Mode & Beauty alle pijlers

welke primark vandaag bezoeken qua drukte/chaos?

25-10-2014 10:06 86 berichten
Ik snap dat vandaag sowieso geen goede dag is maar mijn man wil er perce een keer heen Rotterdam poolsterplein is de dichts bijzijnde, maar dat is bij Alexandrium toch? Vond ik zelf een vreselijke vestiging. Daarna komen Zoetermeer, Almere en Hoofddorp. Die liggen allemaal even ver weg vanaf ons. Het word dus 1 van die 3, maar welke is de beste keus vandaag ivm drukte en chaos? Iemand die hier wat zinnigs over kan zeggen?
Shenandoa, wat kraam jij een onwetendheid uit. Bizar. En mensen die de arbeidsomstandigheden bagataliseren, vind ik een geval 'andere kant opkijken'. Wat ik niet weet, heb ik geen last van.
Alle reacties Link kopieren
In almere is het ook een troep en geregeld met kindervakanties dat er hekken staan om mensen in groepjes naar binnen te laten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Shenandoah schreef op 25 oktober 2014 @ 21:05:

[...]





Waarom naar, het is toch gewoon de waarheid? Net als dat je in Nederland tegenwoordig gewoon ook pech hebt als je bij ouders geboren wordt die in de bijstand zitten zodat je met de nieuwe regels of niet kunt studeren of tot je 50ste aan het aflossen bent.

En naar dat soort ontwikkelingslanden als bangladesh kunnen ze geld blijven sturen, maar dat heeft toch geen zin.Ja het is dikke pech als je bij bijstandsouders of in een ontwikkelingsland wordt geboren. Maar wat jouw eerdere uitspraak zo walgelijk maakt is dat je suggereert dat de levens van 'wij westerlingen' meer waard is dan een mensenleven in Bangladesh.
....
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 26-10-2014 22:02
Reden: om discussies te mijden weg gehaald. Je weet het nooit zeker.
% gewijzigd
Weet iemand of de ruiltermijn is aangepast.. Het was altijd 28 dagen maar nu op de bon staat een datum dat je t uiterlijk mag retourneren en dat is 6 weken..



Ik vraag t omdat dinsdag 28 dagen voorbij zijn maar ik t eigenlijk niet ga redden.
Als die datum erop staat en er staat duidelijk bij dat je het tot die datum mag ruilen, dan kan je dat toch gewoon laten zien in de winkel. Lijkt me dat dat gewoon klopt.
Nou ik dacht laatst laat ik ook weer eens naar een primark gaan



Maar nee nooit meer. Ik ben een koopjesjager maar die kleding heeft echt een hele slechte pasvorm. Chino gekocht, zat gewoon echt als een zak aardappelen. Of moet ik zeggen aardappels?-:)
Hoe het voelt om in zo'n broek te zitten. Aardappels is de familienaam? Aardappelen is het aantal?

Probeer het eens met een maatje kleiner. Dat heb ik ook gedaan. Ik heb dit jaar eindelijk fatsoenlijke broeken gevonden. Ook nog eens in de sale, want ik had bijna niks meer hangen. Nu hoef ik ook niets meer in te nemen.



En de chino's blijven hier in de kast. Iedereen denkt dat ik extreem ben gaan lijnen. Maar ik draag gewoon een normale broek die wat lager zit.



Primark ken ik niet. H&M wel. Daar hebben ze ook voor heren. www.hm.com/nl/product/12738?article=12738-I

En bij WE heb ik een chino gepast die ook mooi afkleedde. Jammer genoeg uitverkocht in de juiste kleur die ik wil. De taille wat hoger en de pijpen wat smaller.



Verschil zit in hoogte van het kruis. Als dat laag zit en de broek ruim genoeg. Ja, dan kan je zo'n ding ook als aardappelzak gebruiken. Gebruik je de pijpen als draagriem.

Maar..... ik heb geen tekening om dat uit te leggen.



Maar de Primark ga ik zeker nog eens in, want alles moet je een keer gedaan hebben.
Alle reacties Link kopieren
aangezien ik in de buurt van Eindhoven woon, ben ik zo met mijn puberella wel eens bij de Primark in Eindhoven geweest. Volgens haar klasgenootjes is dat het shop-walhalla. dochter en ik lopen er gillend uit, wat een drukte en rotzooi. echt een puinhoop, en ik word claustrofobisch door al die mensen in de smalle paadjes die wanhopig proberen een leuk kledingstuk in hun maat uit te grote hopen te trekken.



maar vorige week moesten we in Nijmegen zijn, en daar bleek ook een primark te zijn. het was zaterdagochtend rond tien uur en het was prima! Een heel grote, ruime lichte winkel, niet al te veel mensen en de spullen hingen per product aan een standaard. Zo anders dan in Eindhoven! Dochter is deze keer redelijk geslaagd: we vinden de meeste kleren nog steeds niks, maar de accessoires, sokken, onesies en tshirts zijn ok.



dus als je nog 'ns naar de primark wil, Nijmegen is best ok….voor een primark!
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
De Primark in DH is nu net twee dagen open, ik liep er vanmiddag langs en er stond gewoon een meterslange rij buiten te wachten!! Oftewel het was binnen zo druk dat je moest wachten om naar binnen te mogen.... Wat een hel. Ik geloof niet dat ik er het komende jaar naartoe wil als het zo erg is....
Al die kleren voor maar 58 euro? Bizar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven