Vliefd op de huisarts! :)

25-10-2014 23:18 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve ladies,



Ik ben dus een man om te beginnen...



Maar afijn, laatst bij de huisarts geweest vanwege, zo bleek uiteindelijk, een borstspierscheur maar goed...



Zat daar en ze stelde me wat vragen maar meehhnn o meehhnn o meehnn... Wat heeft zij een mooie zeeblauwe, doordringende ogen en mooi haar om lekker met je handen doorheen te kroelen. Hahaha

En wat praatte ze rustig, lief, intelligent en vriendelijk. En ze bleef maar met een bepaalde rust kijken met die waanzinnige mooie knikkers... Deze 'stoere' vent smolt weg.



Nou word ik al vrij snel verliefd durf ik toe te geven maar nu waren 5 minuten dus al genoeg om m'n bolleke op hol te brengen.



Wat nu? Wat zou ik kunnen ondernemen? Of is en blijft dit onbereikbaar? Ik had het gevoel dat ze van haar kant ook best eens interesse zou kunnen hebben, zoals ze keek. Maar dat kan natuurlijk ook heel makkelijk maar een illusie van mij zijn...



Zou ik dus iets kunnen doen of is en blijft dit onbereikbaar vanwege haar beroep zeg maar?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk onbereikbaar
.
Alle reacties Link kopieren
Of neem een andere huisarts en vraag haar daarna mee uit. Vanwege haar beroep en jjj als patiënt zal ze toch niets met je beginnen, denk ik
.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga voor onbereikbaar, patiënt en de sexy dokter, meer iets om van te blijven dromen.
Alle reacties Link kopieren
En jij gaat er van uit dat zoveel moois vrijgezel is?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Is geen aanrader als partner (ik kan het weten).
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Doe maar niet, huisartsen gaan over het algemeen geen relatie met patiënten aan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Onbereikbaar en strafbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op zaterdag 25 oktober 2014 23:26 Doe maar niet, huisartsen gaan over het algemeen geen relatie met patiënten aan.Nee. Dan heb je die dure studie voor niks gedaan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Kan niet, mag niet. Kan ze voor aangeklaagd worden. Net als die docent in het andere topic trouwens.
Wat schattig



Natuurlijk is er kans dat ze bezet is of om een andere manier geen interesse heeft, maar niet geschoten is altijd mis toch? Misschien een luchtig briefje in de bus, of aan haar laten geven door de doktersassistente. Geen uitgebreide zwijmelende liefdesverklaring met parfum, maar een briefje van "de gozer met de borstspierscheur" waarin je haar vraagt of ze misschien een keer wat wil gaan drinken!



Edit: Oh, en als ze er inderdaad door in de problemen kan komen, inderdaad even zorgen dat je niet meer haar patiënt bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 25 oktober 2014 @ 23:23:

En jij gaat er van uit dat zoveel moois vrijgezel is?



Zou toch kunnen? En ze is niet het type 'top model' om het zo maar even te zeggen.



Ze heeft gewoon wat speciaals. Rust, slim, intellect... Haar ogen doen 't 'm vooral als we het over haar uitstraling hebben. I love eyes!
Alle reacties Link kopieren
Grapes, dat mag dan pas wanneer ze eerst officieel de behandelrelatie heeft opgezegd. En ik geloof dat er dan ook nog een bepaalde periode (een half jaar?) is waarin je geen contact mag hebben. Pas na die afkoelperiode kunnen TO en zijn HA naar het cafe.
quote:Lariba schreef op 25 oktober 2014 @ 23:32:

Grapes, dat mag dan pas wanneer ze eerst officieel de behandelrelatie heeft opgezegd. En ik geloof dat er dan ook nog een bepaalde periode (een half jaar?) is waarin je geen contact mag hebben. Pas na die afkoelperiode kunnen TO en zijn HA naar het cafe.Oh, dat wist ik niet! Dat maakt het wel wat lastiger ja
Alle reacties Link kopieren
Sjeedepee zit het zo lastig in elkaar...? Het is overigens een waarnemend huisarts in een praktijk van in totaal 3 artsen.



Als ik nu bij een van de twee andere HA's in het vervolg kom dan zou het toch geen probleem hoeven op te leveren??
Alle reacties Link kopieren
Heb je haar al eens gegoogled? Misschien heeft ze facebook en kun je achterhalen of ze überhaupt vrijgezel is :p Mijn huisarts heeft bijvoorbeeld een soort biografie op haar site staan. Heeft zij zoiets?

Verder denk ik wel dat het een lastig verhaal wordt. Er zijn inderdaad allerlei regels voor en hoogstwaarschijnlijk zal zij nooit op die manier in het contact staan of er iets van laten blijken. Dus geen idee hoe je dat dan aan moet pakken.

Dan moet je het al kunnen bespreken, moet zij ook interesse laten blijken, inderdaad het behandelcontact verbreken en een bepaalde periode wachten..

Laat je hier weten hoe het verder gaat? Ben wel benieuwd! :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoe dank ook, dat briefje gaat de deur uit iig!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat levert ook een probleem op.

Andere huisartsenpraktijk zoeken, minimaal half jaar wachten, dan zou je wat kunnen ondernemen. Of het succes oplevert is punt 2. Waarschijnlijk is ze je nu al vergeten.



Los daarvan, mijn huisarts kijkt ook indringend. En die hoeft niks van mij. Zou dus maar zo kunnen dat het tussen je oren zit.
Alle reacties Link kopieren
Wat betreft briefje; Zet jezelf gerust voor lul.



Ben overigens wel benieuwd hoe oud je bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:postman schreef op zaterdag 25 oktober 2014 23:41 Hoe dank ook, dat briefje gaat de deur uit iig!Niet doen. Je brengt haar in een lastig parket. Lees de reacties.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:postman schreef op 25 oktober 2014 @ 23:41:

Hoe dank ook, dat briefje gaat de deur uit iig! Dat kan je natuurlijk gewoon doen. Een compliment is altijd leuk, toch? Ik zou alleen rekening houden met een vrij zakelijke reactie, als je die al krijgt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 25 oktober 2014 @ 23:45:

[...]





Niet doen. Je brengt haar in een lastig parket. Lees de reacties.

Welnee, ze doet er vast niets mee.



Afijn

Alsnog succes TO.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Lariba, niet iedereen zit erop te wachten. Al helemaal niet in een situatie van hulpverlener-patiënt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op zaterdag 25 oktober 2014 23:47 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Fame in "Vliefd op de huisarts! :)"" class="messagelink">Fame schreef op 25 oktober 2014 @ 23:45</a>:</b>

[...]





Niet doen. Je brengt haar in een lastig parket. Lees de reacties.</div></blockquote>

Welnee, ze doet er vast niets mee.



Afijn

Alsnog succes TO. Ik zal hem niet meer op praktijk willen hebben.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven