Ex met rust laten

29-06-2014 21:27 1832 berichten
Bijna een jaar na de topic opening kan ik zeggen dat ik mijn ex een "rustplaats" heb gegeven.

Het gaat goed met me, heb veel bijgeleerd en heb natuurlijk mijn ups and downs maar dat is het leven!



Dank jullie wel allemaal voor jullie steun!



Special thanks aan Monroe, Pollewop etc etc.



Pollewop..nieuw topic mag geopend worden!!
Dat klopt, en het is lekker makkelijk om zo door te kabbelen met contact. Maar zo niet slim. Kan iemand mij eventjes neerslaan en even neus op de feiten drukken..:)
Alle reacties Link kopieren
Hier, pak aan!! Maka, doe het niet! Stop ermee, je maakt het zoveel moeilijker voor jezelf!!
Haha...:) ik weet.. Ik weet het.. Morgen. Nu slapen, ben weer thuis na weken weg.
Alle reacties Link kopieren
Slaan doe ik niet aan, maar dit doet je alleen maar meer verdriet! En dat verdriet moet je jejezelf niet aan willen doen.. Dat is hij en niemand anders waard!

Ooit worden we weer gelukkig, zij hebben ons laten lopen, hun fout!
Ik weet het, ik wil er nog niet aan, mijn hoofd is letterlijk helemaal vol. Nu zit ik op ik wil een berichtje schrijven dat het weer klaar is of gewoon skypen, ik ben gewoon bang als we zo doorgaan dat ik heel gemeen word. De breuk heeft mij echt veel pijn gedaan. Heel veel pijn gedaan. Nu zijn er wel dingen mogelijk bij hem die daarvoor niet konden. Schijnbaar had hij onze breuk nodig om verder te gaan. Maar god wat doet het pijn. Hij doet nog steeds niks met die ander maar dat ze gewoon in beeld is geweest zonder dat hij iets illegaals mee gedaan heeft heeft me gekwetst tot op het bot. Na vijf jaar ben ik zo afgeserveerd. En nu is ie heel lief en probeert me te ondersteunen..uit beleefheid? Uit medelijden? Of echt oprecht, pff ik weet ik weet
Heb weer een bericht gestuurd dat het beter is om te kappen. Dat ik nog te veel van hem hou, en dat ik niet klaar ben voor een vriendschap omdat het mij teveel gekwetst heeft. Dat deze deur dicht doen moeilijk is maar dat hij alle recht heeft om verder te gaan en dat ik alle recht heb om iemand uiteindelijk te hebben die voluit voor mij gaat.



Vrij uitgebreidt. Aan het einde heb ik hem gevraagd hoe hij er over denkt, eigenlijk stom want dat geef ik hem de ruimte weer. Maar wat een vriendin vertelde was waar, ik moet geen pot met warms openen als het valse verwachtingen voedt. Meer stress kan ik nu niet gebruiken
Zeg nu gewoon even dat ik er goed aan heb gedaan. Gevoelsmatig kan ik mezelf wel voor de kop slaan.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Makka, je hebt er goed aan gedaan



Het is maar een brief, hecht daar niet te veel waarde aan. En je hoeft je al helemaal niet voor de kop te slaan.

Blijkbaar heb je dit nodig, zie het als een afsluiting. Zo te lezen heb je wijze dingen gezegd, nu is het aan hem om dat te begrijpen (of niet ). Maar probeer dit alles voor jezelf hiermee af te sluiten. ( hoe moeilijk dat ook is.....)
I am just a girl.....standing in front of a boy...asking him to love her
Hoe vaak moet je iets afsluiten? Ik weet het ook niet. Maar inderdaad ook ik verdien iemand die vol voor mij gaat. En niet het gevoel heeft dat het ergens beter is.
ik ben het gewoon beu. Nooit komt er iets normaals in mijn leven. alles is altijd een grote overleving geweest. trek je dat soort dingen alleen aan? Ik ben het gewoon beu.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of je zulke dingen aantrekt, maar mijn moeder zei niet lang geleden nog 'er komt niks voorbij dat je niet aan kan, sterke mensen krijgen soms zware dingen te verduren, maar dat is enkel omdat jij het aankan'



Ik heb enkele weken terug en de tijd daarvoor ook meerdere malen afgesloten, steeds weer met de hoop dat mijn ex juist liet weten dit niet te willen. Ik heb ex nog steeds uit telefoon, maar wanneer ex uit hart verdwijnt? Zij heeft mij enorm veel pijn gedaan, had iemand mij dit 3 maanden geleden gevraagd dan had ik diegene uitgelachen want zo is mijn lief toch niet?



Waarom dit alles zo gegaan is weet ik niet, ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik figuurlijk gekropen heb. Maar aan de andere kant betekent dit dat het voor mij echt was, en wie veel kan liefhebben kan ook veel verdriet voelen..



Wij komen er wel, en ooit zullen ze spijt krijgen.. Daar hebben we nu niks aan natuurlijk, maar ooit staan ze voor de deur, of krijgen we een bericht en dan kunnen wij zeggen: te laat..
Vind ik altijd zo een stomme opmerking. Je krijgt wat je aan kan.. Ik weet het, maar wanneer houdt het dan eens op? Over mijn leven kan je een hele reeks boeken schrijven en dat heb ik niet verzonnen.



Ik denk dat ik gewoon even moe ben. Beetje te moe. Tijd voor een klein dutje, misschien de dag opnieuw starten.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het wel een loze opmerking, maar ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit.



Misschien een wandeling gaan maken Maak, je hoofd leeg maken kan soms verhelderend werken.
Alle reacties Link kopieren
hej iedereen,



Wilde jullie eigenlijk even bedanken. Mijn exvriendin heeft het anderhalve week uitgemaakt en dat heeft me enorm gebroken. Afgelopen zondag ook weer contact gehad waardoor ik weer terug bij af was met verwerken. Maar deze thread heeft me er tot nu toe aardig doorheen geholpen. Iedere keer wanneer ik het lastig had, een aantal pagina's gelezen en daardoor wetende dat ik niet de enige ben met liefdesverdriet. En dat hielp me echt enorm!



Toch gek dat zoiets je dan beter kan laten voelen. Heel veel sterkte iedereen in ieder geval nog!
Graag gedaan... Regelmatig hebben we een terugval. Zoals ik nu. Gezellig chatten tot een bepaald punt dat ik het niet kan laten dat ik het bericht wel heb begrepen dat hij mij na vijf jaar zomaar opzij zet voor iets anders. Klote, gaaan we van gezellig chatten naar gemeen, dus niet slim..
Alle reacties Link kopieren
Loslaten is moeilijk, afscheid nemen ook, verdriet hebben ook, iets nieuws moeten opbouwen ook, terug kijken en niets meer hebben ook, ....alles ook.

.

Maar ook...de zon schijnt.

Er zullen dagen komen, waar we zo naar verlangde, of uitkeken..

Mischien niet meer met hem.

Maar dan met een ander..

.

Hoop...dus ook.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
ik probeer weer te hopen. Maar als ik moe ben lukt het even niet zo.. Maar wel bedankt elle voor je positieve insteek!
Alle reacties Link kopieren
quote:maka22 schreef op 28 oktober 2014 @ 13:33:

ik probeer weer te hopen. Maar als ik moe ben lukt het even niet zo.. Maar wel bedankt elle voor je positieve insteek!

Hou hoop maka....hoe moeilijk ook...

.

Dat doe ik ook.

.

haha, das een leuke he?

Ook..ook.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ik kom met jullie meelezen...

Reageerde in een ander topic en zag dat daar naar dit topic gelinkt werd.





Ik lees je topic met samengedrukt hart...

Mijn partner is vreemd gegaan en eigenlijk weer ik dat ik de relatie moet verbreken maar ik kan het niet.

Als ik dit topic lees dan voel ik jullie pijn... Verschrikkelijk!



Heel veel sterkte meiden en heer..

En als ik genoeg ballen heb dan kom ik me aansluiten ?
Alle reacties Link kopieren
Als jij dat weet yaco, dan zou je het moeten doen.

gewoon doen.

En doorzetten..met de wind mee naar voren.

weet je?..je moet altijd goed voor jezelf doen, en besluiten.



Iedereen leeft tenslotte alleen, dus als jij pijn hebt...dan moet jij het ook stoppen.

.

Pijn is er niet voor niks, pijn is er om jou wat duidelijk te maken.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Maka22 het is 4 maanden geleden sinds je dit topic hebt geopend, hoe ik je berichten lees ben je geen enkele stap vooruit gegaan. Reden je hebt nog contact met hem. Je kwelt jezelf hiermee, je had zoveel verder kunnen zijn, breek nou het contact met hem meid!



Verder is dit topic wel goed maar het houdt jullie ook bezig met het liefdesverdriet je bent er mee bezig hoe je het ook uit. Ga afleiding zoeken, hou je met andere dingen bezig dan moet je er ook steeds minder aan denken.



Sterkte, ik weet hoe het voelt maar ik weet ook hoe je jezelf kunt tegenwerken in verwerking.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens een meelezer nooit eerder gereageerd
Idd..ik geef toe, het ging zo goed toen er geen contact was. Dus terug naar Dag 1 ik probeer het weer!
Alle reacties Link kopieren
We wachten gewoon nog even met het nieuwe topic Maka! :-)
Hee pollewop, ik heb besloten om minder op deze topic te zijn omdat het mij vaak alleen maar terugsleurd in mijn verdriet, slim?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven