Vriend onzeker

26-10-2014 02:01 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik weet me even geen raad meer... Ik heb 4 jaar een relatie en in het begin heeft mijn partner gevraagd wie de grootste penis had van al mijn relaties. Ik heb eerlijk antwoord gegeven en dat was die van mijn ex. Sindsdien is het een grote blokkade voor hem geworden om te genieten van het vrijen. Hij ervaart dat hij niet goed genoeg is voor mij en dat wordt ook nog eens gevoed door opmerkingen die ik in de loop van de tijd gemaakt zou hebben over mijn voorkeur voor grote penissen. Ik kan me hier echter niet in vinden (het zullen grapjes geweest zijn die voor mij irrelevant zijn) Ik vind hem echt de beste lover ever en zijn penis is perfect! Alleen gelooft hij mij niet als ik hem vertel hoe fijn ik het met hem vind. Dit speelt al jaren maar hij heeft dit pas een jaar geleden uitgesproken. Sindsdien pas ik op met wat ik zeg maar voelt het ook onecht als ik zeg hoe goed hij eruit ziet oid want ik zie hem denken; jaja dat zeg je alleen maar omdat je mij goed wil laten voelen. Alles wat ik zeg slaat hij uit het veld, dat ik niet eerlijk ben en hij t gevoel heeft dat ik alles zeg om hem maar te overtuigen van zijn ongelijk en niet omdat ik het meen.... Help! Wat moet ik doen?
Alle reacties Link kopieren
waar zijn de echte mannen gebleven, dat vraag ik u af...
Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?
quote:grenada schreef op 26 oktober 2014 @ 09:57:

waar zijn de echte mannen gebleven, dat vraag ik u af...Waar is de tijd dat de boten van hout en de mannen van staal waren...
Ik zou hier echt serieus op afknappen, wat een gezever omdat hij een vraag stelt waarvan hij het antwoord niet kan handelen. En nu verpest hij heel jullie seksleven, jij kan het nu toch niet meer goed doen.



Als je nog met hem verder wil zou ik dus heel duidelijk zijn: Met het formaat van je pik is niets mis, daar ben ik heel tevreden over. Maar het gezeik eromheen, dat trek ik niet. Dus zet je eroverheen en laat je onzekerheid niet ons seksleven verzieken.
Wat vermoeiend zo'n vriend. En wat een aansteller.

Zeg hem dat hij moet ophouden met zeuren of dat jullie anders helemaal nooit meer seks gaan hebben.
quote:sinnombre schreef op 26 oktober 2014 @ 10:15:

Wat vermoeiend zo'n vriend. En wat een aansteller.

Zeg hem dat hij moet ophouden met zeuren of dat jullie anders helemaal nooit meer seks gaan hebben.Haha ja pikstraf vind ik in dit geval een goeie
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 32 en hij 27. Hij heeft spijt dit niet eerder aangegeven te hebben en weigert er met anderen over te praten en therapie al helemaal niet omdat hij zich doodschaamt. Hij denkt dat we er samen uit kunnen komen door erover te praten maar dat lukt niet. Dat eindigt steevast in welles nietes en komen geen stap verder.
Alle reacties Link kopieren
Hij, hij, hij, hij.



Waarom neem jij niet het heft in handen?
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan je er samen uitkomen? Hij gelooft jou niet en zijn penis zal niet meer groeien.



Praten helpt dus niet. Hij moet de situatie gewoon accepteren.
quote:visster schreef op 26 oktober 2014 @ 10:28:

Ik ben 32 en hij 27. Hij heeft spijt dit niet eerder aangegeven te hebben en weigert er met anderen over te praten en therapie al helemaal niet omdat hij zich doodschaamt. Hij denkt dat we er samen uit kunnen komen door erover te praten maar dat lukt niet. Dat eindigt steevast in welles nietes en komen geen stap verder.Stoppen dus met steeds weer in discussie gaan over deze onzin.
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel cm is hij?
Power to the people
Alle reacties Link kopieren
Met praten bedoelt hij waarschijnlijk dat jij zijn onzekerheid moet oplossen. Trap er niet in want onzekerheid is de oorzaak van onzekerheid. Daar kom je met praten niet uit maar zakt er alleen maar dieper in weg.



Kap de discussies af en ga eens wat anders doen dan alleen over penissen en zijn onzekerheid zaniken. Bestaat jullie relatie niet verder uit andere niveau's en gespreksonderwerpen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven