mijn vriend

26-10-2014 00:50 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hii allemaal..

Ik heb echt tips nodig...

Ik ga nu 2 jaar met mij vriend hij is 21 jaar

Maar het ging heel goed we hebben enorm veel meegemaakt en steeds kwam het goed en werd het beter.

We weten allebei dat wij voor elkaar gemaakt zijn.

Maar het gaat echt al een tijdje slecht..

Ik heb hem heel erg nodig we doen samen aan kickboxen en ik zie hem dus allen nog op de sportschool.

Soms nergeerd die me ook ik zeg hem vaak dat ik veel van hem hou en dat ik dus echt niet zonder hem kan.

Hij reageert daar amper op hij zij laast dan tegen mij dat die mij ook mist..

Ik wil het geloven maar dat lukt me niet ik ben bang dag ik hem kwijt raak ik wil gewoon weer samen met hem zijn en leuke dingen doen want ik en hij kunnen het heel leuk hebben het is zo zonden we zijn echt nooit meer samen.

Ik ben altijd heel sterk geweest en liet me nooit kennen of liep nooit achter iemand aan..

Maar bij hem dus wel.

Geef me aub tips hoe ik hem weer bij my laat trug komen dat die ziet dat die me kwijt raakt en weer achter mij aan loopt..





Ps heeft iemand mischien een site voor meiden met blogs ik wil zelf een blog beginne een beetje over dit onderwerp ..





Please help me. Xxx
Het is niet de bedoeling dat jij achter je vriend aanloopt of dat hij achter jou aanloopt. Jullie moeten er voor elkaar zijn omdat jullie van elkaar houden, om elkaar geven en rekening houden met de gevoelens van een ander. Dat hij afstandelijk doet is geen leuk vriendjesgedrag en de reden waarom hij zo doet daar kunnen wij alleen naar gissen. Praat er met hem over. Maar als hij je constant zo onzeker laat voelen en hij weet dat zijn gedrag dat veroorzaakt, dan heeft je vriend niet het beste met je voor. Sterker nog, ik denk dat hem dat misschien wel voorkomen koud laat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Elliot. schreef op 26 oktober 2014 @ 01:42:

Het is niet de bedoeling dat jij achter je vriend aanloopt of dat hij achter jou aanloopt. Jullie moeten er voor elkaar zijn omdat jullie van elkaar houden, om elkaar geven en rekening houden met de gevoelens van een ander. Dat hij afstandelijk doet is geen leuk vriendjesgedrag en de reden waarom hij zo doet daar kunnen wij alleen naar gissen. Praat er met hem over. Maar als hij je constant zo onzeker laat voelen en hij weet dat zijn gedrag dat veroorzaakt, dan heeft je vriend niet het beste met je voor. Sterker nog, ik denk dat hem dat misschien wel voorkomen koud laat.



Hij weet ook dat het door zijn gedrag komt we hebben het er heel veel over gehad en dan gaat het even goed en dan laat hij mij weer vallen , ik weet dat het beter is om het uit te maken maar het is zo moeilijk hij zegt wel dat die nog van mij houd maar dat betwijfel ik !



bedankt voor de reactie
Graag gedaan hoor. Wat kan hij doen waardoor jij niet meer twijfelt of hij van je houdt?
Alle reacties Link kopieren
Oh, wow.
Alle reacties Link kopieren
quote:Elliot. schreef op 26 oktober 2014 @ 02:01:

Graag gedaan hoor. Wat kan hij doen waardoor jij niet meer twijfelt of hij van je houdt?





Wat ik graag zal willen is dat hij weer moeiten voor me doet laat zien dat die graag bij me is en dus echt nog van mij houd .

Ik ben nu al 3 weken niet samen met hem geweest dat mis ik echt heel erg het is raar als je je eigen vriend niet meer ziet behalve op de sportschool waar anderen bij zijn en wat een kus en doeii is ...
Als jij het niet leuk vindt zoals het nu gaat en hij gaat zo koeltjes met je om dan zou ik er geen genoegen mee nemen. Ben je soms bang om alleen te zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:Elliot. schreef op 26 oktober 2014 @ 02:10:

Als jij het niet leuk vindt zoals het nu gaat en hij gaat zo koeltjes met je om dan zou ik er geen genoegen mee nemen. Ben je soms bang om alleen te zijn?





Nee dat niet ik weet dat er vanzelf wel iemand anders op mij pad komt ik bedoel er zijn genoeg leuke mannen !

Maar hij is zo speciaal voor mij , ik kan hem op een of andere manier echt niet los laten
Alle reacties Link kopieren
Los laten! Dit gaat niet wat worden denk ik.

Klinkt niet prettig voor je, maar is wel het handigste wat je kunt doen. 🌷
Alle reacties Link kopieren
Ik

weet wel wat ik zou doen. Ik zou op hem afstappen in de sportschool en

tegen hem zeggen: 'Moet je horen, ik heb besloten dat ik je vriendin

niet meer wil zijn en dat ik even geen contact meer met je wil hebben.'

En dan loop je weg en kijkt niet om. Als ie wel van je houdt, dan zul je

dat wel merken omdat hij dan zal proberen je terug te krijgen. Geen

enkele vent is je tijd en energie waard die zijn best niet doet je

gelukkig te maken.



Ik heb meer dan 20 jaar geleden mijn huidige vriend in zijn onderbroek

de gang op gedonderd. Hij wist niet of ie wel van me hield, na 1 jaar

verkering. Nou, dan ga je daar maar over nadenken, toedeloe! En na een

paar weken stond ie voor mijn deur en zei wat ik wilde horen, dat ie

toch wel van me hield. Hij had toen nog steeds moeite om me zijn

vriendin te noemen. Dat veranderde een jaar later toen we gingen

samenwonen.



Dus ik zou hem links laten liggen en kijken of ie dan iets doet. Doet ie

niks, nooit meer teruggaan. Veel leukere vissen in de zee!
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Alle reacties Link kopieren
Niet op de sportschool praten. Hij reageert niet omdat hij geen gezichtsverlies wil leiden. Nodig hem uit ergens wat drinken of koffie om te praten.



Ik denk eerlijk gezegd dat je relatie voor bij is. Hij heeft geen zin meer in drama. Hij doet geen dingen meer samen met jou en hij negeert je. Je denkt dat je een relatie hebt, maar hij denkt daar blijkbaar anders over.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dit klinkt niet als een leuke kerel. .

zoek een andere vriend.



zoek een andere sportschool want je wilt hem toch niet meer tegenkomen?
"Hii allemaal..

Ik heb echt tips nodig...

Ik ga nu 2 jaar met mij vriend hij is 21 jaar

Maar het ging heel goed we hebben enorm veel meegemaakt en steeds kwam het goed en werd het beter.

We weten allebei dat wij voor elkaar gemaakt zijn.

Maar het gaat echt al een tijdje slecht.."



Tenenkrommend slecht Nederlands, dit. Dyslectisch? Echt niet!! Gewoon lui tijdens Nederlandse les.



En verder? Lees nu een wat er staat? Echt een stabiele relatie hè?

Dit is hem niet, gaat hem ook niet meer worden in de toekomst.

Meid, dump die hork en ga wat aan je Nederlands doen. Daarna vindt je er vast wel één die wel voor je wil gaan en die hopelijk meer doet in het leven dan de sportschool bezoeken!
Alle reacties Link kopieren
"We weten dat we voor elkaar gemaakt zijn".

Volgens mij moet je van dit idee afstappen. Voor elkaar gemaakt zijn betekent dat je elkaar gelukkig maakt!
Alle reacties Link kopieren
Enorm veel meemaken wat weer goed kwam klinkt niet echt alsof dat leuke dingen waren ginny.



En voor je hem kende kon je ook adem halen en klopte je hart. Dus niet zonder hem kunnen is onzin.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Dit verhaal herken ik wel een klein deel, 'het denken van we zijn voor elkaar gemaakt' ' veel dingen meegemaakt' maar ook het gedeelte van het niks meer samen doen, het niet zeker weten of die nog van je houdt, meid je bent jong.



Ik heb net sinds 3 maanden me relatie samen beëindigd, hij nam het voortouw en ik ben uiteindelijk blij dat het zo is gelopen.



Want wij paste helemaal niet bij elkaar, en nu? Wij zijn hele goede vrienden van elkaar en dit gaat 1000x beter.



Ik zit veel beter in me vel en tuurlijk het is moeilijk want ik ben er kapot van geweest en zo ontzettend ziek.. Maar het wordt beter! Denk aan jezelf meid, je bent nog zo jong.
Just love your life.
Alle reacties Link kopieren
Waarom een blog beginnen over iets wat in mijn ogen niet eens een relatie is? Je ziet elkaar eens per week tijdens een sportles?? Ik hoef geen blog te verzinnen om te zeggen dat deze relatie eindigend is hoor.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
En op je blog zullen sowieso niet veel mensen afkomen (want niet interessant) en snel afhaken vanwege je taalmisbruik dislctie.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ginny, 'enorm veel meegemaakt hebben' wordt vaak als een positief iets neergezet, maar het tegendeel is waar. Juist in een relatie die eigenlijk nog maar twee jaar duurt en zo jong als jullie zijn, moet een relatie gewoon 99% geweldig leuk zijn. Veel meemaken, wat dat ook moge zijn, is echt niet goed voor je relatie op die leeftijd. Het wordt 'complex'. Ook vind ik na die 'ellende' dat een relatie op deze leeftijd van deze lengte en met deze voorgeschiedenis het niet waard is om te 'bevechten'. Het zal misschien twee weken beter gaan en dan ben je weer terug bij af. Tot hij iemand tegenkomt voor wie hij wel moeite wil doen.



Eigenlijk is dit al een tijd geen relatie meer en hou jij vast aan wat er ooit was in het begin. Hij zegt dat hij je mist, maar heeft daar geen acties of daden bij. Kortom, zo heel hard mist hij je echt niet. Het zijn loze woorden. Jullie hebben geen relatie maar een 'gewoonte'. Ik weet dat het op die leeftijd moeilijk is om een einde aan een rlatie te maken maar echt TO, jullie zijn niet voor elkaar gemaakt. Dat hebben jullie elkaar alleen maar wijsgemaakt. Als dat zo was zag jullie relatie er heel anders uit.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Je wil dat hij weer gek op je is maar, en dit vinden we allemaal niet leuk, liefde kan je niet afdwingen. Dus je kan op je kop gaan staan maar als hij niets voor je voelt gaat dat ook echt niet meer gebeuren.



Als jij niet gek op iemand bent kan die ander ook helemaal niets doen om jouw gevoel te veranderen. Leg je er dus bij neer dat het over is je kan het blijven rekken en uitstellen maar het enige wat je daar aan overhoudt is dat al je zelfrespect is verdwenen.
Alle reacties Link kopieren
Jemig mensen, als zij een blog wil bijhouden mag ze dat toch doen? Ga elkaar lekker de grond in boren.. een blog kan ook gaan over je gevoel, het van je afschrijven van dingen.. en so what als er eventueel geen mensen op afkomen? Als zij er een goed gevoel bij heeft om het van zich af te schrijven wie zijn jullie om haar tegen te houden?
Just love your life.
Jullie zijn helemaal niet voor elkaar gemaakt, want dan had je dit probleem niet. Dus uitmaken want hij wil je niet. En ipv bloggen zou ik een dagboek bijhouden.
Alle reacties Link kopieren
Wat lolly-pop zegt, een dagboek ipv een blog. Op een blog zal je dezelfde soort reacties krijgen op je taalgebruik als hier. En hoewel het erg onaardige reacties zijn, het is wel de waarheid dat ook mijn nekharen overeind gaan staan bij het lezen van jouw teksten.



En verder; in jouw gedachten is de relatie veel mooier dan dat het werkelijk is. Ik denk dat je vriend er allang klaar mee is, en zich zo gedraagt zodat jij uit jezelf weggaat.
Het leven is te kort om met lelijke mannen te dansen!
Alle reacties Link kopieren
Als hij zo koeltjes is en erover praten al niet geholpen heeft, denk je dan dat hier een fijne, gelukkige relatie uit voort zal komen? Dat wil je vast niet horen, maar volgens mij komt de liefde maar van 1 kant.



Ik zou mn biezen pakken, mn verdriet en frustratie in mn dagboek schrijven en na een tijdje balen gaan voor een vent die wel de moeite waard is - je bent 20, de wereld ligt aan je voeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:dreamerx schreef op 26 oktober 2014 @ 09:32:

Jemig mensen, als zij een blog wil bijhouden mag ze dat toch doen? Ga elkaar lekker de grond in boren.. een blog kan ook gaan over je gevoel, het van je afschrijven van dingen.. en so what als er eventueel geen mensen op afkomen? Als zij er een goed gevoel bij heeft om het van zich af te schrijven wie zijn jullie om haar tegen te houden?

.





♡♡♡
Je schrijft over je vriend. Ik lees nergens in je verhaal iets over een vriend. Ik denk dat jij het een relatie noemt en hij dit een oppervlakkige vriendschap.

En samen zoveel meemaken. Dat klinkt niet positief. Heb je het ook leuk gehad samen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven