Napraattopic 6 (Lees OP voor gewijzigde regels!)

04-10-2014 19:51 3154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:

Bans bespreken Bantopic

Beleid bespreken

Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)



*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

Het uitvechten van privé-vetes.



Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 25 oktober 2014 @ 22:47:

Hij is iets anders, kop kleiner en geen streep.

Mooi.



Dan is mijn zwangerschapsstreep eindelijk verdwenen en dat zou tijd worden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vond het wel wat hebben, alsof het een cdhoesje was van een gebruiker hihi
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 26 oktober 2014 @ 00:48:

Jah.....

Ik weet het ook niet.En voor degene die vroeg wat een fokavond is:

Zoiets en dan vanavond. Je moeder dus ;-]
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 26 oktober 2014 @ 00:51:

[...]



En voor degene die vroeg wat een fokavond is:

Zoiets en dan vanavond. Je moeder dus ;-]
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 26 oktober 2014 @ 00:51:

[...]



En voor degene die vroeg wat een fokavond is:

Zoiets en dan vanavond. Je moeder dus ;-]
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:Enn schreef op 26 oktober 2014 @ 00:51:

[...]



En voor degene die vroeg wat een fokavond is:

Zoiets en dan vanavond. Je moeder dus ;-] Dankje Enn.
Alle reacties Link kopieren
dumpert.nl - Spiekbriefjes voor Zwitsals. Deel II

4 aug. 2014 - Even kijken, het is al 9:25, ben erg laat vandaag moet snel naar vivaforum.nl om daar te gaan trollen als BrendaLovely



http://www.dumpert.nl/med ... or_zwitsals._deel_ii.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 26 oktober 2014 @ 01:12:

dumpert.nl - Spiekbriefjes voor Zwitsals. Deel II

4 aug. 2014 - Even kijken, het is al 9:25, ben erg laat vandaag moet snel naar vivaforum.nl om daar te gaan trollen als BrendaLovely



http://www.dumpert.nl/med ... or_zwitsals._deel_ii.html
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen op het Viva forum…

En dan doel ik niet op deze site maar lees gerust de comments mocht je interesse hebben en anders vooral ook niet. Men brabbelt daar wat an.



http://www.zwangerschapsp ... sen-op-viva-forum-10.html



Heb ik al genoeg smileys gebruikt?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ach en zo zullen er nog wel een hoop trol leveranciers zijn.





hi

ha

ho



Gaap.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Goed idee, gaan slapen. Het is maar een kort nachtje.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn, 74 seconden geleden









Ik snap ook niks van heel dat klokverzetgedoe. Ik mag langer slapen!



*portfles weer open trekt*
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 26 oktober 2014 @ 01:19:

Goed idee, gaan slapen. Het is maar een kort nachtje.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Ah, Mousson een ban. Tja, she had it coming...



Goeie film gezien in de bioscoop vanavond, The Equalizer met Denzel Washington in de hoofdrol. Die kon ook alleen door hem gespeeld worden
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier op de achtergrond Friday the Thirteenth opstaan.

NIet zo handig als je alleen thuis bent
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 26 oktober 2014 @ 01:49:

Ik heb hier op de achtergrond Friday the Thirteenth opstaan.

NIet zo handig als je alleen thuis bent



Nou, hij is nu afgelopen



Gezellig nog even terug naar je virtuele kroeg voor de afleiding, 't klinkt er erg gezellig!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Moderator Viva, op 24-10:

Naara heeft een ban van 48uur voor op de man spelen.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum





Heeeeeel bijzonder, dat een forummer om eerlijke comments vraagt, die dus ook krijgt en dat je vervolgens wordt geband voor op de man spelen



Mja, zou het dan toch eens gebeuren... dat met nieuwe forum software, ook het modteam wordt vervangen? Slechter dan dit kan het toch niet worden, denk ik dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 26 oktober 2014 @ 07:30:

Moderator Viva, op 24-10:

Naara heeft een ban van 48uur voor op de man spelen.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum





Heeeeeel bijzonder, dat een forummer om eerlijke comments vraagt, die dus ook krijgt en dat je vervolgens wordt geband voor op de man spelen



Mja, zou het dan toch eens gebeuren... dat met nieuwe forum software, ook het modteam wordt vervangen? Slechter dan dit kan het toch niet worden, denk ik dan.Tja Naara, sommigen hier zijn erop gebrand zoveel en zo snel mogelijk te staffen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Denk dat de TO zelf jou gestaft heeft Naara. Leek mij een gevalletje uitlokking. Geloof niet dat dat een nieuweling was. En mousson was dat ook niet.
quote:hatsetats schreef op 26 oktober 2014 @ 07:45:

[...]



Tja Naara, sommigen hier zijn erop gebrand zoveel en zo snel mogelijk te staffen.Naara en Mousson zijn helemaal niet te vergelijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapalona schreef op 26 oktober 2014 @ 09:08:

[...]





Naara en Mousson zijn helemaal niet te vergelijken.Dat zegt Hats toch ook niet?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapalona schreef op 26 oktober 2014 @ 09:08:

[...]





Naara en Mousson zijn helemaal niet te vergelijken.Nee. Het stafgedrag daarentegen wel.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven