Meiden 25+ uit Arnhem of omgeving

14-10-2014 16:28 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,



Een half jaar geleden ben ik naar Arnhem verhuisd om te gaan samenwonen, dit bevalt erg goed. Door mijn vriend heb ik leuke mensen hier leren kennen, maar ik zou ook graag mijn 'eigen' vriendinnen hier willen hebben, vandaar deze oproep.



Ik ben 28 jaar en heb een fulltime baan als directie secretaresse. Ik hou van de standaard meiden dingen zoals winkelen, thee leuten etc. Ik vind het gezellig om spontaan te kunnen afspreken en met een lekkere borrel te kunnen kletsen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ook ik ben naar Arnhem verhuisd om te gaan samenwonen, nu ruim 2 jaar geleden en ik ken ook nog niet veel mensen. Ik werk vanuit huis (eigen bedrijf grafische vormgeving) en ben 30 jaar. Misschien kunnen we mailen of facebooken en eens koffie drinken?



Hoor het graag! Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik heb je een prive bericht gestuurd, ik hoop dat het gelukt is!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Sorry voor mijn late reactie, maar was dit topic even helemaal vergeten:-) Ik heb geen PB ontvangen, je kunt me ook een mailtje sturen: manonnetjoe@hotmail.com



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden

Ik woon in Apeldoorn dus niet zo heel ver van Arnhem vandaan ...



Heb dezelfde interesses , ben 26 jaar .

En wil wel graag in contact komen met jullie . Als het jullie wat lijkt .



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hi Angeln,



Heb je ook een mailadres waar ik je op kan bereiken? Privé berichten sturen lijkt me niet echt te lukken
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi



Mijn mail is



N_atalie@hotmail.com



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
quote:angeln schreef op zondag 26 oktober 2014 21:01 Hoi hoi



Mijn mail is



<a href="mailto:N_atalie@hotmail.com" class="link">N_atalie@hotmail.com</a>



Groetjes "Hoi hoi



Mijn mail is



N_atalie88hotmail.com





Was de 88 vergeten erbij te zetten haha sorry ?

Groetjes"
Hallo iedereen,



ivm omstandigheden heb ik momenteel ook niet veel vriendinnen maar ben er wel naar op zoek



Ik ben 27, werk fulltime, woon in arnhem en op zoek naar gezelligheid! Ik hou van shoppen, kletsen, drankjes, reizen, theemiddagjes, uiteten/thuis koken, films kijken. Verder hou ik ook van actieve dingen en dingen waar je adrenaline van krijgt (skydiven/rollercoasters/bungeejumpen /karten). Vol variatie dus :p

Graag hoor ik van je/jullie !

Mn mail is gutsa2@hotmail.com

xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven