Recept tutti frutti cake gezocht (yummyinmytummy)

24-10-2014 10:45 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag koekenbaksters



Ik ben op zoek naar een recept van karnemelk cake met tutti frutti (eigenlijk een koek). Op de site yummyinmytummy.nl stond tot anderhalf jaar geleden een recept wat ik vroeger regelmatig maakte. Ik gebruikte het als basisrecept en varieerde met de vulling. Het viel geweldig in de smaak. Nu is er weer een verzoek gekomen om deze specifieke cake te maken voor een verjaardag. Alleen... de site is uit de lucht, zag ik net!

Ik weet wel ongeveer wat erin zat, maar weet de verhoudingen niet meer.



Er zat in ieder geval in:

karnemelk, meel+bakpoeder/zelfrijzend bakmeel, boter, ei, kaneel, dadels, rozijnen en vijgen (ik deed er meestal een zak tutti frutti doorheen). En volgens mij ook citroenrasp (maar misschien heb ik dat er zelf bij gevoegd).

Ik kan wel een cake verzinnen en daar tutti frutti doorheen mengen, maar deze cake had gewoon een aparte maar lekkere structuur....

Heeft iemand heel toevallig dat ene recept? Of iets wat er sterk op lijkt?
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
Ik wilde gisteren meringues maken, site uit de lucht. Echt balen! Jouw cake klinkt ook goed dus ik hou dit draadje even in de gaten.
Alle reacties Link kopieren
Zelfde probleem hier met de perfecte brownies die ik altijd naar recept van die site maakte...weet ook de verhoudingen niet meer. Hopelijk komt ie weer online!
Via de wayback machine valt het wellicht te acherhalen? Ben nu aan het zoeken vanaf deze link .
Alle reacties Link kopieren
HELD!!!!



Bedankt Nyx-
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
Graag gedaan, recept kunnen vinden? Ik ben nu ook wel benieuwd namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Jep, gevonden



Het is een fruitcake met dadels, pruimen en abrikozen. Hier is de link (weet niet hoe lang hij het nog doet).

Ik ga komende week alle recepten van die site die ik nog wil uitproberen opslaan als pdf.
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
Klinkt lekker! Deze ga ik ook maken.
Geweldig! Ik ga ook pdf en.
Alle reacties Link kopieren
Wow, fijn! En dankjewel Nyx!
Alle reacties Link kopieren
Hier trouwens het recept van mijn zo geliefde brownies:



http://web.archive.org/we ... t/koek/perfecte-brownies/
Alle reacties Link kopieren
Ohh... super! Kwam er ook achter dat de site weg was en wilde de appeltaart weer maken.
quote:Nyx- schreef op 24 oktober 2014 @ 23:36:

Via de wayback machine valt het wellicht te acherhalen? Ben nu aan het zoeken vanaf deze link .



OMG Geweldig!!



Ik kon wel janken toen ik er van de week achter kwam dat die site weg is. Had geen enkel recept overgeschreven oid natuurlijk... Ik ga morgen meteen vanalles printen!
Upje!



Ik had 2 jaar terug alles wat ik kon bedenken opgeslagen, wilde ik morgen de steak sandwich van Jamie maken die daar op stond, en die miste ik! Gelukkig werkt die geweldige link nog steeds, dus beide steak sandwich recepten bij deze ook gered. Omnomnom, ik heb er al zin in!



Was wel even graven in mijn post-historie lol.
Alle reacties Link kopieren
tvp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven