doggy?

25-10-2014 21:10 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik ben zo benieuwd hoe jullie denken over de doggy-style. Ik heb er zelf erg veel moeite mee namelijk, en ik doe het dan ook niet. Als ik zo op m'n knieën zit voel ik me dus écht net een hond, ik vind het zo'n smerig, vrouw-onterend standje..! Ben ik flauw? Of denken jullie er ook zo over?
Confidence is not; "I know they'll like me". Confidence is; "I'll be fine if they don't".
Niks vrouw onterends aan hoor..maar nooit iets doen wat jij niet wilt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind er ook niets vrouw onterends aan... ... heerlijk op zijn tijd...
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Prima standje, niets mis mee!
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk juist!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijkkkkk!!!!!
Ik deel je mening niet, maar als jij het niet fijn vindt moet je het niet doen. En flauw? Nee hoor, dat is gewoon jouw gevoel. Laat je dat niet wijsmaken hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op zaterdag 25 oktober 2014 21:13 Niks vrouw onterends aan hoor..maar nooit iets doen wat jij niet wilt.Dat sowieso! Maar misschien kan ik er anders tegenaan gaan kijken. Ik weet dat veel mannen het een heerlijk standje vinden. Grappig dat er meteen al 2 vrouwen zijn die het niet vrouw-onterend vinden. Dus jullie voelen je dan geen hond? (Oh god, ik denk teveel na )
Confidence is not; "I know they'll like me". Confidence is; "I'll be fine if they don't".
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me wel vinden in jouw stelling.

Vroeger vond ik dat ook (of eigenlijk nog steeds bij mijn eigen partner).

Bij mijn eigen partner heb ik het gevoel dat hij het alleen voor zichzelf beleeft. Zonder mij erin te betrekken.

Minnaar daarentegen kan mij wel "meenemen" zodat het iets gezamenlijks is. Dan beleef ik het als een fijn standje.
Alle reacties Link kopieren
Als jij dat niet wilt, dan doe je het toch niet? Het vrouwonterende zie ik niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Nog eentje hier die er niks vrouw-onterends aan vind hoor :p

Ik vind het een heer-lijk standje juist... Maar goed, zo is iedereen anders, en smaken verschillen ;) maar nee, ik voel me niet 'minder' ofzo in dat standje...
Alle reacties Link kopieren
waarom zou je er ander tegenaan willen kijken .



doe gewoon wat je wilt en doe niet wat je niet wilt.



wat anderen doen moeten zij weten .............
hoe ouwer, hoe gekker..............
Het standje heet doggy, maar dat maakt je toch geen hond? Dan doe je dus ook geen schildpadje, lepeltje-lepeltje of boor?
Alle reacties Link kopieren
doggy-styl is doen zoals hondjes het doen .......



in het nederlands "op zijn hondjes"



dus.................
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
quote:jackie_o schreef op 25 oktober 2014 @ 21:10:

Hoi dames,

Sorry J. wilde je enkel de mening van dames?
hoe ouwer, hoe gekker..............
Op wie reageer jij nou @ klussendeman?
quote:jackie_o schreef op 25 oktober 2014 @ 21:22:

[...]





Dat sowieso! Maar misschien kan ik er anders tegenaanu gaan kijken. Ik weet dat veel mannen het een heerlijk standje vinden. Grappig dat er meteen al 2 vrouwen zijn die het niet vrouw-onterend vinden. Dus jullie voelen je dan geen hond? (Oh god, ik denk teveel na )Het is maar een naam hè? Zolang manlief niet vraagt of ik er ondertussen bij wil blaffen, zie ik het probleem niet😊
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nooit op handen en knieën. Ik doe altijd een kussenomarming terwijl ik op mijn knieën zit. Ik vind het heerlijk, heel speciaal en geil gevoel. Vooral als hij me goed stevig vastheeft bij mijn heupen. Ik weet zijn uitzicht.. en dat vind ik gaaf.
...
Alle reacties Link kopieren
Euhm normaal niks mis mee, geil en lekker!



Maar nu eigenlijk even niet, ben ruim 6 maanden zwanger en zou me dan een hangbuikzwijntje voelen in die positie haha
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Ik voel me bij doggy-style geen hond. Net zoals ik me in de missionarishouding geen missionaris voel. Of non, for that matter.



Gaat het puur om de benaming van het standje? Dan vrees ik dat de kama sutra ook niks voor jou is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sjors007 schreef op 25 oktober 2014 @ 21:29:

Op wie reageer jij nou @ klussendeman?Jackie O de topicstartster ze opent met dames......................da zou het kkunnen dat de mening van mannen niet gevraagd wordt
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op zaterdag 25 oktober 2014 21:31 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="jackie_o in "doggy?"" class="messagelink">jackie_o schreef op 25 oktober 2014 @ 21:22</a>:</b>

[...]





Dat sowieso! Maar misschien kan ik er anders tegenaanu gaan kijken. Ik weet dat veel mannen het een heerlijk standje vinden. Grappig dat er meteen al 2 vrouwen zijn die het niet vrouw-onterend vinden. Dus jullie voelen je dan geen hond? (Oh god, ik denk teveel na )</div></blockquote>Het is maar een naam hè? Zolang manlief niet vraagt of ik er ondertussen bij wil blaffen, zie ik het probleem niet😊 "quote: jackie_o schreef op 25 oktober 2014 @ 21:22 :

[...]

Zolang manlief niet vraagt of ik er ondertussen bij wil blaffen, zie ik het probleem niet😊"



Haha!!
Confidence is not; "I know they'll like me". Confidence is; "I'll be fine if they don't".
Alle reacties Link kopieren
quote:joos01 schreef op 25 oktober 2014 @ 21:25:

Ik kan me wel vinden in jouw stelling.

Vroeger vond ik dat ook (of eigenlijk nog steeds bij mijn eigen partner).

Bij mijn eigen partner heb ik het gevoel dat hij het alleen voor zichzelf beleeft. Zonder mij erin te betrekken.

Minnaar daarentegen kan mij wel "meenemen" zodat het iets gezamenlijks is. Dan beleef ik het als een fijn standje.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 25 oktober 2014 @ 21:31:

Ik weet zijn uitzicht.. en dat vind ik gaaf.Doe eens een strap on aan en probeer het zelf...
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
quote:carrie-bradshaw schreef op 25 oktober 2014 @ 21:32:

Euhm normaal niks mis mee, geil en lekker!



Maar nu eigenlijk even niet, ben ruim 6 maanden zwanger en zou me dan een hangbuikzwijntje voelen in die positie haha Aah haha lief!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven