Gezondheid alle pijlers

gestopt met pil, regelmatige cyclus

25-10-2014 16:13 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 20 september mijn laatste pil geslikt, de 29e voor het laatst 'gemenstrueerd' (van de pil dus). 2 tot 1,5 week geleden had ik veel slijm en verloor wat oud bloed. Ik blij, 10 jaar pil geslikt, het leek er op dat mijn cyclus weer op gang kwam, want zo ging dat ook voordat ik de pil slikte. Mijn ongesteldheid lijkt nu echter bij wat rozig/bruinachtig iets te blijven.

Ik weet dat het normaal is dat mijn cyclus niet meteen weer terug is omdat mijn lichaam alles zelf weer moet gaan regelen, maar ik ben een enorme doemdenker en ik ben altijd meteen bang dat er vanalles mis met me is



Hoelang duurde het bij jullie voordat je echt weer een regelmatige cyclus had en 'normaal' bloedverlies?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vorig jaar na 7 jaar pil gebruik gestopt en had eigenlijk binnen twee maanden al een regelmatige cyclus van 27 dagen! Maar ken ook meiden bij wie het wat langer duurde. Vooral met de prikpil kan het erg lang duren.
Alle reacties Link kopieren
Na stoppen met de pil en de eerste menstruatie meer dan 100 dagen niks, toen werd ik weer ongesteld en daarna gewoon regelmatig.
Hier na het stoppen met de pil gelijk mijn pil cyclus aangehouden met 1 keer 1 dag verschil
Alle reacties Link kopieren
Na ongeveer 10 jaar de pil slikken meteen regelmatig. Eerste keer 26 dagen en daarna iedere maand 25 dagen.



Ik was expres iets eerder met de pil gestopt dan dat we wilde beginnen met proberen omdat ik ook dacht dat het wel lang zou duren voordat alles weer normaal was. Dat waren dus een paar lange maanden met condooms haha
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Ik heb te vroeg geschreeuwd. Na daaagen van wel niet wel niet, lijkt het alsof nu alle dijken doorgebroken zijn. Ik was een beetje vergeten wat de reden was waarom ik destijds aan de pil ben gegaan



Iig bedankt voor jullie reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven