Vliefd op de huisarts! :)

25-10-2014 23:18 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve ladies,



Ik ben dus een man om te beginnen...



Maar afijn, laatst bij de huisarts geweest vanwege, zo bleek uiteindelijk, een borstspierscheur maar goed...



Zat daar en ze stelde me wat vragen maar meehhnn o meehhnn o meehnn... Wat heeft zij een mooie zeeblauwe, doordringende ogen en mooi haar om lekker met je handen doorheen te kroelen. Hahaha

En wat praatte ze rustig, lief, intelligent en vriendelijk. En ze bleef maar met een bepaalde rust kijken met die waanzinnige mooie knikkers... Deze 'stoere' vent smolt weg.



Nou word ik al vrij snel verliefd durf ik toe te geven maar nu waren 5 minuten dus al genoeg om m'n bolleke op hol te brengen.



Wat nu? Wat zou ik kunnen ondernemen? Of is en blijft dit onbereikbaar? Ik had het gevoel dat ze van haar kant ook best eens interesse zou kunnen hebben, zoals ze keek. Maar dat kan natuurlijk ook heel makkelijk maar een illusie van mij zijn...



Zou ik dus iets kunnen doen of is en blijft dit onbereikbaar vanwege haar beroep zeg maar?
Alle reacties Link kopieren
quote:straaltjezon schreef op 26 oktober 2014 @ 00:42:

[...]



Dat werd het sowieso al niet.



Buiten het feit dat ze je huisarts is kan ze ook getrouwd zijn, kinderen hebben etcetcetc. Dat zou kunnen.



Dat geeft een huisarts niet op voor een jongen(tje) die tamelijk snel verliefd wordt en in d'r mooie haartjes wil woelen, of zo.







Danku danku. Prettige nacht verder vrouw(tje)...



Theelepel?
Alle reacties Link kopieren
Nee, je moeder.



En nu nu naar je nest of ga uit.

Gezonde jongens hebben wat te doen op zaterdagavond.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 26 oktober 2014 @ 00:54:

[...]



Nee, maar dat was toch al bekend? Ga je nou weer terug naar je eigen honk? Hup opbokken en niet FOKken.



Ohja.....

Alsjeblieft.



Omdat je het zo lief vraagt ga ik weer terug naar mijn eigen...... honk???



Ik ga niet zoveel meer uit zoals vroeger, je weet wel. Dat deed ik als jongen(tje) meer. Ik ben gelukkig nog wel gezond......
Alle reacties Link kopieren
Houden zo en rel maar op Fok of GS.

Slaap ze.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou niet van rellen (op fok of gs of waar dan ook).

Als ik onsympathiek overkom dan is dat als reactie op onsympathieke berichten.



De rest bedankt voor de reacties en slaap goed.



P.s. Ik zet haar maar uit m'n hoofd.
Goed zo Postman. In Nederland zijn er zat andere leuke vrouwen voor wie je niet een halfjaar hoeft te wachten voor je mag daten. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Many thanks!



(En toch ga ik stiekem nog wel even dromen zo... )
Dromen mag altijd, de meeste zijn immers bedrog
Alle reacties Link kopieren
Grapjas! 👀
Onbereikbaar een arts mag nimmer nooit daten met zijn of haar patiënten dat kan haar beroep kosten
En je komt idd een beetje over als een Johnny Bravo......
Alle reacties Link kopieren
quote:Elliot. schreef op 26 oktober 2014 @ 02:11:

Dromen mag altijd, de meeste zijn immers bedrog



We hebben vannacht geschommeld in een romantisch park (ik geloof ergens te Parijs ofzo) Daarna hebben we een ijsje gegeten in een even zo romantische ijssalon.....

Daarna stond ze ineens in haar doktersjas te midden van een weide met prachtige rozen. We hebben daar hand in hand doorheen gedarteld en heerlijk gepicknickt enzovoorts enzovoorys.....



En toen was het ineens 10 uur.



Nee, voor mij is ze natuurlijk ook onbereikbaar, dat begrijp ik nu wel.



Maar om het topic een draai te geven. Wat vinden jullie van de regelgeving zelf? Beeld het jezelf eens in de praktijk in. Wat zou het probleem zijn als een dokter een afffaire zou hebben met een patiënt...?
Alle reacties Link kopieren
En je laatste vraag snap je zelf niet?
Alle reacties Link kopieren
als ik mijn huisarts zo hoor, krijg ik vaak medelijden met zijn partner.! dus ik zou er niet aan beginnen
Alle reacties Link kopieren
Nee, heb jij een onderbouwd antwoord?



Ben je bijv. heel vaak ziek als je met een huisarts gaat...?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap de vraag wel, eigenlijk. Hoezo is er sprake van ongelijkwaardigheid als de 1 de ander heeft geholpen met een gescheurde borstspier? Ik zie dat ook niet zo. Als je elkaar op die manier ontmoet, en de vonk springt wederzijds over, prima toch? Wel eerst een andere huisarts zoeken uiteraard.
Confidence is not; "I know they'll like me". Confidence is; "I'll be fine if they don't".
Alle reacties Link kopieren
quote:postman schreef op 26 oktober 2014 @ 10:23:

Nee, heb jij een onderbouwd antwoord?



Ben je bijv. heel vaak ziek als je met een huisarts gaat...?



nee, maar huisartsen hebben heel veel stress en die mag hun partner mede opvangen.

Daar komt bij; denk je nu echt dat zo'n knappe vrouwelijke dokter niet al tig van zulke "verliefde "mannen bij haar op het spreekuur heeft gehad?!!!
Ik zeg: kansloos onbereikbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:postman schreef op zondag 26 oktober 2014 00:55 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="straaltjezon in "Vliefd op de huisarts! :)"" class="messagelink">straaltjezon schreef op 26 oktober 2014 @ 00:42</a>:</b>

[...]



Dat werd het sowieso al niet.



Buiten het feit dat ze je huisarts is kan ze ook getrouwd zijn, kinderen hebben etcetcetc. <b>Dat zou kunnen</b>.



Dat geeft een huisarts niet op voor een<b> jongen(tje)</b> die tamelijk snel verliefd wordt en in d'r mooie haartjes wil woelen, of zo.



</div></blockquote>



Danku danku. Prettige nacht verder vrouw(tje)...



Theelepel? Bedankt. De groetjes aan je FOKkers he?
Alle reacties Link kopieren
En lees vooral dit ook even:



http://www.proud2bme.nl/P ... hat:_Overdrachtsgevoelens
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
OMG hij is echt Johnny bravo.... net zo stom.... hahahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:manoislief schreef op 26 oktober 2014 @ 10:41:

OMG hij is echt Johnny bravo.... net zo stom.... hahahaha



Straaltjezon: Ik ken de FOKkers niet maar die groetjes komen wel goed...?!



Manoislief: Dankjewel! En heb je ook een bijdrage aan mijn vraag verder?
Heel eerlijk gezegd vind ik deze situatie ook wel een beetje anders. Het betreft een waarnemend HA, en TO kwam voor een onschuldige borstspierscheur. Dan is er wat mij betreft niet echt sprake van een behandelrelatie, als je die vergelijkt met een vaste huisarts waar je al jaren komt met allerhande klachten, of als er sprake is van forse klachten zoals depressie of chronische ziekten.

Zeker met al die Hidha's die overal en nergens even werken an het begin van hun carriere.



Dus ik vind dit niet totaal not-done.



Maar: als ik HA was, zou ik het desondanks toch strikt scheiden, puur uit professioneel oogpunt.



En: ik vind de houding van TO storend, als je zo laks met haar positie omgaat 'regels zijn er om gebroken te worden, briefje achterlaten'
Alle reacties Link kopieren
Behandelende artsen kijken inderdaad wel vaak heel begripvol en met interesse naar je en ze zijn niet altijd heel lelijk, dat is al een goed begin. Maar ja, wat dan?

In een relatie hebben ze misschien geen zin om de hele tijd begripvol in je ogen te staren als je met kwaaltjes aan komt zeuren. Misschien willen ze wel eventjes geen doktertje zijn, maar gewoon partner.

Ofzoow?
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbus schreef op 26 oktober 2014 @ 10:46:

Heel eerlijk gezegd vind ik deze situatie ook wel een beetje anders. Het betreft een waarnemend HA, en TO kwam voor een onschuldige borstspierscheur. Dan is er wat mij betreft niet echt sprake van een behandelrelatie, als je die vergelijkt met een vaste huisarts waar je al jaren komt met allerhande klachten, of als er sprake is van forse klachten zoals depressie of chronische ziekten.

Zeker met al die Hidha's die overal en nergens even werken an het begin van hun carriere.



Dus ik vind dit niet totaal not-done.



Maar: als ik HA was, zou ik het desondanks toch strikt scheiden, puur uit professioneel oogpunt.



En: ik vind de houding van TO storend, als je zo laks met haar positie omgaat 'regels zijn er om gebroken te worden, briefje achterlaten'Dat zou idd opdringerig overkomen, zo'n briefje, al zou je dat echt van plan zijn. Maar voor haar toch een kleine moeite het te negeren/verscheuren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven