Succesverhalen, terug bij ex?

18-02-2014 20:21 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd. ik lees namelijk alleen maar verhalen op het forum waar het niet wat word.
Alle reacties Link kopieren
quote:rob_uit_zeist schreef op woensdag 19 februari 2014 08:27 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="c.eline in "Succesverhalen, terug bij ex?"" class="messagelink">c.eline schreef op 18 februari 2014 @ 20:21</a>:</b>

Ben benieuwd. ik lees namelijk alleen maar verhalen op het forum waar het niet wat word.</div></blockquote>

Als een relatie 'op rolletjes loopt' dan lees je daar in de regel niets over.

Er is een spreekwoord: <b>'Geen bericht, goed bericht.'</b>



Alleen als iemand ergens mee zit en graag wat meningen van anderen wil horen plaats men een bericht. Dus ja, dan is er meestal een probleem of stelt men een vraag.



Maar gelukkig gaan er natuurlijk ook heel veel relaties e.d. goed hoor. Anders zou het op dit soort forums exploderen met vragen. Ja, is ook zo. Heb je gelijk in!
Alle reacties Link kopieren
quote:Juultje schreef op dinsdag 18 februari 2014 21:29 Mijn man is ooit een week of 3 mijn ex geweest, toen we bijna 2 jaar samen waren. Na 3 weken dus weer bij elkaar gekomen, dat is inmiddels al zo'n 16 jaar geleden.En wat was - als ik zo vrij mag zijn - de reden dat het uit is geweest?
Alle reacties Link kopieren
quote:georgia87 schreef op dinsdag 18 februari 2014 21:11 ik ken 3 succesverhalen, maar dat waren alle 3 stellen die jong (tussen de 15 en de 23) een relatie hadden, en die uit elkaar gingen omdat hun levens gewoon niet meer "gelijk liepen" of omdat ze het niet prettig vonden zo jong gebonden te zijn, of stomme puberruzies die nergens over gingen etc.



Later (28-35) komen ze elkaar dan weer tegen en dan matcht het soms weer wel. Dus meer omdat ze nog even rond wilden kijken?
Alle reacties Link kopieren
En wanneer staat je stukje in de Viva ,Libelle, Margriet C.eline?
Alle reacties Link kopieren
Hmm.. Ik had 2,5 jaar een relatie en ben in november/december 3 weken uit elkaar geweest. Vervolgens weer bij elkaar gekomen maar nu weer bijna een week uit elkaar. De rustpauze was toen te kort.. Het is nu voor beide duidelijk hoe en wat. Ik kan aan mijzelf werken en hoop uiteindelijk weer terug te keren bij haar als 'mijzelf'. Dit ben ik lange tijd niet meer geweest in deze relatie. Diep van binnen weet ik dat ze het dan ook weer wil proberen, maar ze wil mij niets beloven..



Hopen dat dit over enkele weken weer goed komt..
Alle reacties Link kopieren
In combinatie met je andere topic, waar je twijfelt over je relatie, vind ik dit nogal een verdachte vraag. Is er soms een ex in beeld verschenen die je het hoofd op hol brengt?
Alle reacties Link kopieren
Yep, wij zijn 2 a 3 jaar uit elkaar geweest (2x tussen door weer geprobeerd) en nu al weer ruim 1 jaar helemaal gelukkig samen. Er is veel gebeurd we hebben beide veel geleerd van onze fouten. Uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat wat wij hadden heel bijzonder is. Natuurlijk niet helemaal volgens een Hollywood film, er zijn altijd wel kleine dingetjes. Maar ik zou hem echt niet meer willen inruilen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
quote:dobermann schreef op 20 februari 2014 @ 07:53:

In combinatie met je andere topic, waar je twijfelt over je relatie, vind ik dit nogal een verdachte vraag. Is er soms een ex in beeld verschenen die je het hoofd op hol brengt?Nee, begrijp me niet verkeerd, echt niet!
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te lezen dat sommige relaties er sterker uitkomen, meestal lees je al die negatieve berichten. Realiteit is nodig maar een klein lichtpuntje kan geen kwaad.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben één keer in een knipperlichtrelatie geweest. Dat was nooit gebeurt als ik die ex meteen ex had gelaten.



Voor mij dus nooit meer. Een ex is een ex. Nooit voor niets. Als de reden niet goed was geweest was het niet uitgegaan. Vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Na 3,5 jaar was het uit gegaan, hij praatte niet. Na een maand ging het weer aan en nu een half jaar later weer uit. Om dezelfde reden. Iemand verandert niet zomaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je ook niet blij maken. Wel terug gegaan en het geprobeerd , nog 2 jaar samen geweest en daarna weer uit elkaar. Ik denk altijd maar dat het uitgaat zal wel een reden hebben.

Maar er zullen ook genoeg succes verhalen zijn, de ene relatie is de andere niet he.
.
Hier ook geen succes verhaal helaas, 5 jaar samen geweest, relatie ging over. Ruim een half jaar later weer samen gekomen en denk ik nog een half jaartje volgehouden. Maar relatie ging weer uit om dezelfde reden.
Alle reacties Link kopieren
Ja hier. Na 3,5 jaar ongeveer 2mnd uit elkaar geweest. Dat is nu 9 jaar geleden. Inmiddels getrouwd en twee kinderen samen. Ook ouder geworden. Reden van de break up hebben we aan gewerkt. Ik heb absoluut geen spijt (ik heb het initiatief genomen om het weer te proberen). Het ligt wel aan de reden van het uit elkaar gaan denk ik
quote:georgia87 schreef op 18 februari 2014 @ 21:11:

ik ken 3 succesverhalen, maar dat waren alle 3 stellen die jong (tussen de 15 en de 23) een relatie hadden, en die uit elkaar gingen omdat hun levens gewoon niet meer "gelijk liepen" of omdat ze het niet prettig vonden zo jong gebonden te zijn, of stomme puberruzies die nergens over gingen etc.



Later (28-35) komen ze elkaar dan weer tegen en dan matcht het soms weer wel.



Jep is ook bij mij. Eerst paar maanden relatie gehad toen ik 18-19 was en na 10 jaar zijn we weer samen en is het beter dan oooit.



Overigens was onze breuk puur 'leeftijdsfase' mijn andere 3 exen zou ik never nooit meer terugwillen!
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex en ik zijn een jaar uit elkaar geweest.ik maakte het uit omdat hij de voor mij gevoel niet toe was aan een vaste relatie.hij was nog te veel met andere meiden bezig. We bleven goeie vrienden en beiden hebben we daarna meerdere relaties gehad maar was er niet hetzelfde gevoel bij. Hij was op een gegeven moment vrijgezel en ik had iemand waarbij het gevoel in begin erg sterk was maar later steeds minder werd. Mijn ex had tegen een aantal vrienden gezegd als zei weer vrijgezel is zal ik er voorledig voor gaan en haar alle aandacht geven die ze toen al verdiende. De laatste weken zagen we elkaar weer steeds meer net als teee magneten die naar elkaar toe worden getrokken en gewoon niet zonder elkaar kunnen. Een avond hadden we ht er plots over en hebben we beiden erover gepraat. In het afgelopen jaar heb ik hem ook erg zien veranderen. De gevoelens en verlangens werden zo groot en hebben toen toch besloten weer terug bij elkaar te gaan. Die jongen waarmee ik toen ging heb ik de waarheid vertelt en die relatie verbroken omat de gevoelen er ook nie meer waren. en ik zie nu toch dat nu mijn vriend helemaal voor mij gaat en het gaat beter dan de jaren ervoor . We zien beiden een toekomst dat niet meer over gaat.
blijf positief
Alle reacties Link kopieren
Ex blijft ex . Mijn leven is er leuker op geworden!
Alle reacties Link kopieren
Waarom lees je maar weinig succesverhalen over terug gaan naar je ex?

Ik denk omdat heel veel stelletjes waar het wel is goedgekomen, niet op een forum als dit zitten omdat het dus al ''goed gekomen is''. Te druk met elkaar... naar IKEA gaan op zaterdagmiddag :couple: ... leuke dingen doen... kusjes aan elkaar geven :lol:
Alle reacties Link kopieren
Same as Jessicaaaaa..
De laatste break-up is nog maar recent, maar nu is het echt klaar. Blij dat ik het uberhaubt nog na kan vertellen.
Dit is een topic uit 2014.
Ik hoop dat TO drie jaar later wel een knoop heeft doorgehakt.

Wat is dat toch de laatste paar dagen met topics uppen die al zo godsgruwelijk oud zijn?!
Alle reacties Link kopieren
Haha ja, dat heb ik inderdaad. En als ik nu terug kijk: het was een geweldige jongen, echt een lieverd, maar ik miste iets en daarom zijn we uit elkaar gegaan. De weken erna waren zwaar, maar ik heb totaal geen spijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven