verder nog een telefonisch goed gesprek gehad met nr2.

Proberen nu weer wat normaler verder te gaan. Zonder toespelingen etc. Want loslaten wil ik nog niet.



En nr1. Hij is gewoon mijn beste maatje. Ben me wel bewust van wat ik met hem heb. En dat is best veel. Maar wat ik bij nr2 krijg is extra. Dat vind ik niet bij nr1.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven