doggy?

25-10-2014 21:10 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik ben zo benieuwd hoe jullie denken over de doggy-style. Ik heb er zelf erg veel moeite mee namelijk, en ik doe het dan ook niet. Als ik zo op m'n knieën zit voel ik me dus écht net een hond, ik vind het zo'n smerig, vrouw-onterend standje..! Ben ik flauw? Of denken jullie er ook zo over?
Confidence is not; "I know they'll like me". Confidence is; "I'll be fine if they don't".
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook geen moeite met het standje, alleen als ik bijna ongesteld moet worden vind ik het geen fijn standje. Dan stoot hij tegen mijn baarmoeder. Auwie.



Maar feit blijft als jij je er niet prettig bij voelt moet je het zeker niet doen. Ik heb bv helemaal niets met standje 69.
Alle reacties Link kopieren
hangt er vanaf of je de 6 of de 9 ben
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook helemaal niks met 69. Wie dat toch verzonnen heeft!
...
Alle reacties Link kopieren
ook niet al jij boven op zit?
hoe ouwer, hoe gekker..............
Grappig genoeg doen honden het niet op zijn hondjes
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 25 oktober 2014 @ 23:01:

Grappig genoeg doen honden het niet op zijn hondjesEh... jawel.
Confidence is not; "I know they'll like me". Confidence is; "I'll be fine if they don't".
Alle reacties Link kopieren
quote:klussendeman schreef op 25 oktober 2014 @ 23:00:

ook niet al jij boven op zit?

Nee, ook niet. Ik heb alles geprobeerd, onder boven, zijkant. Genieten en geven gaat voor mij nu eenmaal niet samen.

IK ben sowieso een egoistische genieter en gever trouwens. Als ik aan het werk ben blief ik geen aanraking (al is het in een tiro ietsje anders) en als ik verwend word wil ik daar graag ultiem van genieten
...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind trouwens pijpen meer vrouwonterend/onderdanig dan doggy.. Ik doe het allebei graag trouwens
Alle reacties Link kopieren
Pffff fijnnnnnn!
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
69 is ook niet mijn ding.. Kan me niet concentreren op geven en nemen tegelijk
Belangrijk is de juiste ingang te nemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 25 oktober 2014 @ 22:56:

Ik heb ook helemaal niks met 69. Wie dat toch verzonnen heeft!

Ik vind het ook echt niks!

Pijpen gaat op die manier toch minder makkelijk/goed dan als ik het alleen doe, wat ik overigens erg fijn vind.

En dat gefriemel aan mij gaat me irriteren omdat ik me er maar half op kan focussen en dan heeft het dus geen "zin".



Laat ik nou net een scharrel getroffen hebben die pijpen haast alleen interessant vindt op die manier. Hij is dan wel een ongelooflijke befliefhebber, dus verder geen klachten.
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:Genieten en geven gaat voor mij nu eenmaal niet samen.

IK ben sowieso een egoistische genieter en gever trouwens. Als ik aan het werk ben blief ik geen aanraking (al is het in een tiro ietsje anders) en als ik verwend word wil ik daar graag ultiem van genieten Heeeeel herkenbaar
Alle reacties Link kopieren
Het is een van de meest favoriete standjes van mijn vrouw,en mij hoor je ook niet klagen.
Iets waar ik zo van geniet kan onmogelijk vrouwonvriendelijk zijn.



Ik denk ook niet dat iets wat een bedpartner bij mij doet vrouwonvriendelijk zou kunnen zijn. Ze waren mijn bed niet ingekomen als ik er niet van overtuigd was dat ze respectvol met me omgingen. En als dat het geval is dan kan dus vrijwel alles zonder dat ik het als niet respectvol ervaar.
69 met een dame vind ik geweldig. Met een man dan weer minder en veel gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van doggy! Vooral als m'n partner ook nog m'n handen op m'n rug houdt en zich daaraan vast houdt als hij flink stoot
Zie geen probleem..



Maar TO, in welke zin zie jij het als vrouw-onterend als ik mag vragen?
Alle reacties Link kopieren
Goeie vraag.

Kan ik niet echt zeggen.

Het is gewoon een gevoel, het hele standje en de benaming staan me tegen.
Confidence is not; "I know they'll like me". Confidence is; "I'll be fine if they don't".
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het eigenlijk wel een leuk standje, want ik heb dan ook een hand vrij zegmaar.

Maar wij doen het niet, want het doet pijn bij mij. Ik vrees dat meneer tegen mijn baarmoederwand aanstoot oid. Als iemand tips heeft hoor ik het graag
Alle reacties Link kopieren
Als de man een klein beetje schuin gaat staan, heb je minder last van dat tegen de baarmoeder stoten.



Mijn ervaring is dat het de ene keer moeiteloos gaat, andere keer pijnlijk is. (Met zelfde man)



Heeeeeeerlijk standje zeker in combinatie met haren vasthouden en hoofd naar achter trekken.

Mmmmm!
Alle reacties Link kopieren
Oh en 69 vind ik ook niks!



Heeft de man in kwestie bij mij ook niet veel aan, want zodra het lekker wordt hou ik op met waar ik mee bezig was....

Wil net als Roossss gewoon egoïstisch genieten dan.
quote:Thordis2.0 schreef op 25 oktober 2014 @ 23:50:

Ik denk ook niet dat iets wat een bedpartner bij mij doet vrouwonvriendelijk zou kunnen zijn. Ze waren mijn bed niet ingekomen als ik er niet van overtuigd was dat ze respectvol met me omgingen. En als dat het geval is dan kan dus vrijwel alles zonder dat ik het als niet respectvol ervaar.Eens. Als je ook maar enigszins het idee hebt dat je seksvriendje jou als "object" ziet zal juist dit standje dat bevestigen. Geen vertrouwen, dan geen seks dus.
Alle reacties Link kopieren
Doggy is het fijnste standje voor mij. Heerlijk!



Vind je op je knieen voor je man zitten en hem pijpen ook vrouw onterend?
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:jackie_o schreef op 25 oktober 2014 @ 23:05:

[...]





Eh... jawel.Eh, nee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven