Viva's thuisblijfkroeg numero dos

25-10-2014 22:12 258 berichten
http://www.retail2020.nl/ ... 20/gfx/blogImgs/kroeg.jpg



Zaterdagavond-thuisblijvers: meld u! Wel op zijn Amerikaans dus

wel wat meenemen he ?



Zal ik zelf mee beginnen: http://1.bp.blogspot.com/ ... irium20tremens-klein.jpeg



Ik ben trouwens niet zielig thuis, net terug van voetbalwedstrijd, gister beetje laat gaan slapen dus ik ben vrij moe.

Om eerlijk te zijn vind ik het soms nog niet erg makkelijk om het in mijn eentje gezelliig te maken nu ik sinds een paar maanden weer single ben.

Ik duik nog wel eens met vrienden de kroeg in, maar ik merk dat als ze een paar x niet kunnen dat ik dat toch lastig vind. (ben laatst alleen gegaan, toen was het vrij rustig en echt heel fijn vind ik dat niet. bovendien dan ga je echt een beetje met de hoop op aandacht... denk dat ik om die rede maar beter niet kan gaan..)

En bovendien je gevoel verdoven met alcohol is natuurlijk niet echt handig he... (en die neiging heb ik ook best wel...)

Is dit er vreemd of herkent iemand dit, dat het toch best lastig is om te leren te genieten van het alleen zijn?

Ik bedoel dit niet deprie hoor, heb weer eens last van hersenspinsels geloof ik...



Nou ja dan gaan we het hier maar ff gezellig maken...

Leuke dingen gedaan vandaag?
Ok ok



http://www.gullegoedzak.n ... len%20bittergarnituur.jpg

Stelletje vreetzakken...
*Zwaait klapdeurtjes open en stapt langzaam binnen met cowboylaarzen*



Is this the local café?



Ik heb wijn! Wel alleen witte, is dat erg? http://www.wijnhandelmore ... /2013/01/Wijn-300x250.jpg



Dapper dat je alleen bent gegaan! Dat zou ik niet hebben gedaan. Maar ik ben sowieso niet zo'n kroegtijger; ik kan heel goed alleen zijn of bankhangen met mijn vriend!
Wat je wil, ja local cafe's zijn gezellig, goed idee...



Ik was de laatste jaren ook niet meer heel erg kroegerig, maar heb de laatste tijd ontdekt hoe leuk dat is.

Ja vorige week alleen geweest, gewoon eens om te kijken hoe dat was. Maar nogmaals geloof ik toch dat ik dat toch niet erg prettig vind en dat ik toch een beetje moet kijken hoe ik mij in mijn uppie prettig voel zeg maar...



Ach zo'n drama is het niet hoor... maar ben een beetje te gefixeerd op 'een nieuwe vriend' . En dat werkt natuurlijk niet zo, zou ook wat te snel zijn denk ik...



Wijn is altijd goed, maakt niet uit welke
Ja, hoe doe je dat? Ging je ergens staan/zitten en om je heen kijken, of veel onbekenden aanspreken? Of ben je uiteindelijk toch gevlucht in het spelen met je telefoon?



Tsja, ze zeggen natuurlijk altijd dat de leuke mannen juist niet komen als je er teveel mee bezig bent. Of dat ook echt zo is betwijfel ik.



In mijn omgeving hebben al redelijk wat vrienden leuke dates gekregen met Tinder! Doe je dat ook? Ik niet overigens, ik heb een vriend, maar het lijkt me wel een handige manier om contacten te leggen!
Alle reacties Link kopieren
wie weet zijn hier ook wel leuke mannen ( ondergetekende is geen kandidaat)
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
Jeeeeeeeee het viva café is weer open! Ik ben ook weer van de partij. N.a.v. de vorige heb ik een keer falafel gemaakt. Heeeeerlijk, wat een ontdekking.



Classicqueen: jij bent echt goed bezih. Al een keer alleen op stap geweest. Ook al viel het tegen, je hebt toch maar wel mooi de stap genomen. Ik zou het nog wel een keer proberen hoor.



ik taai nu al wel weer af. Want ik ben moe.
Ja hoor we zijn weer open



Jeetje wat een complimenten , bedankt!

Ik vind het nog wel erg eng om eerlijk te zijn.

Wel een beetje vals gespeelt, het laatste uur (van 23 uur tot 24u, dan gaat mijn laatste bus) heb ik wat gedronken met een vriend van mij, maar de 1e paar uur was ik alleen. Ben niet naar mijn stamkroeg gegaan maar eerst even kijken bij andere kroegen. Niet heel veel gepraat, klein beetje. Vond ik toch wat ongemakkelijk dus uiteindelijk toch naar mijn stamkroeg. (daar durfde ik eerst niet heen in mijn eentje, want ik woon daar zowat en dan ben ik bang dat ze het dom vinden dat ik alleen zit )

Maar goed, ik ontdekte dat ik mij in mijn stamkroeg toch het meest op mijn gemak voel. Mensen aanspreken ben ik nog niet zo goed in eerlijk gezegd, dus ik klets wat met de barmensen in mijn 'eigen' kroeg.

Of ik het nog een x doe, ik weet het niet. Al wel eerder gedaan en dat is geen probleem, als ik met iemand afspreek wat eerder gaan zodat ik even alleen zit.



Ik moet ook binnenkort gaan slapen van mezelf, maar het is zaterdag dus...
quote:Grapes schreef op 25 oktober 2014 @ 22:57:

Ja, hoe doe je dat? Ging je ergens staan/zitten en om je heen kijken, of veel onbekenden aanspreken? Of ben je uiteindelijk toch gevlucht in het spelen met je telefoon?



Tsja, ze zeggen natuurlijk altijd dat de leuke mannen juist niet komen als je er teveel mee bezig bent. Of dat ook echt zo is betwijfel ik.

Klopt wel een beetje denk ik. Ik probeer me er sinds kort wat minder op te focussen. Dus alleen voor de gezelligheid naar de kroeg, niet alleen om te hopen op wat aandacht...



In mijn omgeving hebben al redelijk wat vrienden leuke dates gekregen met Tinder! Doe je dat ook? Ik niet overigens, ik heb een vriend, maar het lijkt me wel een handige manier om contacten te leggen!Is niks voor mij geloof ik, heb er laatst wel even op zitten kijken maar heb het er weer afgehaald. Het voelde op een of andere manier niet helemaal goed...(en ik begreep dat tintertypes vooral op sex uit zijn...)
Alle reacties Link kopieren
Heb ook wel zin even aan de bar te hangen. Hoi mede-kroegtijgers.



Hierbij mijn bijdrage

Mocy, welkom! (en ik zit met een dilemma, lig al in mijn bedje en heb ook wel zin om te . Morgenochtend maar aan de koffie dan? Dat moet ook kunnen in een cafe...)
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht al wat een stille boel. Zit ik dan in mijn eentje. Ik kijk het nog ff aan en stort me wel ff op de pinda's.

Trustuh.
Tsja, ieder z'n ding natuurlijk! Maar zoals Mick87 ook zegt, inderdaad goed dat je alweer op pad bent! Niemand kan voor jou vinden dat het te snel is; het is alleen te snel als je dat zelf vindt. Ik las net dat je een relatie van 10 jaar had, dat is lang! Het is beter om er lekker op uit te gaan dan om thuis te zitten piekeren! Maar daar wil je het vast niet over hebben nu



Iets luchtigers dan: je vraagt wat we gedaan hebben!

Ik woon op 1 hoog, en heb naast de voordeur een flinke berging die hélemaal vol stond met spullen (en spinnen, iiieeehh), waaronder een zware in elkaar getrapte kast. Ik heb al die spullen in m'n upje naar de auto gezeuld en op de vuilstort in containers gegooid. Wel op z'n vrouws, dus het ging niet zo snel. Ik checkte eerst elke plank uitgebreid op spinnen en splinters voor ik ermee ging sjouwen Maar toch voelde ik me stoer dat ik het zonder Vriend gedaan heb. En de berging is léég joh!
Alle reacties Link kopieren
Nou, er word hier niet bepaald op de bar gedanst . Hoi mocy! Lekker pinda's.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marjo41 schreef op 25 oktober 2014 @ 23:48:

Nou, er word hier niet bepaald op de bar gedanst . Hoi mocy! Lekker pinda's.Ga je gang Marjo Beetje meer leven in de brouwerij trekt wel mensen. Ik pas, ben er te stram voor.
Ik ben er nog hoor! Vond het lullig om als TO hem snel te peren .

Aaaahh willen we dansen, prima, komt ie:



http://www.youtube.com/watch?v=_3EVzixU4OU



Oww jawel hoor, geen probleem. Het is niet meer heel erg pril uit hoor, en bovendien ook mijn eigen keuze.

De 1e paar weken ben ik steeds weggeweest. Maar, daar ligt het probleem juist. Iedere week gaan dat lukt nou eenmaal niet. En bovendien moet ik ook leren om het in mijn eentje fijn te hebben. De kroeg in vluchten puur om niet alleen te zijn en om de boel lekker te verdoven met alcohol en maar hopen op wat aandacht dat zijn dat gaat op een gegeven moment niet meer werken ben ik bang...en dat zijn denk ik ook geen echt goede rede.

Beter misschien soms een leuke avond hebben met vrienden en andere keren het leuk hebben met mezelf. Althans dat denk ik...
Alle reacties Link kopieren
Stoer Grapes! Altijd lekker als zo'n vervelende klus weer gedaan is.
Alle reacties Link kopieren
Kijk die Marjo eens los gaan !!

Alle reacties Link kopieren
Hahaha Moos! En dan te bedenken dat ik straks te moe en te lamlendig was om naar de kroeg te gaan. Ik heb af ge-apt en nu eigenlijk spijt dat ik niet gegaan ben. En we kunnen nog wel een uur langer slapen.
Alle reacties Link kopieren
Goeie buikspieren heb ik op die foto hè




Oww trouwens, heb ik weer. Ik net nog ff naar beneden om de klok vast terug te zetten (wintertijd. Pleurt nadat ik hem terug had gehangen die klok van de muur en breekt in stukken .

Geen drama want tijd staat op oven, tv, enz., maar toch een beetje stom...



En nu ga ik toch wel zo slapen, mijn ogen vallen dicht.

Ik kom morgen koffie drinken (zonder kater, dat ook wel es lekker) ...



Marjo hou op, je maakt me lekker ...

Nou ja ik ga vrijdag in ieder geval naar een Halloweenfeestje in mijn stamkroeg. Ik ga als Catwoman , compleet met zwarte pruik (hoeft niet perse maar vond het grappig) en staart, masker enz.

(dat kan toch, met halloween, hoeven toch niet alleen maar 'enge' kostuums? alhoewel CW is zwart, das ook eng...)
quote:Marjo41 schreef op 25 oktober 2014 @ 23:52:

Stoer Grapes! Altijd lekker als zo'n vervelende klus weer gedaan is.Precies! Het was nogal een zooitje geworden omdat ik er niet dagelijks tegenaan kijk; het zit achter een deur die ik alleen open als ik er iets in wil gooien (een ladder, een klapstoel, een doos van een stuk electronica die ik misschien nog kan gebruiken als het later verkoop of voor garantie, etc). Dus de motivatie was niet heel groot, maar ik ben blij dat ik het heb gedaan! Nu kunnen er weer nieuwe dozen en prullen bij
Alle reacties Link kopieren




Ik zit ook alleen thuis, de man is wel in de kroeg.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Zeker stoer Grapes.



Ik ben wel eens alleen uit eten gegaan, naar een bar, de bios en live optredens vrij vaak, maar eigenlijk nog nooit naar iets waar je kan dansen.
quote:classicqueen schreef op 25 oktober 2014 @ 23:57:





Oww trouwens, heb ik weer. Ik net nog ff naar beneden om de klok vast terug te zetten (wintertijd. Pleurt nadat ik hem terug had gehangen die klok van de muur en breekt in stukken .

Geen drama want tijd staat op oven, tv, enz., maar toch een beetje stom...



En nu ga ik toch wel zo slapen, mijn ogen vallen dicht.

Ik kom morgen koffie drinken (zonder kater, dat ook wel es lekker) ...Ik heb een vide, en ik heb zo'n grote klok die ongeveer 3 meter hoog hangt op de hoge muur, boven een televisiekast. Dat wordt nog een stunt om die te verzetten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven