Niet zeker bij het tweede streepje

25-10-2014 17:12 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik heb net een zwangerschapstest gedaan. De 'Predictor Early'. Na 5 minuten zag ik geen streepje maar een paar minuten later wel een vaag streepje. Ik ben nu niet zeker of ik nou wel of niet zwanger ben?? Kan iemand mij helpen. Ik zal even een foto plaatsen van het de test...



klik foto
Alle reacties Link kopieren
Staat je naam bij de foto?



Een streepje is een streepje, ik denk dat het een positieve test is.
...
Dit zou een indrooglijntje kunnen zijn, daar staat predictor ook wel een beetje om bekend. Hoelang mag je de test aflezen? 5 minuten? Dan verscheen de streep te laat en is je test in principe negatief. Soms zie je echter dat een te laat streepje toch zwanger betekent. Ik zou over 3 dagen nog eens testen.
Je naam staat levensgroot in beeld.



Ik zie wel een streepje, maar als de tijd al om is telt het streepje niet officieel.
Alle reacties Link kopieren
Nee is niet mijn naam, moest wat invullen anders kon ik geen account maken haha
Alle reacties Link kopieren
Er staat trouwens bij de bijsluiter dat als de test na 15 minuten alsnog een streep laat zien die wel telt... Maar omdat de streep zo vaag is vrraag ik me af of dit wel echt klopt
Alle reacties Link kopieren
Als dit een resultaat is NA de aangegeven tijd, is de test onbetrouwbaar
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Cross-post. Zou over een paar dagen opnieuw testen dan
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Hij is ook raar doorgelopen
Alle reacties Link kopieren
Raar doorgelopen dus zou het niet vertrouwen. en verder een andere merk kopen, want predictor schijnen heel onbetrouwbaar te zijn, Zelfs mannen testen positief....
Alle reacties Link kopieren
ik snap nooit zo goed de haast.. Ik wachtte totdat ik ongesteld moest worden dan na een dag of 2/3 testte ik pas.. Vroeg zat.. Zat je ook niet zo te turen.. wel of geen streep/stip/kruis/ster/zon/maan



Kortom.. doe eens rustig.. adem in adem uit..
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat dit een positief resultaat is.

Als ik jou was zou ik nog een test doen voor de zekerheid...
Alle reacties Link kopieren
Ja maar dan wel over een paar dagen, als je ruim overtijd bent. Ik snap de haast ook nooit zo.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu al een week overtijd, maar ik dacht als ik de early predictor koop dan is dat een nóg gevoeligere test als het gaat om dat stofje? Ik heb nu zo'n clearblue ding gekocht.
Alle reacties Link kopieren
En? Ben nu wel benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Zonde van 12 euro. Sla je slag bij de Action. Koop je twee testen voor 1,49.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
En wat zei die 2e test?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Mijn tweede test zei weer 'niet zwanger'. Ik voel me heel vaag! Ben nu echt al 10 dagen overtijd en voel me ook anders. Ik vertelde het aan mijn moeder en zij vertelde mij dat ze ook niet meteen toen ze overtijd was een positieve test kreeg terwijl ze wel daadwerkelijk zwanger was? Ik heb voor vrijdag toevallig een afspraak bij de huisarts dus misschien dat ik daar wat meer duidelijkheid kan krijgen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven