Mode & Beauty alle pijlers

Budget tip, Blush bij de action

24-10-2014 19:02 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tip! Je kunt hele mooie blushes (gepigmenteerde) kopen bij de action NIET OP DIEREN GETEST ;) voor 1.00 euro tot 1.99 echt een aanrader !
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 24 oktober 2014 @ 23:46:

TO was jij op het forum eerder bekend als CynthiaO?Hoezo?
in de thermolegging een ladder?

Dat kan toch bijna niet door de stof die het is?

Soort fleece stof.
Sulfaat, parabenen, siliconen en kleurstofvrije shampoo bij de action voor ¤1,60
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 25 oktober 2014 @ 09:54:

[...]



Echt niet! Cyntia0 was geniaal! TO is maar tja, wat zal ik zeggen, middelmatig op z'n best?Daar heb je een punt.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik haat de Action. Goedkope rommel en het toppunt van kapitalisme. Vorige week zag ik er bij Tegenlicht een documentaire over. We kiezen steeds vaker voor kwantiteit ipv kwaliteit. Meer meer meer, voor zo min mogelijk geld. Veel wordt geproduceerd in lage loonlanden. Ik hoor vaak mensen klagen dat Polen en derdewereldlanden onze werkgelegenheid en economie aantasten.Dat veroorzaken we dus deels zelf. Dus als je het financieel kan: kies voor duurdere en duirzamere producten.
Alle reacties Link kopieren
quote:mick87 schreef op 25 oktober 2014 @ 20:45:

Ik haat de Action. Goedkope rommel en het toppunt van kapitalisme. Vorige week zag ik er bij Tegenlicht een documentaire over. We kiezen steeds vaker voor kwantiteit ipv kwaliteit. Meer meer meer, voor zo min mogelijk geld. Veel wordt geproduceerd in lage loonlanden. Ik hoor vaak mensen klagen dat Polen en derdewereldlanden onze werkgelegenheid en economie aantasten.Dat veroorzaken we dus deels zelf. Dus als je het financieel kan: kies voor duurdere en duirzamere producten.Ik vraag me af of duurdere producten kopen ook maar iets oplost. Duurzaam wel ja. Het zou ook fijn zijn als mensen zelf wat duurzamer met hun spullen zouden omgaan.
Alle reacties Link kopieren
Action is heel goed in het verkopen van spullen die je niet nodig hebt. Het lijkt niets te kosten en door alle spullen bij elkaar tikt het toch aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:juubje schreef op zaterdag 25 oktober 2014 23:28 Action is heel goed in het verkopen van spullen die je niet nodig hebt. Het lijkt niets te kosten en door alle spullen bij elkaar tikt het toch aan.Zelfbeheersing.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:lilyofthevalley schreef op 24 oktober 2014 @ 19:17:

Ja want de Action heeft echt reclame op het vivaforum nodig. Er komt anders geen hond.
quote:mick87 schreef op 25 oktober 2014 @ 20:45:

Ik haat de Action. Goedkope rommel en het toppunt van kapitalisme. Vorige week zag ik er bij Tegenlicht een documentaire over. We kiezen steeds vaker voor kwantiteit ipv kwaliteit. Meer meer meer, voor zo min mogelijk geld. Veel wordt geproduceerd in lage loonlanden. Ik hoor vaak mensen klagen dat Polen en derdewereldlanden onze werkgelegenheid en economie aantasten.Dat veroorzaken we dus deels zelf. Dus als je het financieel kan: kies voor duurdere en duirzamere producten.Maar als je het financieel niet kan, is de action wel degelijk een goede oplossing. Overigens deodorant, shampoo etc zijn bekende merken maar een stuk goedkoper
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je de verzorgingsmiddelen gewoon bij de (franchise) etos ondernemer op de hoek koopt, wanneer het daar in de aanbieding is is het vaak goedkoper dan bij de action.

Alleen staat er dan de totaalprijs van 2 producten, en bij de action zal je het zelf moeten optellen.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik heb geen aandelen in de Action ;) Maar onlangs de eyeliner gekocht (potje met kwastje) die is echt super!
quote:pearle schreef op 25 oktober 2014 @ 19:38:

[...]



Jaaaa, en eindelijk een haarverf waar je het restje gewoon kunt bewarenHuh? Zoiets gebruik ik al een paar jaar. Van L' Oreal ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:mick87 schreef op 25 oktober 2014 @ 20:45:

Ik haat de Action. Goedkope rommel en het toppunt van kapitalisme. Vorige week zag ik er bij Tegenlicht een documentaire over. We kiezen steeds vaker voor kwantiteit ipv kwaliteit. Meer meer meer, voor zo min mogelijk geld. Veel wordt geproduceerd in lage loonlanden. Ik hoor vaak mensen klagen dat Polen en derdewereldlanden onze werkgelegenheid en economie aantasten.Dat veroorzaken we dus deels zelf. Dus als je het financieel kan: kies voor duurdere en duirzamere producten.Haten nog wel. Dat gaat best ver, vindt je niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven