Alleen slaapkamerseks?

25-10-2014 21:57 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn sekspartner wil eigenlijk alleen maar seks in de slaapkamer, in bed. Ik vind seks hebben op andere plekken in huis juist opwindend. Zijn er meer mensen die dat vinden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 25 oktober 2014 @ 22:36:

[...]



Gelukkig.

Was al even bang dat ik een bel bij je had doorgeprikt.



Hm keukentafel dus. Verder ben ik niet echt van de gekke plekken eigenlijk. Ik ga dan toch voor een plek waar ik ongestoord horizontaal kan.Een bed voldoet ook prima hoor. Overal eigenlijk.
Bed is favoriet. Daarna de douche en heel soms de bank.
Ik vind andere plekken juist heel leuk. We proberen zoveel mogelijk tijgerpunten te scoren ;D



Maar bed is wel het meest handig, aangezien ik in een studentenhuis woon. De tafel is dus niet echt een optie haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 25 oktober 2014 @ 22:40:

Bed is favoriet. Daarna de douche en heel soms de bank.

Dit



Buiten is niet aan mij besteed.
Bed is comfortabel, maar soms wil je even wat anders. Daarom gaan mensen ook op vakantie, minder comfortabel maar wel even eruit .
Alle reacties Link kopieren
Het liefst overal, mits discreet. Om het alleen maar in bed te doen vind ik behoorlijk saai worden na bijna 20 jaar samen. We hebben best wel leuke plekken gehad, maar variatie vind ik wel belangrijk.
Roelfien, hilarisch dat filmpje. Echt leuk gedaan.
Een erg licht slapende puber en een handvol nieuwsgierige huisdieren hebben een eind gemaakt aan de buitenbedse sex hier. Puber slaapt twee verdiepingen boven de slaapkamer, en dan hoort 'ie tenminste niets. Denk ik. Hoop ik



En als de puber dan eens uit logeren is komen de huisdieren zich wel bemoeien met wat zich op de bank/tafel/aanrecht aan het afspelen is. Zó leuk joh, die moderne architectuur met al die open ruimtes en nauwelijks deuren... Blijft de badkamer over, maar daar wil m'n wederhelft weer niets van weten.
Alle reacties Link kopieren
bed is comfortabel ja, ...

douche is dan weer onhandig.

Auto staat nog op mijn lijstje :p elkaar warm maken kan je daar wel doen, als hij aan het autorijden is
quote:suresixset schreef op 25 oktober 2014 @ 22:37:

Ik wil mijn hele huis door, en het zijne. En buiten, en op alle plekken waar het kan.Op parkeerplaatsen langs de snelweg, liefst met publiek? In kinderspeeltuintjes na middernacht? Tussen de stellingen bij Karwei? Hangend over de galerij van je flatgebouw?
Alle reacties Link kopieren
In bed of op de bank het meeste comfort

keukentafel, vloer, tegen de muur, douche, op de motorkap van een minicooper ( lang geleden), achter in een volvostation ( veel ruimte), auto op parkeerplaats voor mijn flat ( heel spannend), balkon, bos.. het heeft wel wat buiten, maar het moet niet regenen, dat is in de auto dan weer wel leuk, dat getik op de auto
Vroegâh, toen ik nog bij me ouders woonde, overal wel zo'n beetje seks gehad, overal behalve in bed.

Toen partner en ik nieuw huis betrokken alle ruimte ingewijd en nu doen we het in bed of in de badkamer soms. Ook hier een nieuwsgierige hond, en als we m in de tuin zetten of in de bijkamer, gaat ie zo erg blaffen dat je zou denken dat ie wordt afgemaakt (en nee, anders blaft hij nóóit... )
Hmm als we dus seks hebben en hond in de tuin doen bedoel ik. Hij is gewoon jaloers.
Alle reacties Link kopieren
Geen hond hier, alleen schildpadden en die kunnen hun bak niet uit, maken trouwens ook geen geluid, dat scheelt misschien wel iets
Het comfortabelst is in bed maar het geilst overal behalve in bed.

Het spannendst is op een plaats waar je ontdekt kan worden.

Van huisdieren hebben wij dan weer geen last maar van de kinderen dan weer wel. Persoonlijk heb ik dan weer liever dat er een beest kijkt, al is het een hangbuikzwijntje die Harry heet maar hoop niet dat mijn kinderen het zien, het is al erg genoeg dat ze het ooit horen.

Maar mee genieters in een PC is ook weer geil.
Alle reacties Link kopieren
We hebben een heel sfeervolle huiskamer en heel soms nemen we wel eens zo een lux opblaasbed voor 2 personen en leggen we die in de huiskamer. De verlichting op sfeervol en de hele avond elkaar verwennen.
Alle reacties Link kopieren
Bed is wel het favoriete plekje, maar voor de rest overal in en om het huis, hoewel de trap ons niet zo goed bevallen is...... Vooral niet halverwege, das nog al een pijnlijk naar beneden glijden
leef je droom
Alle reacties Link kopieren
Het liefst overal, maar vrouwlief is daar niet zo voor in. Die is meer voor relaxed en rustig in bed en dat is met 3 kinderen ook wel de meest veilige plaats
Alle reacties Link kopieren
Oud topic maar moet kunnen om er nog op te reageren.

Het is heerlijk om seks te hebben op plaatsen waar je mogelijk betrapt word.

Wij doen het overal, heel spannend en erg opwindend vooral tijdens het uitgaan en in het openbaar.

Nog nooit betrapt.

Thuis in bed of op de bank is niets mis mee maar op een spannende plaats is toch echt veel meer en de seks blijft spannend.
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 25 oktober 2014 @ 22:28:

Op de eettafel, op de bank, de stoel, het aanrecht, onder de douche, tegen de wasmachine, koelkast, diepvries, gewoon in het midden van de woonkamer, gang, slaapkamer, en ook gewoon in bed.

Waar het maar kan, word het gedaan.Dit. En op de trap als we niet kunnen wachten tot we op de slaapkamer, badkamer etc zijn.
Alle reacties Link kopieren
In bad, wanneer het hoog zomer is in het zwembadje achter thuis
Alle reacties Link kopieren
Allemaal geile diva's hier 😝
quote:Tomhool schreef op 06 maart 2015 @ 19:44:

Allemaal geile diva's hier 😝Don't get your hopes up buddy
Alle reacties Link kopieren
😔
Alle reacties Link kopieren
quote:Tomhool schreef op 06 maart 2015 @ 19:44:

Allemaal geile diva's hier 😝Je weet de helft nog niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven