Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
hoi Naara,

Met combi bedoel ik de ene keer naar de Fata de andere keer Tilburg etc. we hebben de afspraak dat we zo een zestal keer in het jaar gaan,dan houden we het exclusief,sorry als het onduidelijk was.
geniet
quote:dieddo schreef op 15 oktober 2014 @ 21:14:

Had je daar een FB pagina en een website zonder locatie en adres voor nodig DeDoper?
Alle reacties Link kopieren
Het is een dans bar en relax gedeelte zonder intiem verder kan alles op een boven etage naast een café in het centrum van Tilburg via de site kan je contact maken das alles wat ik weet. ik denk zelf als je PC met alles erop en eran gewend bent,dan kon het nog weleens tegenvallen? maar voor een eerste paar keren,voor ons super

,jamie betekend voor mij heeeel lekkerrrrr.
geniet
Alle reacties Link kopieren
Alles kan op een boven etage... je weet niet waar je geweest bent?



Weet je laat maar.. die dingen die DeDoper beschrijft in een gewone kroeg zijn dan veeeeel en veel leuker...
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
quote:vigan schreef op 15 oktober 2014 @ 21:40:

Het is een dans bar en relax gedeelte zonder intiem verder kan alles op een boven etage naast een café in het centrum van Tilburg via de site kan je contact maken das alles wat ik weet. ik denk zelf als je PC met alles erop en eran gewend bent,dan kon het nog weleens tegenvallen? maar voor een eerste paar keren,voor ons super

,jamie betekend voor mij heeeel lekkerrrrr.Klinkt meer als een kroeg met peeskamertjes, dus de vergelijking met een PC gaat beslist mank.
Alle reacties Link kopieren
Excuses,misschien een beetje onduidelijk omschreven:

Het is een dans bar en relax gelegenheid aanéén en het geheel is gelegen op een bovenverdieping in het centrum van Tilburg.naast een café/kroeg voor meer info mail of bel anders het contact adres op sexy uitgaan.com en nee, er is geen vergelijk met een PC,

Tevens kan je op de site de referenties lezen,hebben wij ook eerst gedaan.en deze geven een goede weergave van de sfeer v/d rest is het toch zo van, ieder z'n ding.

Maar voor 'starters' een prima optie.
geniet
Alle reacties Link kopieren
Wij van WC-eend adviseren WC-eend...
quote:keesadam schreef op 16 oktober 2014 @ 22:57:

Wij van WC-eend adviseren WC-eend...Huh? Er worden hier toch wel vaker reviews van clubs gegeven?
Alle reacties Link kopieren
Reviews wel. Maar wij hebben onze twijfels bij de review van Vigan.

Maar misschien zitten we ernaast. Dat kan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 16 oktober 2014 @ 04:23:

[...]



Klinkt meer als een kroeg met peeskamertjes, dus de vergelijking met een PC gaat beslist mank.Mijn gedachten ook.
Alle reacties Link kopieren
Heb regelmatig hier mee gelezen, maar wil iets vragen als het mag.

Wij hebben als stel een swingers ervaring met een bevriend stel.

Dat is iets te snel gegaan, waardoor er wat scheve ogen kwamen en een behoorlijk stukje vertrouwens breuk bij 1 persoon, de ander gaat daar makkelijker mee om (van onze kant).

Nu lijkt het mij erg gaaf om een keer naar een pc te gaan, maar ben een beetje bang om dezelfde fouten te maken, en om sowieso die stap weer te zetten. Het onderwerp nu aansnijden is ook nog gevoelig, omdat er nog steeds veel sexuele spanning is tussen ons vieren binnen de vrienden groep.

Tuurlijk is het in een pc anders ivm niet bekenden, maar het gaat dan toch om hetzelfde.

Iemand tips?
Ja, niet gaan totdat de spanning uit de lucht is en het vertrouwen 100% is.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Theemok.

Het is meer dat het vertrouwen met ons vieren nog niet goed is.

Maar met ons tweeën zit dat helemaal goed, toch is er de twijfel om het op te zoeken, omdat dat ons toen zoveel gedoe heeft opgeleverd. Ik vind de stap groot, misschien wel door het onbekende.
Met vrienden swingen is gewoon geen goed idee, behalve op de dansvloer. Het kan goed gaan, dan heb je lol maar imo is de kans dat het niet goed gaat, er jaloezie bij komt kijken en uiteindelijk je vriendschap kapot gaat veel groter.



In een pc is het contact vele malen vluchtiger, een stel staat je aan, je onderneemt iets en meestal scheiden daarna de wegen weer. Als jullie steady zijn en elkaar vertrouwen zie ik geen enkele reden waarom je dat niet eens zou proberen.

Ik denk dat het verstandig is je vrienden vrienden te laten.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Rooss4,

Sluit me bij je aan,vrienden kunnen beter vrienden blijven en in een PC kun je zelf zien hoever je wilt/kunt gaan en bent vrij daarna onze vrienden weten van niets en dit voelt goed zo.

Ons lijkt een PC ook wel leuk maar meer om zelf samen lekker te genieten en de spanning met elkaar te voelen,wijzelf hebben geen behoefte aan ruil o.d. wij hebben hier verder geen ervaring mee maar wat ik wel eens hoor en lees is dat het ook wel eens final mis gaat,en dat is het ons dus echt niet waard.



Ps,Tilburg was geen reclame gewoon een goed bedoelde tip,maar zullen het maar niet weer doen............. dacht dat het een toegevoegde tip op dit topic mocht zijn zeker voor koppels die eens sexy willen uitgaan en een PC nog een stap te ver vinden maar goed van ons mag je het vanzelf negeren maar voor geintreseerden,informeer gerust en lees de ervaringen van bezoekers en doe er je voordeel mee,wij hebben het er voor de eerste keer heel erg fijn en leuk gehad.
geniet
Alle reacties Link kopieren
Rooss4, thnx! Het lijkt me ook een andere verhouding, maar toch overheerst die nare nasleep nogal. Maar ja, de kans is natuurlijk groot dat het gewoon daarbij blijft en je ze niet weer ziet (behalve een eventuele volgende keer dan)



Gelukkig weten we hierdoor nu wel dat we er beiden voor open staan en het accepteren. Als we de stap nemen zal ik wel een berichtje doen hier.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Clumsy. Take it slow!! Jullie staan er beiden voor open en dat is al fijn.

Persoonlijk zou ik geen vrienden kiezen voor het swingen. Wel is het zo dat bij stellen waar de klik erg goed is en met wie we ook een volgende keer zouden willen daten vaak mensen zijn die goede vrienden kunnen worden.Dat zijn dan ook weer de meest relaxte dates. Het verschil zit 'm erin dat je allebei als stel insteekt op het swingen en daarna pas merkt dat het eventueel vriendschap kan zijn.

Onze eerste stappen in het swingen hebben we in clubs gedaan. Net wat neutraler en meer afstand maar wel intiemer voor ons. Geen andere complexe relaties bij betrokken. Hadden we ook echt nodig om te ontdekken wat we wilden en hoe.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Wat een serene rust op dit topic..... stilte voor de natte ...... of is ondeugend zijn steeds minder in trek?



Wij gaan gewoon na wat langere tijd weer eens lekker geil stappen Hopen op wat medestanders die hetzelfde van plan zijn..



Iedereen geil weekend gewenst
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 25 oktober 2014 @ 14:38:

Wat een serene rust op dit topic..... stilte voor de natte ...... of is ondeugend zijn steeds minder in trek?



Wij gaan gewoon na wat langere tijd weer eens lekker geil stappen Hopen op wat medestanders die hetzelfde van plan zijn..



Iedereen geil weekend gewenstik denk zelf dat een paar mensen, die veel met elkaar gedachten uitwisselen, hier de boel platgegooid hebben. En uiteindelijk wordt het dan stil. Kan me best vergissen hoor...
Alle reacties Link kopieren
Denk je Grenada ?



Ik schrijf niet omdat swingen en clubs en feesten op laag pitje staan momenteel
Alle reacties Link kopieren
Hoe bedoel je Grenada?



Wij zijn verder een weekje weggeweest.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
bij ons het PC gebeuren afgelopen weken ook op een laag pitje, we waren/ zijn ons aan het oriënteren op het BDSM gebeuren, dit bevalt prima !
quote:leen65 schreef op 26 oktober 2014 @ 01:00:

Hoe bedoel je Grenada?



Wij zijn verder een weekje weggeweest.

Ik denk dat Grenada doelt op kliek/groepjesvorming. Als je zo voor het eerst dit topic binnenkomt heeft het daar inderdaad wel weg van.





quote:jajajade49 schreef op 26 oktober 2014 @ 02:49:

bij ons het PC gebeuren afgelopen weken ook op een laag pitje, we waren/ zijn ons aan het oriënteren op het BDSM gebeuren, dit bevalt prima !PC en BDSM laat zich best heel goed combineren, weet ik uit eigen ervaring ;)
Alle reacties Link kopieren
[quote]Naara schreef op 26 oktober 2014 @ 03:48:

[...]



Ik denk dat Grenada doelt op kliek/groepjesvorming. Als je zo voor het eerst dit topic binnenkomt heeft het daar inderdaad wel weg van.



Ja, precies, dat bedoel ik.
Alle reacties Link kopieren
Het zal ook niet helpen dat er vaste schrijvers zijn die anderen beschuldigen van banden met een club/bijeenkomst als hij er nog nooit van gehoord heeft of als hij het zelf een minder leuke club vind.

Deze schrijver maakt dit topic voor mij iig erg ontoegangkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven