Centraal Moderatortopic I|

16-09-2014 16:23 1067 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'vriendschappen ombouwen in dorp' is gewijzigd in vriendschappen opbouwen in dorp .



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 24 oktober 2014 @ 20:51:

Het topic 'gratis ebooks' is verwijderd omdat het gebruikt wordt om illegale software te delen via persoonlijke berichten.





Ik hoop toch niet dat hier priveberichten gelezen/gemodereerd worden ?

Zo ver ik weet vallen deze namelijk onder het briefgeheim.



En de enige manier om deze aantijging te constateren is het lezen van priveberichten.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 24 oktober 2014 @ 23:22:

[...]





Ik hoop toch niet dat hier priveberichten gelezen/gemodereerd worden ?

Zo ver ik weet vallen deze namelijk onder het briefgeheim.



En de enige manier om deze aantijging te constateren is het lezen van priveberichten.



Wij lezen geen prive-berichten.



Vriendelijke groeten,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic Zelf internet en tv aansluiten is verplaatst naar Digi.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
De topics Entree Meettijd en mede inschrijver woning zijn verplaatst naar Geld en Recht.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
Topic Verjaardag-geld-kadootje is verplaatst naar de pijler Overig.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:cochise schreef op 23 oktober 2014 @ 10:55:

Ik kan het topic wonen in de Previnairestraat in Haarlem niet meer vinden, wat is er gebeurd?quote:cochise schreef op 23 oktober 2014 @ 10:56:

Spam? Hoezo dan? TO zegt nog dat ze heel ergens anders wonen. Gestaft door iemand?quote:JuniorModeratorViva schreef op 23 oktober 2014 @ 23:34:

[...]





Ik breng je vraag nog even onder de aandacht bij de moderators.



mvg,



Junior.Mag ik aub antwoord?
Alle reacties Link kopieren
Beste Moderator, Ik had een topic geopend met de titel "wat is dit nou weer voor filmpje?", maar nadat ik ging googlen dacht ik "nee hier ga ik geen topic over openen en heb ik daarom mijn vragen gewist. Zou u het topic kunnen verwijderen aub?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 25 oktober 2014 @ 13:19:

Beste Moderator, Ik had een topic geopend met de titel "wat is dit nou weer voor filmpje?", maar nadat ik ging googlen dacht ik "nee hier ga ik geen topic over openen en heb ik daarom mijn vragen gewist. Zou u het topic kunnen verwijderen aub?



Beste missie_m,



Het topic 'Wat is dit nou weer voor filmpje?' is verwijderd.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:cochise schreef op 25 oktober 2014 @ 12:23:

[...]





[...]





[...]





Mag ik aub antwoord?



Beste Cochise,



Het topic is verwijderd ivm spam. Er stond een link in de OP naar een site waar je woningen aan kunt bieden. Dit is in tegenstrijd met onze huisregels.



Ik heb het topic teruggeplaatst, maar mochten er opnieuw linkjes worden geplaatst van deze aanbieder, dan zullen we het topic definitief sluiten.



Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Vraagje: Ik heb in mijn profiel mijn geboortejaar staan, 1975. Toch ben ik volgens mijn profiel 44 jaar oud... Enig idee hoe dat mogelijk is?
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
quote:Vlammetje schreef op 25 oktober 2014 @ 16:24:

Vraagje: Ik heb in mijn profiel mijn geboortejaar staan, 1975. Toch ben ik volgens mijn profiel 44 jaar oud... Enig idee hoe dat mogelijk is?



Beste vlammetje,



Het systeem achter het forum registreert door je forumgedrag hoe oud je je voelt. Nee hoor... Hoogstwaarschijnlijk komt dit door een bug, maar voor de zekerheid ga ik het voor je navragen.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Kunnen jullie de topic diarree van Mousson even bekijken? Helemaal omdat ze echt alleen maar topics opent om te trollen.
Inderdaad, ze/hij/het is echt alleen bezig om mensen op te jutten. Erg kinderachtig.
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 25 oktober 2014 @ 16:43:

[...]





Beste vlammetje,



Het systeem achter het forum registreert door je forumgedrag hoe oud je je voelt.

Met vriendelijke groet,



Moderator Viva Dan zou ik toch 27 moeten zijn??
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Ene Mousson bilijft maar topics openen over niks.

Kan er geen ban worden uitgedeeld voor forumvervuiling?
quote:LoiseauCoureur schreef op zaterdag 25 oktober 2014 21:05 Ene Mousson bilijft maar topics openen over niks.

Kan er geen ban worden uitgedeeld voor forumvervuiling? Zojuist heeft hij/zij weer een topic geopend
quote:LoiseauCoureur schreef op 25 oktober 2014 @ 21:05:

Ene Mousson bilijft maar topics openen over niks.

Kan er geen ban worden uitgedeeld voor forumvervuiling?.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-10-2014 21:20
Reden: off topic opmerking verwijderd
% gewijzigd
Zitten jullie HGT te kijken? We hebben hier een heus topicdiarree-talent!
Alle reacties Link kopieren
Och jee, dan lezen jullie die topics toch niet? Je bevestigt hiermee precies wat ze/hij wil
quote:jippie55 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 21:15 Och jee, dan lezen jullie die topics toch niet? Je bevestigt hiermee precies wat ze/hij wilGaat lastig! Ik zit mobiel dus ik zie de paar laatste topics... Allemaal van haar/hem. Niet te missen?
Precies, je kunt er zo moeilijk omheen forummen. Open je een topic, wéér die beroepszanik.
quote:jippie55 schreef op 25 oktober 2014 @ 21:15:

Och jee, dan lezen jullie die topics toch niet? Je bevestigt hiermee precies wat ze/hij wilIk zie ook pas dat zij het is als ik de topics open, daarnaast is het enige doel van al die topics om te trollen/irriteren.
Alle reacties Link kopieren
quote:LoiseauCoureur schreef op 25 oktober 2014 @ 21:05:

Ene Mousson bilijft maar topics openen over niks.

Kan er geen ban worden uitgedeeld voor forumvervuiling?



Zijn er mee bezig, topics worden verwijderd en maatregeken worden genomen!



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Haha, dan weet ik het ook niet. Ik schud mijn hoofd en klik het weg. Snap wel dat het irritant is hoor, maar ach...
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 25 oktober 2014 @ 16:43:

[...]





Beste vlammetje,



Het systeem achter het forum registreert door je forumgedrag hoe oud je je voelt. Nee hoor... Hoogstwaarschijnlijk komt dit door een bug, maar voor de zekerheid ga ik het voor je navragen.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva



Schok... Verbazing...Ongeloof...

Daarna pas stoppen met die zin opnieuw lezen of ik het echt wel goed zag en verder lezen.

...depentslip nodig... Nu voel ik me echt oud.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven