Giftfor2 kadobon gekregen

25-10-2014 17:38 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké, reizen is overdreven, maar wist niet in welke categorie ik dit anders moest plaatsen.



Mijn vriend heeft me een kadobon gegeven van giftfor2. Met de liefste bedoelingen een wellnessweekendje weg om even te gaan ontspannen. Dus, ik kijken op de gelegenheden (http://www.giftfor2.nl/ca ... l-Horst-Hampshire-Classic) maar eigenlijk zit er geen echt wellness iets bij. Heeft iemand ervaring met deze cadeaubonsite?



Het zijn vooral hotels met saunafaciliteiten, maar been there, done that en meestal lopen daar rennende kinderen, pratende tieners en is alles in badkleding. Niet precies wat vriendlief (en ik:D) in gedachten hadden. Iemand tips? Iemand ervaring?



Het enige hotel dat ik kan vinden met echt een saunafaciliteit is thermen in sittard, maar als ik daar de reviews van lees..die zijn wel zo bedroevend
Kan de bon nog terug?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn Giftfor2 laten verlopen. Zonde, maar het is echt geen leuk cadeau helaas. Reserveren is een hoop gedoe. De mogelijkheden beperkt.



Het is eigenlijk een wassen neus, zo'n bon. Het lijkt heel leuk, maar is niks.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Hahaha neeee de bon kan niet terug Bieb!

Vriend dacht juist.. lekker makkelijk: een bon met wellness erbij inbegrepen en dan mag jill de stad uitkiezen waar we heengaan. En nu we eenmaal aa het zoeken zijn.. inderdaad. Kat in de zak. Ik hoop alleen dat iemand me hier iets kan aanbevelen omdat ze het daar wél leuk vonden :D !
http://www.giftfor2.nl/Ca ... ampshire-Paping-Hotel-Spa



Deze ken ik. Geweldig eten in het restaurant en de sauna is niet enorm groot maar wel erg fijn!

Het is geen groot hotel en zeker geen hotel waar je rennende kinderen tegen het lijf loopt.
Alle reacties Link kopieren
Je kan de bon ruilen voor een andere "belevenis" als de bon nog 3 maanden geldig is. Dit kost 3.95 euro.
Alle reacties Link kopieren
Ja maar dan blijf je wel tegen dezelfde dingen aanlopen, is mijn ervaring.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook geen goede ervaringen met de giftfor2. Ruilen voor een andere zou ik dus ook niet doen.

Hopelijk vind je hier toch een leuk hotel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee wat giftfor2 is en wat je wel en niet kunt kiezen, maar misschien gewoon een hotel (zonder welness) in Den Bosch en dan zelf naar die geweldige sauna daar? Zonder badkleding.
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
quote:cecilia74 schreef op 25 oktober 2014 @ 20:22:

Ik heb geen idee wat giftfor2 is en wat je wel en niet kunt kiezen, maar .Het enige wat je hoeft te doen is op de link in de OP te klikken hé.
Hier er eentje van iemand overgenomen voor een fractie van de originele prijs.

De beauty en wellness variant.

Wij willen goedkoop een dagje sauna en dan is 15 euro voor 2 personen entree niet duur!

We gaan volgende week pas dus nog geen ervaring verder.
Alle reacties Link kopieren
In Hotel Paping in Ommen is deze bon ook in te leveren.

Hier geen badkleding dagen en er mogen absoluut geen kinderen naar binnen. Het is een niet al te groot sauna complex maar het is daar erg genieten van je rust. Zij hebben ook een beauty salon waar je, je heerlijk kan laten masseren :):)
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 25 oktober 2014 @ 20:23:

[...]





Het enige wat je hoeft te doen is op de link in de OP te klikken hé.Sorry maar ik krijg niet betaald voor het antwoorden dus daar had ik geen zin in
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Staan wel leuke plekken tussen. Zutphen, Gulpen.

Je hoeft toch niet perse van de welness faciliteiten gebruik te maken?

Lekker nachtje weg.
Alle reacties Link kopieren
Super! Bedankt voor de reacties Leeuwtje en Bieb, het wordt 1 van deze twee dan. Ramiaatje, je hebt gelijk, hoeft ook niet per se. Maar we hebben toevallig beide een maand met weinig (nacht)rust achter de rug, waardoor we dachten dat een hele dag soezelen en ontspannen wel heel lekker zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
Haha. Unaniem dezelfde! Ommen it is..
quote:jilliebillie schreef op 26 oktober 2014 @ 22:00:

Haha. Unaniem dezelfde! Ommen it is..Top! Ga je vast geen spijt van krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven