Vriendinnen gezocht Hilversum

09-05-2013 16:56 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha shit. 43!!!Als ik op de laptop zit zal ik het aanpassen:) kijk ik meteen of ik je privé bericht kan lezen:)
Hallo! Ik woon ook sinds juli in Hilversum en ik ben 27 & werk in Amsterdam. Kom oorspronkelijk uit Friesland maar in december naar Amsterdam verkast en nu dus samenwonend in Hilversum. Ik zou mij graag willen toevoegen aan de groep om wat nieuwe contacten op te doen!
Alle reacties Link kopieren
Ik zag geen privé bericht aapje.

Zal proberen jou een bericht te sturen:)



Vandaag is de grote verhuisdag. Spannend!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen mail gehad..
Alle reacties Link kopieren
@Poezels, ik heb jou ook een priveberichtje getuurd met mijn mailadres.



@meisje_28, die van jou heb ik ook niet ontvangen. Nu heb ik je een vriendschapsverzoek+ een priveberichtje gestuurd misschien dat het dan wel lukt!



@Lautz87, ik heb je ook niet gemaild, maar een priveberichtje hier op viva gestuurd, als je bent ingelogd kan je klikken op inbox en daar staat het als het goed is.
Alle reacties Link kopieren
Ah zo! Ik gebruik de app en daar doen priveberichtjes het niet, maar m'n mailadres staat een aantal berichten terug nog wel..
Alle reacties Link kopieren
Gevonden! Je hebt mail!
Alle reacties Link kopieren
Helaas geen privéberichtje ontvangen. Maar dat hoorde ik eerder ook al. Blijkbaar werkt er iets niet helemaal juist.

@aapje ik probeer je zelf een berichtje te sturen, mocht dat niet lukken dan even andere oplossing verzinnen



quote:aapie schreef op 26 september 2013 @ 19:59:

Hoi,



Ik heb een priveberichtje gestuurd met mijn mailadres naar jullie.

Wie dan wil afspreken met een groepje kan een mailtje sturen.

Heb hem verzonden naar:

Musos,

Meisje28 (in je profiel staat je leeftijd trouwens heel anders...)

Nieuwsbrief,

Mimicat,

Lauts87,

Hananpeace.

Als meer mensen mee willen hoor ik het wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:mimicat schreef op zondag 29 september 2013 20:59 Helaas geen privéberichtje ontvangen. Maar dat hoorde ik eerder ook al. Blijkbaar werkt er iets niet helemaal juist.

@aapje ik probeer je zelf een berichtje te sturen, mocht dat niet lukken dan even andere oplossing verzinnen



<blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="aapie in "Vriendinnen gezocht Hilversum"" class="messagelink">aapie schreef op 26 september 2013 @ 19:59</a>:</b>

Hoi,



Ik heb een priveberichtje gestuurd met mijn mailadres naar jullie.

Wie dan wil afspreken met een groepje kan een mailtje sturen.

Heb hem verzonden naar:

Musos,

Meisje28 (in je profiel staat je leeftijd trouwens heel anders...)

Nieuwsbrief,

Mimicat,

Lauts87,

Hananpeace.

Als meer mensen mee willen hoor ik het wel.</div></blockquote> Ik heb m ook niet gehad!
Alle reacties Link kopieren
Mimicat, ik heb jouw berichtje wel gekregen, nu heb ik die beantwoord. Als je die niet krijgt stuur mij dan even jouw mailadres.



Nieuwsbrief, probeer anders ook even mij een priveberichtje te sturen misschien werkt dat wel.
Hier ook helaas geen berichtje. Aapie, ik heb jou nu een berichtje gestuurd met mijn mailadres, geen idee of die wel aankomt?
Alle reacties Link kopieren
Ik geef mijn mailadres wel even. Verwijder ik hem later weer:) ellenwilhelm@live.nl



Hoop dat we gauw kunnen meeten. Zou gezellig zijn.
Vanwege privacy heb ik even een algemeen e-mailadres aangemaakt, vivahilversum@outlook.com



Kunnen we eventueel ook gebruiken om iedereen bij elkaar te krijgen want het viva systeem heeft wat bugs geloof ik.
anoniem_648cbf4301749 wijzigde dit bericht op 30-09-2013 10:23
Reden: Verkeerde e-maildomein :/
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie gemaild.

Als nu nog iemand een mailadres nodig heeft roep dan maar. Ik wilde eind dan de week een lijst met datums maken.
Alle reacties Link kopieren
Heey! Zoek je nog iemand? Lijkt me ook wel leuk om in contact te komen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik zou ook graag met mensen in Hilversum in contact komen.
Ik ook! Ik ben 26 jaar en woon sinds iets meer dan een jaar in Hilversum. Ik woon samen en studeer. Ik hou van gezellig kletsen, wandelen, terrasje pakken en winkelen.
Alle reacties Link kopieren
Hey, bij toeval kwam ik hier weer op, zie dat een maand geleden nog 3 mensen zich wilde aansluiten. Als jullie dat nog steeds willen laat maar weten.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Aapie,

Het lijkt mij nog steeds leuk om me bij juliie aan te sluiten. Mijn emailadres is: mylen.daniels@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Mag ik me hierbij ook aanmelden :-)

Mijn emailadres is lienw83@hotmail.com



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben mail!
Alle reacties Link kopieren
Hoi.



Ook ik ben net verhuisd naar Hilversum en zou het erg leuk vinden om in contact te komen met anderen. Ik ben in Amsterdam aan het werk gegaan vanaf januari 2015 als logopedist. Mijn hobby's zijn hardlopen, bezig zijn met voeding, muziek spelen, boeken lezen en shoppen.



Het lijkt me leuk om eens af te spreken!
vriendinnengezocht123@gmail.com



aapie, Ik doe ook graag mee!



Maren1989, ook welkom. Misschien een keer wat afspreken als je zin hebt?
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Wat een leuk initiatief!

Ik kom ook graag in contact met jullie. Ben 26 jaar en woon samen in Hilversum.



Hebben jullie al iets afgesproken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven