wat ik zijn vrouw zou willen zeggen...

26-10-2014 00:33 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic om los te gaan!

Even niet sociaal wenselijk zijn...we hoeven hier ook niet 'lief' te zijn. Dit topic is een kans om vanuit je tenen te kunnen schreeuwen naar de vrouw wiens man je geneukt hebt, door wiens man je versierd bent (al dan niet geslaagd)...wat wil je haar zeggen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou haar vertellen dat ze een tof wijf is. Ze hebben een fantastische relatie, staan altijd klaar voor elkaar. Om jaloers op te zijn.



Maar goed, ik neuk alleen mijn eigen man.
Alle reacties Link kopieren
quote:fata schreef op 26 oktober 2014 @ 00:43:

Ik zou haar willen zeggen dat haar man ook bij mij snurkt en de wcbril omhoog laat staan. Richt em ns af Africhten dat laat zijn vrouw aan jou over.
Alle reacties Link kopieren
Ha ha. Ik ben inmiddels wel erg klaar met africhten voor een ander.Onbegonnen werk
Alle reacties Link kopieren
Maar wat zou ik haar graag willen vertellen dat ze zo veel meer waard is dan deze kerel. Zouden jullie haar bellen?
Alle reacties Link kopieren
quote:fata schreef op 26 oktober 2014 @ 01:56:

Maar wat zou ik haar graag willen vertellen dat ze zo veel meer waard is dan deze kerel. Zouden jullie haar bellen?Pfffff.Vond je dat aan het begin van jullie verhouding ook al?
Alle reacties Link kopieren
Ik neuk geen bezette mannen. Wat een walgelijke egoist moet je zijn om dat te doen zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het hier van TO vreselijk haar te willen kwetsen ! ? Of op nare manier wakker te schudden ? Met zuigzoenen en oorbellen ?!
quote:isa__88 schreef op 26 oktober 2014 @ 00:45:

Maar uiteindelijk ben jij de sukkel hier he?!

Jjj slaapt alleen en hij slaapt naast haar.

Hij ontbijt met haar, heeft een leven met haar en jou heeft die alleen voor de neuk.



Dus wie is hier nou de idioot ?TO heeft 'm juist voor de lusten, zijn vrouw zit met de lasten. Die ligt naast dat gesnurk in bed en moet zijn vuile was opruimen.
De meeste mannen die vreemd gaan, zullen dat ook doen als jij 'm van zijn vrouw zou weten af te troggelen. Dus wees wijs, gebruik 'm alleen voor de fun en als dat niet meer voldoende voor je is, kap er mee. Kan ie weer op zoek naar de volgende minnares, want zulke zullen nooit trouw worden aan één vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Hij doet het nog hoor, ik stuur hem weer terug.Succes ermee!
Alle reacties Link kopieren
Precies Elninjoo, straks ben je de volgende ex, met kids in rij. And who's next.
Sowieso is het stom van 'n vreemdgaande man als hij zich niet laat steriliseren. Voor 't zelfde geld zadelt een of andere nieuwe scharrel 'm met 'n kind op en plukt hem kaal voor alimentatie.
Het lijkt erop dat jij meer van hem wilt dan hij van jou. Je kunt beter bedenken wat je tegen hem wil zeggen in plaats van tegen zijn vrouw. Hij kiest niet ineens voor jou als jij contact met haar opneemt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maar heb 4 jaar lang chanel 5 stiekem over hem en zn spullen gesproeid, hem voorzien van bijt- en zuigzoenen. Oorbellen per ongeluk verloren in haar auto...let ns op, domme gans!Waarschijnlijk opgeruimd door 1 van zijn andere minnaressen. Of dacht je dat je alleen was? *proest*
Alle reacties Link kopieren
Tijdens een congres voor werk door maar liefst 3 collega's ijverig versierd. Ik heb geen interesse want getrouwd met de liefste man ter wereld Alledrie bleken getrouwd met kind(eren). Nu maanden lager krijg ik nog berichtjes en uitnodigingen. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat alleen bij mij doen. Die vrouwen zou ik wel graag eens spreken. De mannen trouwens ook, maar dat zijn collega's dus ik houd het netjes.
quote:MrsStanleyWalker schreef op zondag 26 oktober 2014 00:47 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div">fata, 13 seconden geleden

Affaire gehad met getrouwde kerel. I know is niet oké. Maar heb 4 jaar lang chanel 5 stiekem over hem en zn spullen gesproeid, hem voorzien van bijt- en zuigzoenen. Oorbellen per ongeluk verloren in haar auto...let ns op, domme gans!

</div></blockquote>Wie is er nou de domme gans? +1000000
quote:fata schreef op 26 oktober 2014 @ 00:43:

Ik zou haar willen zeggen dat haar man ook bij mij snurkt en de wcbril omhoog laat staan. Richt em ns af Thuis mag hij dat niet. Ben jij even een oen dat je dat pikt!
Ik snap nu eindelijk waar sommige het zo druk mee hebben.
Alle reacties Link kopieren
ipv iets tegen zijn nietsvermoedende vrouw te zeggen, zou je ook tegen die vreemdgaande vent kunnen zeggen dat hij zijn mannelijkheid tussen de liftdeur kan gaan hangen en op t knoppie moet drukken. .
quote:fata schreef op 26 oktober 2014 @ 01:56:

Maar wat zou ik haar graag willen vertellen dat ze zo veel meer waard is dan deze kerel. Zouden jullie haar bellen?Blijkbaar vind je jezelf wel goed genoeg voor hem. Heb je zo'n laag zelfbeeld?
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 26 oktober 2014 @ 09:27:

[...]





Blijkbaar vind je jezelf wel goed genoeg voor hem. Heb je zo'n laag zelfbeeld?Onbezette mannen zien haar waarschijnlijk niet staan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Kinderachtig gedrag.
Alle reacties Link kopieren
quote:fata schreef op 26 oktober 2014 @ 01:54:

Ha ha. Ik ben inmiddels wel erg klaar met africhten voor een ander.Onbegonnen werkNou, je had in juli nog een topic met de vraag hoe je deze vent publiekelijk aan de schandpaal kon nagelen. Jij bent er helemaal niet klaar mee. Wat een ongezonde wraakzucht bezit jij.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
To,

Wat ben jij respectloos t.o.v. zijn vrouw...

Zij heeft er toch niet om gevraagd om bedrogen te worden?

Dit zegt meer over jou dan over haar...

Triest hoor..
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 26 oktober 2014 @ 11:02:

[...]



Nou, je had in juli nog een topic met de vraag hoe je deze vent publiekelijk aan de schandpaal kon nagelen. Jij bent er helemaal niet klaar mee. Wat een ongezonde wraakzucht bezit jij.Nou, de hele posthistorie van TO is wel opmerkelijk eigenlijk.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven