Mode & Beauty alle pijlers

26 jaar en al wat grijze haren!

25-10-2014 16:51 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dus 26 jaar en heb aan 1 kant van mijn haar al grijze plukken!zijn er meer mensen hier die zo jong al grijze haren hebben?vind het natuurlijk niet mooi omdat ik nog zo jong ben,maar zie het niet zitten om het nu al de hele tijd te verven.zouden jullie dat doen?ik heb zoiets zolang het niet helemaal grijs wordt laat ik het maar even zo.wat kan de oorzaak zijn?
Het is best normaal om rond je 25-30e je eerste grijze haren te krijgen. Ik ben 42 en verf niet dus ik zie precies hoe grijs ik ben. Het valt nog wel mee, maar je ziet wel zilveren streepjes. Sommige leeftijdsgenoten zijn voor 50-80% grijs, en die verven dus allemaal waardoor het net lijkt of ik grijzer ben
Ik verf mijn haar al jaren omdat ik teveel grijze haren kreeg om er uit te trekken. Probeer het verven wel steeds iets meer uit te stellen dus neem vaak een kleur die erg lijkt op mijn eigen haarkleur.



Ik hoor vaak van grijs haar is niet lelijk en waarom stop je niet? Maar ik ben nog te jong om grijs te worden en als ik niet zou verven zou het er heel onverzorgd uitzien. Veel grijs tussen bruin haar, als ik nou blond was had ik zoiets van okee omdat het misschien dan minder opvalt. Als ik eenmaal mooi grijs ben en een leeftijd heb waarvan ik denk nu kan het dan stop ik meteen met verven.
Ik verf zelf ong. elke anderhalve maand en werk de uitgroei tussendoor met van die kleine 'Bigen'-potjes (te koop bij de toko).
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk zou ik het wel verven op die leeftijd. Ik ben een liefhebber van volgrijs. Maar een paar verdwaalde plukken, da's geen gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een broertje die een jaar of 15/16 was toen ie al niet meer te tellen zoveel grijze haren had. Mijn zussen zijn allemaal ouder en hen heb ik er nog nooit over gehoord. Maar ik weet haast wel zeker dat zij ze ook hebben aangezien ik met mijn 32 jaar er ook al een paar heb gevonden. ( die heb ik er uit getrokken maar nog even en dat word ik kaal zoveel zullen het er zijn)

Ik verf mijn haren altijd en daarom zie je het niet zo bij mij. En dat zelfde geld ook voor mijn moeder en zussen. We lopen allemaal met geverfd haar rond. En mijn vader broertje niet.
Alle reacties Link kopieren
Grijs haar NOOIT eruit gaan trekken! Hier ook al grijs haar voor mn 25e. Gelukkig ijft t bij enkele haren en valt t niet op in mijn blonde haar
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Dan ben ik denk ik een bofvogel. Ik ben 52 en heb nog geen grijze haren. Volgens mij is dat wel erfelijk.
Hoezo, komen er dan 10 grijze terug?
Alle reacties Link kopieren
Ach joh, ik was 21.. Inmiddels 27 en idd hele plukken grijs. Wat is de oorzaak? Genetische aanleg. Wat is de oplossing? Verf!!! Goeie verf en verder je haar vertroetelen zodat het niet afsterft. En natuurlijk niet telkens je hele kop verven maar gewoon de uitgroei.



Ik laat de verf altijd grof in zetten en heb daarbij ook highlights. Door de highligts valt het grijs minder op en door de grove inzet kan je wat langer toe met je uitgroei (dan wordt het niet zo'n rechte streep zeg maar).
Alle reacties Link kopieren
ik ben compleet grijs sinds mijn 30. Het is niet egaal grijs en ik vind het niet erg. Ben het gewoon, het hoort bij mij. Het gebeurt steeds minder dat mensen er commentaar op geven....
not all who wander are lost
Alle reacties Link kopieren
Omg bitje93:s achjaa ik zie het al het komt dus veel voor.ik dacht altijd grijs wordt je pas ergens na je 50ste.haha ik vind het niet cool op mn 26ste maar ik voel me niet geroepen om naar de winkel te rennen en te gaan verven.kan zijn dat ik er snel anders over ga denken.maarja we zien wel
Het is niet leuk, maar het komt vaker voor en heeft ook met je genen te maken. Een vriendin van mij werd op haar 19e al grijs. Zij verft haar haren tegenwoordig. Haar moeder had precies hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het gewoon genetisch. Mijn zusje heeft echt het haar van mijn moeder en was op haar 30ste al volledig grijs. Ik daarentegen heb de kop, en het haar van mijn vader. Hij werd pas een beetje grijs rond zijn 60ste. Is nu 68 en volledig zilvergrijs. Ik ben nu 41 en heb er nog geen een kunnen vinden bij mezelf tot op heden.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Als je zelf je er heel erg aan stoort dan zou je kunnen overwegen om highlights te laten zetten. Zo vallen die grijze haren toch het minste op . En als je van jezelf ook nog donkerblond is is dat een mooie overgang. Een spoeling dekt nooit grijs haar daar heb je echt verf voor nodig.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 46 en ook nog geen grijze haar,wel af en toe n leesbril nodig!Kan je geen coupe soleil nemen of kleurshampoo of pakt dat niet op grijshaar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven