Napraattopic 6 (Lees OP voor gewijzigde regels!)

04-10-2014 19:51 3154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:

Bans bespreken Bantopic

Beleid bespreken

Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)



*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

Het uitvechten van privé-vetes.



Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dat vraag ik me af. Naara is een bekende op het forum, en hoewel ik me soms wel erger aan uitspraken is dat wel zoals Naara altijd forumt. Heb ook hele mooie uitspraken voorbij zien komen van haar. Daar zit wel een soort balans in wat maakt dat ik niet zo vlot staf.

Mousson daarentegen komt met een hoop gemauw binnen, trekt een bek open van heb ik jou daar en zit met een topicdiarree van jewelste uit te lokken. En die heb ik niet gestaft want dat was niet meer nodig, maar ik kan me staffen dan zeker wel voorstellen. Eerder dan bij Naara.

Daarom denk ik ook dat Naara door de TO van dat topic zelf gestaft is.



Pfff is er nog een touw aan vast te knopen? Het was vroeg vanochtend...
Alle reacties Link kopieren
De nieuwe site-reclame loopt een dag achter
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 26 oktober 2014 @ 07:30:

Moderator Viva, op 24-10:

Naara heeft een ban van 48uur voor op de man spelen.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum





Heeeeeel bijzonder, dat een forummer om eerlijke comments vraagt, die dus ook krijgt en dat je vervolgens wordt geband voor op de man spelen



.Ik zie die ban niet staan in het bantopic.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 26 oktober 2014 @ 09:34:

De nieuwe site-reclame loopt een dag achter Zag ik ook. Maar misschien verspringt het niet om 0:00 maar om 10:00 bijv
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Gewoon houden Stora.



Mousson is een trol.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En nog niet eens een leuke.
Alle reacties Link kopieren
Tja. Je kan op alle individuele gevallen een theorie loslaten om het goed te praten. Dat bedoelde ik alleen niet.

Staffen is staffen en in mijn ogen iets wat je niet licht in moet zetten. En dat gebeurt hier wel. Ik heb de indruk dat er zeer partijdig gestaft wordt en om de verkeerde redenen.

Wat kan het je boeien dat Mousson dertig topic opent? Dan zit ze een beetje te stangen, lekker laten gaan. Ik vind een uitspraak hier als ' ik wil het gewoon niet' misschien nog wel kinderachtiger dan die dertig topics. En daarom gaan staffen al helemaal.

Ik ga niet ontkennen dat ik ook weleens gestaft heb. En achteraf vind ik dat vreselijk kinderachtig van mijzelf. Alsof ik bij de kleuterjuf zit te klikken, bah. Dus dat doe ik alleen nog maar bij echt schelden of racisme oid. Niet meer voor zgn 'zuigen' of stangen of een beetje trollen. Lekker belangrijk.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 26 oktober 2014 @ 10:06:

Tja. Je kan op alle individuele gevallen een theorie loslaten om het goed te praten. Dat bedoelde ik alleen niet.

Staffen is staffen en in mijn ogen iets wat je niet licht in moet zetten. En dat gebeurt hier wel. Ik heb de indruk dat er zeer partijdig gestaft wordt en om de verkeerde redenen.

Wat kan het je boeien dat Mousson dertig topic opent? Dan zit ze een beetje te stangen, lekker laten gaan. Ik vind een uitspraak hier als ' ik wil het gewoon niet' misschien nog wel kinderachtiger dan die dertig topics. En daarom gaan staffen al helemaal.

Ik ga niet ontkennen dat ik ook weleens gestaft heb. En achteraf vind ik dat vreselijk kinderachtig van mijzelf. Alsof ik bij de kleuterjuf zit te klikken, bah. Dus dat doe ik alleen nog maar bij echt schelden of racisme oid. Niet meer voor zgn 'zuigen' of stangen of een beetje trollen. Lekker belangrijk.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 26 oktober 2014 @ 10:06:

Tja. Je kan op alle individuele gevallen een theorie loslaten om het goed te praten. Dat bedoelde ik alleen niet.

Staffen is staffen en in mijn ogen iets wat je niet licht in moet zetten. En dat gebeurt hier wel. Ik heb de indruk dat er zeer partijdig gestaft wordt en om de verkeerde redenen.

Wat kan het je boeien dat Mousson dertig topic opent? Dan zit ze een beetje te stangen, lekker laten gaan. Ik vind een uitspraak hier als ' ik wil het gewoon niet' misschien nog wel kinderachtiger dan die dertig topics. En daarom gaan staffen al helemaal.

Ik ga niet ontkennen dat ik ook weleens gestaft heb. En achteraf vind ik dat vreselijk kinderachtig van mijzelf. Alsof ik bij de kleuterjuf zit te klikken, bah. Dus dat doe ik alleen nog maar bij echt schelden of racisme oid. Niet meer voor zgn 'zuigen' of stangen of een beetje trollen. Lekker belangrijk.Ieder zijn mening.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapalona schreef op 26 oktober 2014 @ 10:12:

[...]





Ieder zijn mening.Yep. En ieder het daarbij behorende gedrag.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Hatsetats je was al duidelijk hoor! Maar wat waren nou de afspraken die jij speciaal met de mods had??
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het wel met je eens dat dit zou kunnen en dan zou er eigenlijk ook eens een maatregel moeten komen voor mensen die staffen omdat het hen beter uitkomt. Hoe vaker je staft hoe duidelijker dat is lijkt me. Klikkers moeten uiteindelijk toch ook een keer leren hè?



Nog vier dagen.

Wie weet staat dit nou eens bij die nieuwe huisregels.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Goed, voor eens en altijd: daar ga ik niet op in kettler. Vraag het maar aan de mods
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:ketller schreef op 26 oktober 2014 @ 10:16:

Hatsetats je was al duidelijk hoor! Maar wat waren nou de afspraken die jij speciaal met de mods had??
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapalona schreef op 26 oktober 2014 @ 10:20:



[...]

Net te laat.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vind ook wel dat er soms onduidelijk gemodereerd word, racisme levert bijna nooit een maatregel of een ban op en andere overtredingen van de forumregels wel.
quote:Enn schreef op 26 oktober 2014 @ 10:21:

[...]



Net te laat. Komt door de wintertijd, mijn inwendige klok staat nog op oude tijd.. of ben ik dan juist vroeg
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 26 oktober 2014 @ 01:47:





Goeie film gezien in de bioscoop vanavond, The Equalizer met Denzel Washington in de hoofdrol. Die kon ook alleen door hem gespeeld worden Thanks voor de tip want ik wil van de week naar de film
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca in "Centraal Moderatortopic I|"



Ik moet wel lachen om deze droge reactie op de blonde vraag
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 26 oktober 2014 @ 10:28:

blijfgewoonbianca in "Centraal Moderatortopic I|"



Ik moet wel lachen om deze droge reactie op de blonde vraag





Geweldig!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nieuwe regel dat je per persoon maar 1xpw mag staffen.



Waarom zou je eigenlijk iemand staffen die scheld, Hats? Diegene die scheld laat zich toch kennen en dat mag best door anderen gezien worden. Is mijn mening dan.



Je hebt hier een bloem, die gooit er dingen uit waarvan ik denk, ben jij wel helemaal goed of doe is normaal.

Als ik haar bij al die replies zou staffen dan zou ik haar, volgens mij, wel een paar bans kunnen aansmeren.

Maar dat doe ik niet, ik hou er namelijk wel van me te ergeren aan mensen.

En daarbij ben ik tegen mondsnoerderij.
quote:hatsetats schreef op zondag 26 oktober 2014 10:19 Goed, voor eens en altijd: daar ga ik niet op in kettler. Vraag het maar aan de modsZwijgplicht ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 26 oktober 2014 @ 10:28:

blijfgewoonbianca in "Centraal Moderatortopic I|"



Ik moet wel lachen om deze droge reactie op de blonde vraag In dat topic zijn dus ook posts weggegumd ipv leegehaald en een melding vd mods. Is dat nieuw ofzo?
Je bent zelf een theepot
Ow leuk topic, even lezen :D
quote:fluim schreef op 26 oktober 2014 @ 10:30:

Nieuwe regel dat je per persoon maar 1xpw mag staffen.



Waarom zou je eigenlijk iemand staffen die scheld, Hats? Diegene die scheld laat zich toch kennen en dat mag best door anderen gezien worden. Is mijn mening dan.



Je hebt hier een bloem, die gooit er dingen uit waarvan ik denk, ben jij wel helemaal goed of doe is normaal.

Als ik haar bij al die replies zou staffen dan zou ik haar, volgens mij, wel een paar bans kunnen aansmeren.

Maar dat doe ik niet, ik hou er namelijk wel van me te ergeren aan mensen.

En daarbij ben ik tegen mondsnoerderij.



1x per dag werkt prima bij een trol met topicdiarree, gister gezien.

En mag je de andere dagen dat je niet staft opsparen? Want dan heb ik er nog een wel een paar 100 stafjes in mijn pocket. Staf namelijk bijna nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven