Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.



Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oh haha, ja dat gebeurt wel eens vaker, maar als ik dat lieve smoeltje zie dan smelt ik weer. Weet al geeneens meer waarom.

Hij is net weer even voor het werk op de koffie geweest, heerlijk hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 24 oktober 2014 @ 11:20:

Oh haha, ja dat gebeurt wel eens vaker, maar als ik dat lieve smoeltje zie dan smelt ik weer. Weet al geeneens meer waarom.

Hij is net weer even voor het werk op de koffie geweest, heerlijk hoor.



Fijn te horen meis. Bedankt nog voor je lieve emailtje.



Ik heb mijzelf vandaag getrakteerd. Meestal is vrijdag mijn (stok)brooddag. Vandaag was er geen stokbrood, wel lekkere bolletjes. En bij de Dekamarkt was een aktie 2 pakken shitsnacks voor 1.50 euro. Dus heb nu een pak kroketten en een pak frikandellen. Meestal is er vrijdag wel friet en nu niet.

Ik heb wel compensatiesla in huis maar doe ik lekker niet. Heb een beetje spijt dat ik niet een pak kaassoufle heb genomen ipv de frikandellen. Zacht bolletje met kaassoufle en een drupje van loempia/zoetzure saus erop is heerlijk. Handig als je daar thuis aan denkt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Zwaai zwaai



Alle reacties Link kopieren
Nou ik doe maar even alsof ik vandaag gezond ga eten;





Terwijl ik sneaky dit zo naar binnenwerk als niemand kijkt;





Ja ik ga lekker ongezond doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ziet er lekker uit!



Pfff klaarwakker nu.
Alle reacties Link kopieren
*zwaait even na lange afwezigheid*
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 25 oktober 2014 @ 11:26:

*zwaait even na lange afwezigheid*He Thee, wat leuk je hier weer te zien
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goedenacht iedereen die nog wakker is! Voorlopig lig ik nog niet in mijn bedje! Vriendlief en ik zijn bezig aan een 25 uur durende non stop game marathon voor het goede doel (we halen geld op voor kinderen in het ziekenhuis). Wel klote want normaal zou ik rond deze tijd nog redelijk springlevend zijn ware het niet dat ik de nacht hiervoor nauwelijks heb kunnen slapen door een acute blaasontsteking. En nu zit ik dus aan de antibiotica en probeer ik wakker te blijven. Heb er 13 uur opzitten...nog 12 uur te gaan. Ben maar een makkelijke game aan het spelen nu en spiek tussendoor op Facebook of er nog iemand wakker is. Op hoop van zegen. Wel kut ik moet minimaal 200 dollar ophalen want dan krijg je een t shirt dat je hebt meegedaan (niet los te koop) en ik zit op de 115 dollar terwijl vriend al ruim 300 heeft binnengehaald. Maar je kan onderling niet met die bedragen schuiven. Terwijl we in teamverband spelen met zijn tweetjes. Nou ja het gaat om het meedoen en ik vind die 115 ook al netjes.
quote:GrumpyCat1983 schreef op 26 oktober 2014 @ 02:00:

Goedenacht iedereen die nog wakker is! Voorlopig lig ik nog niet in mijn bedje! Vriendlief en ik zijn bezig aan een 25 uur durende non stop game marathon voor het goede doel (we halen geld op voor kinderen in het ziekenhuis). Wel klote want normaal zou ik rond deze tijd nog redelijk springlevend zijn ware het niet dat ik de nacht hiervoor nauwelijks heb kunnen slapen door een acute blaasontsteking. En nu zit ik dus aan de antibiotica en probeer ik wakker te blijven. Heb er 13 uur opzitten...nog 12 uur te gaan. Ben maar een makkelijke game aan het spelen nu en spiek tussendoor op Facebook of er nog iemand wakker is. Op hoop van zegen. Wel kut ik moet minimaal 200 dollar ophalen want dan krijg je een t shirt dat je hebt meegedaan (niet los te koop) en ik zit op de 115 dollar terwijl vriend al ruim 300 heeft binnengehaald. Maar je kan onderling niet met die bedragen schuiven. Terwijl we in teamverband spelen met zijn tweetjes. Nou ja het gaat om het meedoen en ik vind die 115 ook al netjes.Go Grumpy! Koffie of Red Bull er in en doorgaan! Lekker aan het Farmvillen? ;0)
Wat goed van je! Hopelijk houd je het vol en weet je alsnog de 200 te behalen!!



Iemand van de niet-slapers hier een tip waardoor ik een wel-slaper word?
quote:budapest schreef op 26 oktober 2014 @ 02:14:

Wat goed van je! Hopelijk houd je het vol en weet je alsnog de 200 te behalen!!



Iemand van de niet-slapers hier een tip waardoor ik een wel-slaper word?Waarom kan je niet slapen dan? Als je net zoals ik in een loft achtig huis woont waarbij alle ruimtes met elkaar in verbinding staan en de schuifdeuren weinig geluid tegen houden en je dochter een logeetje heeft en die meiden niet doorhebben dat ik niet kan slapen door hun gekwek, dan zou je tegen ze kunnen zeggen dat ze hun kop moeten houden omdat het potdikkie al kwart over twee is geweest. Maar het zou wel heel toevallig zijn als je wat aan deze tip zou hebben.
Hahhaha ik heb geen water meer en ben ook al bij al mijn buren geweest dus heb nu Fable Anniversary aangeslingerd. Zit aan de Redbull en roze koeken en normaal heb ik er geen moeite mee om in ieder geval tot een uurtje of 4 wakker te blijven maar door die rotnacht gister en die antibiotica ben ik zo suf als de pest. Vandaar dat ik nu even aan het forummen ben aangezien concentratieniveau om te huilen is. We moeten nog even... dus ik hoop snel over mijn slaap heen te zijn. Zal je altijd zien he wil je slapen lukt het niet, wil je wakker blijven krijg je dit.
Mayline, klinkt irritant haha. Maar nee, geen loft en geen dochter. Wel al 2 jaar slapeloosheid. En bijna tentamens, dus uitslapen kan ik me niet permitteren (als dat al zou lukken)



Hopelijk houden de meiden zo hun mond, zodat je lekker kunt slapen!
quote:GrumpyCat1983 schreef op 26 oktober 2014 @ 02:24:

Hahhaha ik heb geen water meer en ben ook al bij al mijn buren geweest dus heb nu Fable Anniversary aangeslingerd. Zit aan de Redbull en roze koeken en normaal heb ik er geen moeite mee om in ieder geval tot een uurtje of 4 wakker te blijven maar door die rotnacht gister en die antibiotica ben ik zo suf als de pest. Vandaar dat ik nu even aan het forummen ben aangezien concentratieniveau om te huilen is. We moeten nog even... dus ik hoop snel over mijn slaap heen te zijn. Zal je altijd zien he wil je slapen lukt het niet, wil je wakker blijven krijg je dit.Mag je ook Zuma spelen? Ik ben helemaal geen gamer, maar dat kan ik op de automatische piloot. Blauw, blauw, pief, rood, geel, geel, pief, enzovoorts.
Ik mag alles spelen zowel op de computer als bordspellen. Ik stelde net voor om de Twistermat erbij te pakken maar we hebben niemand die aan dat wieltje kan draaien en die "linkervoet op blauw" kan zeggen enzo.
quote:GrumpyCat1983 schreef op 26 oktober 2014 @ 02:34:

Ik mag alles spelen zowel op de computer als bordspellen. Ik stelde net voor om de Twistermat erbij te pakken maar we hebben niemand die aan dat wieltje kan draaien en die "linkervoet op blauw" kan zeggen enzo.Please, allow me: Linkervoet op blauw!
Rechterhand op geel!
Linkerhand op rood
Rechtervoet op blauw
Whahahahaha



~rent naar de koelkast voor meer redbull~



WAAROM ben ik altijd klaar wakker rond deze tijd als ik wil slapen en zit ik nu tegen de slaap te vechten als ik wakker moet blijven.... zucht
quote:budapest schreef op 26 oktober 2014 @ 02:27:

Mayline, klinkt irritant haha. Maar nee, geen loft en geen dochter. Wel al 2 jaar slapeloosheid. En bijna tentamens, dus uitslapen kan ik me niet permitteren (als dat al zou lukken)



Hopelijk houden de meiden zo hun mond, zodat je lekker kunt slapen!



De meiden zijn al 18 en zouden eigenlijk uit gaan (lekker rustig voor mij) maar ze besloten toch maar filmavond te houden. Al voor het eten stond ik qua vermoeidheid al op instorten (25 dagen premenopausaal ongesteld zijn gaat je niet in de koude kleren zitten), toen ik naar bed wilde waren ze nog druk popcorn aan het magnetronnen, maar nu ben ik over mijn slaap heen.



Wat vervelend dat je al zo lang last van slapeloosheid hebt, zeker in combinatie met een studie, waarbij je rust en concentratie hard nodig hebt. Misschien werkt het om nú in de studieboeken te duiken. Of je leert wat, en alles wat je nu leert hoef je morgen niet te doen, of je valt er van in slaap.
Oh lijkt me verschrikkelijk. Ik zit dan wel niet in de menopauze, maar ben ook wel eens 18-20 dagen ongesteld geweest. Wat een drama. Ik heb met je te doen!

Als ze 18 is, kan je haar dan niet vragen eens het huis uit te gaan, kan ze popcorn maken wanneer ze wil ;D



En mijn studie (hbo) bestaat voornamelijk uit verslagen schrijven. Dus dat lijkt me geen goed plan. Van de laptop krijg ik alleen maar meer hoofdpijn (helaas een naar gevolg van slapeloosheid). Ben wel wakker, maar niet echt helder. Zou wat zijn: dan kon ik midden in de nacht van alles gedaan krijgen. Zou wel lekker zijn!
Het stomme is, dat vriendinnetje woont op kamers, laat ze daar lekker filmavond houden dan! Maargoed, ik wil natuurlijk de coole moeder zijn, dus ik ga maar niet zeuren, want straks is ze inderdaad het huis uit en ga ik haar vreselijk missen en denk ik vast met weemoed terug aan dit soort nachten.



He, bah, al die verslagen schrijven, daar gaat het hbo echt aan ten onder vind ik. Ik ben zelf een een hbo-thuisstudie aan het doen waar niet al te veel van terecht komt. De gewone opdrachten vind ik leuk om te doen (casussen bijvoorbeeld), maar ik heb nog geen enkel reflectieding geschreven, ik vind het vreselijk.



Welke studierichting doe je?
Oh gunst, wat lollig, het is wintertijd! Ik had met mezelf afgesproken dat ik om drie uur echt naar bed zou gaan maar het is ineens weer twee uur.
Oh god klok terug nog een uur langer wakkerblijven aaaaah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven