Gezondheid alle pijlers

Tandarts in het huis?

23-10-2014 08:04 30 berichten
Hallo allemaal, zijn er nog wat tandartsen aanwezig (beelicious;) )



Vanmiddag bel ik de tandarts even maar jet is meer een vervelend dan acuut probleem.



Mijn ondertanden doen al een week vervelend maar ik kan er niet op googelen. Het voelt alsof er getrokken is aan mijn onderste voortanden (moeilijk uit te leggen, alsof je trekdrop hebt gegeten en hard aan je tanden hebt getrokken, zo'n gevoel).



Heeft iemand dit ook wel eens gehad en heb je dan tips of tricks? Het is dus niet heel pijnlijk meer een vervelend gevoel.
Alle reacties Link kopieren
rozehanddoek, probeer een paar keer per dag op een gaasje gedrenkt in waterstofperoxide te bijten met je zere verstandskies. De pijn komt door viezigheid onder het ontstoken tandvlees op die plek. Door de waterstofperoxide bruist de viezigheid eruit en de pijn zal minder worden.
benq, ik spoel op het moment met zout warm water. Dat heeft de tandarts-assistente me verteld donderdag toen ik daar was. Moet de waterstofperoxide nog aanschaffen
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben shaniej.



Ik heb twee weken terug me verstandkies links onder weg laten trekken.maar me wortelkanaal wilde er niet eruit dus met spoed moest ik naar het ziekenhuis daar kwam het eruit.en nu week later doet het geen pijn alleen een zeurende pijn aan mijn oor naar me boven wang links.wat kan het zijn niet dat het is ontstoken ofzo nee wel zijn me tanden gevoelig en veel oorpijn. Ik voel me hopeloos. Groeten shan
mmm
Je kaakgewricht is gewoon een beetje opgerekt waarschijnlijk. Je kaakkopje zit praktisch naast je oor.
Alle reacties Link kopieren
Maar voor de rest kan ik er niks eraan doen alleen dat ik pijnstillers slikt?
mmm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven