Lijf & Lijn alle pijlers

35+, kleine kids, 5-10 kilo te zwaar, ACTIE!

14-08-2014 09:22 986 berichten
Alle reacties Link kopieren
NIEUWE LEDEN WELKOM!!!



Weegdag MAANDAG, doorgeven voor 19 uur.

2 x geen gewicht doorgeven = uit de tabel.



naamleeftijdlengtestartgewichthuidig gewichtstreefgewichtSuus381.758785.575navimo351.708986,675Hillybilly351.6876.873.165tinnifin431.xx8786.675pippip371.6476,576,570miezemuis381.70787868



Hi allemaal!



Ik ben Suus, 38 jaar, kids van 5 en 2, samenwonend, ft baan, en een kilo of 10 te zwaar. Ik ben 1,75 m en weeg 85 kilo. Ik wil op een gezonde, structurele manier mijn levensstijl veranderen, sporten op vaste momenten en goed eten. Ik probeer 2 x per week 5 km hard te lopen en ben nu een beetje bezig met 30 day shred.



Wie heeft er zin om mee te doen? Misschien met een tabel? Weegdag, eetlijstjes of zoiets?



Tot snel![/b]
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er weer! Mijn nieuwe baan slokt me flink op. Het is weer even balans zoeken. Qua gewicht hetzelfde. Eten op het werk gaat goed. Eergisteren begonnen met Pilates. Daar heb ik nu ongelooflijke spierpijn van.... Helemaal goed.

Vanmiddag hoop ik nieuwe hardloopschoenen te kunnen kopen. In zo'n zaak waar ze opnames maken van de voeten tijdens het lopen.



Suus, ik krijg de indruk dat het regelmatig sporten je goed af gaat. Knap hoor!



Jaye, structuur op je dag helpt vaak om het eten binnen de perken te houden



Sparood:ik vind dat je goed bezig bent! Shredden heb ik ooit wel eens gedaan. Welke workshop out online vindt je het leukste? Sporten geeft je echt een boost denk ik. Je moet overigens je lijf wel de tijd gunnen om goed te herstellen.



Juffie, hoe bevalt het broodrooster eten? En al een keer geshred?



Schabolleke, das helemaal waar.... Geen foute dingen in huis halen.... Scheelt al de helft hahaha!



Ik wens iedereen een goed weekend en ik hoop dat iedereen as maandag voor zijn inspanning beloont wordt.



Succes!!
Alle reacties Link kopieren
Het lukte me gister niet. Liep in de stad en had veel trek. Ik liep op dat moment langs bakker Bart, dus dacht; even lekker een belegd broodje. Stond er niet echt meer bij stil, haha.



Ik heb een nieuwe weegschaal en die geeft aan dat ik een halve kilo zwaarder ben dan op de oude weegschaal. Nou ja, we gaan er gewoon nog steeds voor.

Ik heb het alleen ontzettend in mijn rug. Hopen dat het snel over is, slapen, lopen, ademen is pijnlijk, laat staan oefeningen.. Misschien iets te enthousiast begonnen van de week..Fijn weekend!!
Alle reacties Link kopieren
Is het spierpijn denk je Juffie? Of zit het ergens vast?



Ik heb vanmiddag mezelf gloednieuwe hardloopschoenen aan laten meten. Video opnames en al! Het zijn flinke bling bling schoenen.... Die vallen dus mooi op als ze in de gang staan, knappe meid die ze nog kan negeren.
Alle reacties Link kopieren
Oxo... leuk he die schoenen kopen. Ik vond het zo raar om mezelf te zien lopen hihi maar ze zitten super.



Ik kom net mijn bed uitrollen na een feestje gisterenavond... nu een beetje een kater maar ik ga vandaag weer erg gezond eten! En dan maar hopen dat het morgen te zien is.

O; sojapap met superfoods en een halve banaan

t; 2 mandarijnen

M; Salade

T?

A; bloemkool met aardappelen en klein stukje rundvlees



Ik ga lekker met de hond wandelen vandaag want sporten zie ik zo niet zitten maar morgen ga ik er weer fanatiek tegenaan,

Succes Dames!
Alle reacties Link kopieren
Rustig hier, helaas doe ik daar zelf ook aan mij, ik kom hier veel te weinig... Sorry!

Vanmorgen was ik 82,1
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies!



Het wordt echt te rustig hier.



Oxo; cool, nieuwe schoenen! Welk merk en kleuren zijn het geworden? Ik heb al 10 jaar hetzelfde merk en kleur en uitvoering.



Mundy: dank voor het doorgeven van je gewicht.

Ik was vanochtend 84.7 kilo. Ongeveer gelijk dus. Op zich oke, ik ben net ook ongesteld geworden en dan meestal wat zwaarder. Ik ga rustig door met opletten en gezond doen.



Ik ga de tabel zo vast aanpassen. Zal ik in de titl van ons topic zetten: "nieuwe leden welkom"? Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Druk weekendje achter de rug met de nodige snacks en alcohol. Maar verder was t wel heel gezellig dus dat is ook wat waard. Heb zaterdag nog wel uitgebreid gesport. Gisteren heb ik rust gehouden en op een wandeling met de kids na niets gedaan. Mijn gewicht vanmorgen was 89. Beetje balen want donderdag woog ik nog 88.8... maar goed desondanks meer dan een halve kilo kwijt. Mijn lijstje vandaag is netjes vind ik.



O: cornflakes met soya light en gedroogde pruimen

T: halve appel

L: 3 vk boterhammen met ossenworst

T: peer, mandarijn en 4 aardbeien

T: zoute sticks (paar met de kids meegegeten)

D: oven aardappels, tomatensalade en vis cuisine



Ik heb zojuist een half uurtje geshred ;). Als ik honger vanavond krijg dan neem ik nog wat magere kwark.



Suus prima gewicht toch! Als ik ongesteld ben ben ik ook altijd wat zwaarder.
Alle reacties Link kopieren
Ja, nieuwe leden zijn welkom, toch? Zou leuk zijn!

Oef, mijn gewicht ik er niet mooier op geworden.. 74,0



Mijn schouder is wel oke nu. Heb wat ibuprofen genomen, zonder problemen gym kunnen geven.



Ik hoop toch echt wat meer af te vallen. Net een uurtje terug van school (nakijk werk mee), dus vandaag maar niet hardlopen.. heeeeeeeeeeeeel misschien later nog even op de fitnessmat aan de slag...
Alle reacties Link kopieren
Even snel:

Hetzelfde gewicht



Kom later weer terug!!
Hoi dames, gisteren vergeten te wegen. Vanochtend wel gewogen: 67,0.

Geen denderend resultaat, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de boel afgelopen week behoorlijk heb laten versloffen. Deze week maar weer eens serieus aan de bak. Zodat ik volgende week dan echt die dubbele zes zie verschijnen!
Alle reacties Link kopieren
Sorry geen gewicht maandag doorgegeven ....mijn schoonvader onverwacht naar het ziekenhuis dus druk druk... ik kom snel weer effe terug!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Gelukkig is het niet al te ernstig met schoonvader dus we zijn weer gekalmeerd.. Vooral voor de kids was het erg naar omdat mijn vader net voor de zomervakantie is overleden. Je schrikt dan toch weer effe heel erg.



Nou ja het eten ging op zich wel goed.

Vandaag weer in het regime van sporten en goed eten;

O; kwark met bessen

t; mandarijn

M; 2 wraps met sla en zalm en kip

T; appel

A; sperziebonen met aardappels en duitse biefstuk
Alle reacties Link kopieren
He dames,



Het is inderdaad rustig hier.. Jammer! Hier gaat alles goed, al merk ik wel dat ik nu toch af en toe echt wel een beetje honger heb. Maar goed vanmorgen even stiekem gewogen en toen woog ik 88,6 :D!

@ Jaye dat is zeker schrikken. Fijn dat het nu beter gaat!

Je lijstje ziet er mooi uit!



Mijn lijstje voor vandaag:

O: magere vanille kwark

T: banaan + een cappucino

T: rijstwafel

L: 2 speltboterhammen met filet americain

T: kapje met zuivelspread light

T: wortels + een kiwi

D: spaghetti met tomatensaus

T: ??



Ik kon me er vanmorgen niet toe zetten om te shredden, maar ik ga het vanavond wel doen. Ik wil graag vrijdag overstappen naar level 2, maar dan moet ik dus wel vandaag wat doen ;D
Alle reacties Link kopieren
Succes Spa Rood!



IK zit op dit moment achter de pc en de engelse dropjes uit de snoeppot lachen naar me... wel vanochtend gesport gelukkig...ga nu snel de hond pakken om een stuk te wandelen , de jongste zoon moet ook maar mee hihi
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,



Is er nog ruimte voor nòg wat kilo's te veel?

Ik ben wel slechts 31 jaar, maar voor de rest voldoe ik aan het hele plaatje: man, drie kinderen, 4 dagen werken èn na elke zwangerschap zijn er 5 kilo's blijven zitten.. In totaal dus 15 meer dan 10 jaar geleden.

Inmiddels heb ik niet de illusie dat ik weer terugga naar de start, ik ben ouder, m'n lichaam is veranderd, maar 10 eraf moet lukken..

Ik ben 1.83m en weeg 92 kg.

Mij ultieme streven is onder de 80, maar mijn voorlopige tussendoel 85. Kleine stapjes lijkt me beter :-)



Ik merk dat ik behoefte heb aan steun, is er plek voor mij?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Gezellig Maria Sophie! Ik ben ook 31 en werk 4 dagen ;).



Heb zojuist geshred! Ga nog ff wat fruit happen en vroeg naar bed. .
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij dat er wel plek is voor je. Lijkt me gezellig!



Ik snap er niets meer van. Maandag nog 74,0 op de weegschaal en vandaag 72,5.. terwijl ik gister me vergrepen heb aan Lays chips en chocola...



Ik heb zojuist een cake gemaakt. Ook niet handig.. Wel wat afgevallen op mysterieuze wijze..
Alle reacties Link kopieren
Welkom Maria Sophie!!



Juffie heerlijk toch.. lekker afvallen !



Hier ging ik gisteren helemaal de mist in.. ik had een dubbele dienst (onverwacht) op mijn werk dus van 6.30 tot 19.30 uur maar geen diner mee ofzo. Op mijn werk hebben ze wel crackers en cup a soup dus dat genomen maar eenmaal thuis echt supertrek...de engelse drop is gesneuveld en evenals een halve zak chips. Had natuurlijk gewoon brood moeten smeren maar daar had ik net geen trek in natuurlijk. Wel heb ik gelukkig dinsdag en woensdag flink gesport dus hoop dat het geen consequenties heeft.



Vandaag weer netjes:

o; magere kwark met chia en quinoa? zaadjes, moerbeijen en goijbessen en 3 gedroogde pruimen.

t: appel en 2 mandarijnen

m; 2x speltboterhammen met 20 + kaas en ham en komkommer

T: ?

A; speltmacaroni (voor het eerst gekocht dus even proberen) met veel groente en tomatensaus , 20 + geraspte kaas



Vanmiddag nog even sporten. Vanavond de jongste naar de kinderdisco voor de eerste keer ..dus ben benieuwd hoe hij het vindt .



Suus waar ben je ??

Spa Rood succes met level 2 ! Hoe gaat het shredden?



De meeste dames doen ook aan hardlopen maar hoe doen jullie dat nu het zo vroeg donker wordt? Ik vind het nl een beetje eng nu en merk dat ik daarom af en toe niet ga
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er! Echt baggerweek gehad, niet goed in het ritme, s avonds weer aan de snaai etcetc. WAAROM DOE IK DAT NOU?



Vanochtend begonnen met hardlopen, daarna god gegeten en vanmiddag weer gezond geluncht. Vanavond eten we risotto met courgette, kip en champignons. En dan wil ik vanavond geen slechte dingen nemen. We hebben geen chips oid in huis, maar wel hagelslag enzo. Maar ook geen boterhammen of crackers met slecht beleg dus!



Jaye; ik loop normaal door een beetje een afgelegen gebied. Maar nu het laat licht is (of vroeg donker als ik s avonds ga), blijf ik meer hier in de wijk. Ik zoek dan de fietspaden op en loop dan tegen het fietsverkeer in. Ik heb zo'n reflecterend vestje aan en lampje om mijn arm.



Maria Sophie; zou je a.s. maandag al je gegevens door willen geven? Ik update dan nl het schemaatje.



Juffie; lekker gewicht! Hopelijk is het maandag nog zo!



Spa rood; jou gewicht ook al mooi!



Nou meiden; ik ga even aan de slag hier. Was de bijkeuken aan het opruimen en vooral veel weggooien )).



Groetjes suus
Alle reacties Link kopieren
Jaye, hardlopen doe ik in het weekend als ik wakker word. Nu is het wat minder donker. Soms ga ik hardlopen als ik thuiskom van het lesgeven.

Ik ben vandaag gestart met runkeeper. Dat is wel erg leuk en motiverend! Als er nog meer dames hier aan mee doen, hoor ik het graag, want dan kunnen we kijken hoe we het doen.



Gister 73,4 op de weegschaal en vanochtend weer 72,5.. blijft toch gek met die weegschalen van me.. Nou ja..



Heb mezelf maar een mooi jurkje getrakteerd die lekker afkleedt. En al complimenten gehad door dat jurkje, dus dat motiveert! Dit is het wonderjurkje:

http://www.c-and-a.com/nl ... jurken/jurk-135660-1.html De laatste tijd heeft C&A trouwens echt leukere kleding (voor een leuke prijs).



Nou dames, hopen dat we vrolijke cijfers zien morgen!
Alle reacties Link kopieren
Zo ik ben goed t weekend doorgekomen. Alleen vrijdag mezelf getrakteerd op sushi samen met een vriendin. Iedere dag netjes geshred. Vanmorgen woog ik 88.3...erg happy ermee!



Eetlijstje van vandaag:



O: 2 knäckebröd met gekookt ei

T: 1 plak ontbijtkoek + 2 koffie verkeerd

L: 2 zelfgebakken speltboterhammen met Hüttenkäse en kipfilet.

T: rauwkost en een snack a jack

D: Andijvie stamppot met verse worst

T: kiwi en een kaakje



Juffie wat goed dat het lekker gaat met hardlopen. Mooie jurk btw.

Suus blijf sterk! Vanavond had ik ook zo'n zin in van alles. Ben maar gewoon vroeg in bed gaan liggen ;).
Alle reacties Link kopieren
Btw shred level 2 is echt andere koek. Jeetje wat zwaar. Ik sta iedere dag doorweekt voor YouTube hahaha
Alle reacties Link kopieren
Jippie....65,4 kg op de weegschaal! Het gaat langzaam maar ben er blij mee!!



Vandaag weer aan de arbeid , Lijstje:

o; sojapap met superfoods

t; fruit

M; beschuit 3x met mager beleg

T;?

A; aardapelen met sperziebonen en vegaburger
Alle reacties Link kopieren
Hai,



Net 90,8 kg op de schaal, goed gedaan vind ik zelf. (Komende ban 92..)



Daarom zit ik nu al weer keurig aan de kwark en heb ik mijn tas ingepakt met een sinaasappel, worteltjes, wat pruimen en appel en pompoensoep.



Als tussendoortje maak ik oog geregeld een heerlijke koffie voor mezelf: met warme opgeklopte melk. Kan me niet voorstellen dat dat heel slecht is twee keer per dag.. Maar lekker is het wel!!



Nu kinderen en man kussen en op de fiets!

(Ik werk vier dagen en fiets per dag daardoor zo'n 40 minuten. Helaas ben ik ook erg goed in snaaien.. Bah..)



Succes deze week allemaal!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees dat een aantal mensen hier speltbrood eet, is dat echt zoveel beter dan gewoon brood? En is het lekker? Ik eet zelf altijd Waldkornbrood.



Vanmorgen was mijn gewicht 81,5 Eindelijk onder de 82, nu maar hopen dat de dalende lijn zich voortzet!



Mariasophie welkom! Koffie verkeerd is toch niet zo slecht? Op mijn werkdagen (ik werk 3 dagen) mag ik van mezelf een kop Wiener Melange, die zit hier in de automaat en vind ik zo lekker! Maar daar zit dus wel suiker in... Mijn gewone koffie en thee drink ik zonder suiker, dus die paar keer een Wiener Melange moet kunnen toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven