Dosering Lidl vloeibaarwasmiddel

25-10-2014 17:29 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Omdat Robijn wasmiddel mij niet meer zo goed bevalt heb ik besloten eens ander wasmiddel uit te proberen.

Het wasmiddel van de Lidl was vrij goed beoordeeld dus vandaag dat ik hiermee aan de slag wil.

Alleen nu vroeg ik mij af hoe de dosering is bij dit wasmiddel?

Bij Robijn gebruikte ik namelijk altijd een lagere dosering dan op de verpakking stond.

Kan dit ook met het vloeibare wasmiddel van de Lidl? Of moet je echt de dosering aanhouden?



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Gewoon proberen. Wij weten toch niet hoe vies jouw was is?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Bij elk wasmiddel kun je met de helft toe. Ik doe het al jaren. Als ik de voorgeschreven dosering zou gebruiken dan kwam het zepig en schuimig uit de machine. Beter voor de was, de machine en je portemonnee om de helft te gebruiken.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 25 oktober 2014 @ 17:36:

Gewoon proberen. Wij weten toch niet hoe vies jouw was is?



Uiteraard is het uitproberen maar misschien gebruiken sommige mensen dit wasmiddel al en hebben zij de ervaring dat het heel sterk is o.i.d.

Vandaar dat ik naar ervaringen vroeg
Heb je die grote fles of die geconcentreerde?



Ik gebruik altijd die grote een doe per was een dop tot het bovenste maatstreepje. Was ruikt dan fris, maar geen wasmiddel lucht als het droog is. Vind ik zelf enorm vies nl.
Ik gebruik het en doe altijd maar wat. Scheutje meer of minder als het meer of minder was is, of als het viezer is ook iets meer! Ik doe het in een oud bolletje van Robijn en dan minder dan half vol.
Alle reacties Link kopieren