Verkopen ze Baileys bij de jumbo of iets wat er op lijkt?

25-10-2014 18:03 22 berichten
Weet iemand dit? Er zit hier geen slijterij ofzo in de buurt. Bedankt
Nee, valt onder sterke drank en dat word niet in de supermarkt verkocht.
Ow jammer
Alle reacties Link kopieren
Bij onze jumbo zit een slijterij. Dus ze zijn er wel maar is wel echt uitzondering
Bij onze jumbo helaas niet. Ik kijk wel voor iets anders wat ze wel bij de jumbo verkopen.
Alle reacties Link kopieren
Wel hoor, verschillende soorten sterke drank bij mijn Jumbo te verkrijgen. Soms namaak soms originele versies.
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn Jumbo verschillende soorten sterke drank of de namaak versies.
Oh dus misschien toch wel? Ik heb er nooit op gelet. Ga nu kijken, thanks!
Alle reacties Link kopieren
Ze verkopen in de supermarkt een minder sterke variant daarvan. Met 14,5% alcohol. Bij AH in ieder geval van het merk Baileys. Vaak ook van die namaak inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Het heet dan vaak Irish Cream.
De Lidl heeft een namaak variant en die vind ik lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:schorpioen36 schreef op 25 oktober 2014 @ 18:36:

De Lidl heeft een namaak variant en die vind ik lekkerIk ook! heet wiskey cream.
Hey Coco, leuke avond voor de boeg?
Alle reacties Link kopieren
Jahoor hier wel, net als nep-malibu enzo. Hier bij de jumbo.
Natte tosti..
Ze verkopen wel Baileys choco in de winkel zelf, daarnaast hebben de meeste jumbo's ook een slijterij.
Ik heb baileys choco gekocht klinkt heel lekker , ze hebben de normale niet. Onze jumbo heeft geen slijterij.
quote:StoraHuntur schreef op 25 oktober 2014 @ 18:44:

Hey Coco, leuke avond voor de boeg?Ik ben gewoon alleen thuis. Maar wil films kijken, muziek luisteren en wat drinken om het gezellig te maken.
Sterke drank, helaas. Ze verkopen wel safari met minder alcohol. Misschien ook lekker? Absoluut heen baily's, maar ook lekker zoet?
quote:coco95 schreef op 25 oktober 2014 @ 19:19:

[...]





Ik ben gewoon alleen thuis. Maar wil films kijken, muziek luisteren en wat drinken om het gezellig te maken.Als je een keer een reisje wil maken mag je altijd bij mij baileys komen drinken!
quote:StoraHuntur schreef op 25 oktober 2014 @ 19:26:

[...]



Als je een keer een reisje wil maken mag je altijd bij mij baileys komen drinken!Wat lief!
quote:coco95 schreef op 25 oktober 2014 @ 19:18:

Ik heb baileys choco gekocht klinkt heel lekker , ze hebben de normale niet. Onze jumbo heeft geen slijterij.Als het nou heel lekker is, meld het dan even hier Haal ik dat morgen ook voor een avondje relaxen.
quote:Annapalona schreef op 25 oktober 2014 @ 19:46:

[...]





Als het nou heel lekker is, meld het dan even hier Haal ik dat morgen ook voor een avondje relaxen.Het is een aanrader, ik vind het heel lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven