Entertainment alle pijlers

Postcodeloterijshow en Linda

05-10-2014 23:24 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Postcodeloterijshow met Linda de Mol en 1 tegen 100 met Caroline Tensen geweldig.



Vorige week begon de PC-show weer, maar ik erger me wel eens over wat irritante dommigheidjes. Vorige week zei Linda iets in de trent van "en dan nu waar de mannen naar uitkijken" toen de dames met de gouden koffertjes aan kwamen lopen met er achteraan de woorden dat zijzelf niet meer zo jong was als die jonge dames en ook dikker was geworden op een toon alsof je als vrouw dan hebt "afgedaan" terwijl misschien meer dan de helft in die zaal ouder was dan Linda en vast ook dikker dan Linda. Ik ken mannen die juist op oudere volslanke dames vallen.



Die vrouw die vorige week in de finale kwam deed het geweldig. Ze was er met haar zoon. Ze noemde heel geconcentreerd én rustig de getallen voor de koffers die dan geopend konden worden en dan.....vraagt Linda aan de zoon welk nummer hij wil kiezen. De jongen zegt een getal, en dan is het zo'n foute koffer dat ik denk "laat die vrouw toch haar spel afmaken".



Vandaag idem dito. Een man komt in de finale. Hij is er met zijn vriendin. De man doet het geweldig en noemt de getallen...en dan doet Linda het weer. Weer vraagt ze aan de partner welk koffer zij zou nemen. en zelfs de woorden "dan noem jij nu een nummer, en daarna doen we jouw nummer. Potjandikkie, Het is zijn spel, hij heeft die finale gewonnen, hij kan zelf zijn vriendin vragen als hij dat wil, vragen of ze het eens is met het nummer of met haar overleggen, maar niet Linda. Ik vond het rete-irritant.



Ben ik de enige die het irritant vind?, zie ik het verkeerd ?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
575.000 al geboden
Alle reacties Link kopieren
Wow.. 710.000 euro gewonnen!
Alle reacties Link kopieren
Je stopt nu toch niet?
Ja zo hoop dat de deurbel zo gaat haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 12 oktober 2014 @ 21:26:

Je stopt nu toch niet?Je gokt wel met 3 ton. Dus zo gek is dat niet. En achteraf is het altijd 'had ik maar'
Alle reacties Link kopieren
Pffff ik had mijn postcodeloterijloten opgezegd maar krijg sterk de neiging om weer mee te doen haha.
Ja, het was leuk hoor En ik heb mezelf ook in beeld gezien want tijdens het finalespel met het hoofdrekenen zat ik precies achter de uiteindelijke winnaar. Het was echt heel erg spannend en het was grappig dat het hele publiek meeleefde met achs en ahs en oeis.
Alle reacties Link kopieren
Ja werkelijk waar, Linda deed het fantastisch. Gelukkig niet meer dat waar ik me de laatste twee keren zo aan ergerde.

En wat waren de twee halve finalisten goed, wel jammer voor Iris die met niets naar huis ging terwijl ze zo goed was tijdens de vragen.



Ja wat een geld hé en wat deed hij het goed. Ook zijn vrouw was geweldig.Wat een "discipline" waren ze zenuwachtig en blij. Geweldig ook voor de "belhamel" en de thuiswinnaars.
LOEP ME MAAR aub.
Advocaat Peter Plasman heeft Endemol Nederland aansprakelijk gesteld voor de schade die een deelnemer aan de Postcode Loterij Miljoenenjacht heeft geleden door zijn onterechte uitschakeling in de uitzending van 28 september.



Volgens de advocaat had de 30-jarige Semih uit Vlaardingen minimaal 45.000 euro kunnen winnen, en mogelijk zelfs een paar ton, in de finale die nu buiten zijn bereik bleef.



Semih was doorgedrongen tot de tweede ronde van het spel. Hij stond op de tweede plaats, die hem zou verzekeren van deelname aan de derde ronde, totdat een laatste vraag roet in het eten gooide. ’Welke Nederlandse diva trouwde afgelopen maand op Ibiza?’, luidde de vraag. De derde kandidaat drukte op de knop en antwoordde ’Patty Brard’. Het antwoord werd goed gerekend, waardoor Semih naar de derde plaats werd verstoten en hij verdere deelname op zijn buik kon schrijven.



Volgens advocaat Plasman is het antwoord echter fout en is zijn cliënt in strijd met de eigen regels van Endemol naar huis gestuurd. Patty Brard is volgens Plasman niet op Ibiza getrouwd, maar in Amstelveen.



En zelfs als het feest op Ibiza als een huwelijkssluiting wordt gezien, dan klopt het antwoord niet, zegt de advocaat. De opnamen voor het programma hadden plaats op 26 september rond een uur of 4, terwijl het feest op Ibiza een paar uur later begon, om half 8.



Plasman: „Er is maar één conclusie: op het moment dat de vraag werd gesteld, was Patty Brard niet op Ibiza getrouwd, en was dat antwoord dus fout. Endemol heeft nog niet gereageerd.

Alle reacties Link kopieren
Bankje, ik heb het stukje opgezocht bij uitzending gemist. Hij drukte op de knop maar de andere kandidate was net wat vlugger waardoor zij antwoord kon geven en hij afviel en met 3000 euro naar huis kon. Hij zei toen nog dat hij ook had gedrukt maarhelaas was de ander sneller...maar hij zei niet dat het antwoord niet goed was, nee helemaal niet, het lijkt alsof hij het zelfde antwoord had willen geven. maar helaas hij was te laat. Dat hij later thuis beseft of via via hoort dat het antwoord niet correct was geweest had voor hem niets uitgemaakt want thuis nazoeken wat het antwoord had moeten zijn is ook niet correct.Die bedenktijd heeft niemand.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Die Peter Plasman maakt zichzelf weer belachelijk. Hoe is het met die andere knakker eigenlijk afgelopen?
Alle reacties Link kopieren
Die andere knakker, dat loopt nog.
quote:minnimouse schreef op 13 oktober 2014 @ 23:36:

Die Peter Plasman maakt zichzelf weer belachelijk. Hoe is het met die andere knakker eigenlijk afgelopen?Ondertussen kennen mensen wel zijn naam. Zie het eerder als reclame.
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwTomatensoep schreef op 06 oktober 2014 @ 19:19:

Hahahahaha ik ga iets heel doms zeggen maar het is dus niet live?? Dat heb ik serieus altijd gedacht..Trouwens nog een dompie hier
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 13 oktober 2014 @ 22:44:

Bankje, ik heb het stukje opgezocht bij uitzending gemist. Hij drukte op de knop maar de andere kandidate was net wat vlugger waardoor zij antwoord kon geven en hij afviel en met 3000 euro naar huis kon. Hij zei toen nog dat hij ook had gedrukt maarhelaas was de ander sneller...maar hij zei niet dat het antwoord niet goed was, nee helemaal niet, het lijkt alsof hij het zelfde antwoord had willen geven. maar helaas hij was te laat. Dat hij later thuis beseft of via via hoort dat het antwoord niet correct was geweest had voor hem niets uitgemaakt want thuis nazoeken wat het antwoord had moeten zijn is ook niet correct.Die bedenktijd heeft niemand.Heel scherp Missie, en inderdaad hij had precies het zelfde antwoord gegeven.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Linda kleed zich goed? Die styliste moet vandaag nog ontslagen worden!
Alle reacties Link kopieren
quote:Blusher schreef op 12 oktober 2014 @ 21:33:

[...]





Je gokt wel met 3 ton. Dus zo gek is dat niet. En achteraf is het altijd 'had ik maar'



Ik zei het niet achteraf, maar op het moment dat hij stopte.

Als je nog 5 miljoen en 2,5 miljoen op het bord hebt staan en je hoeft maar 1 koffer open te maken, blijft er altijd nog minimaal 1 hoog bedrag over.

Zolang die 2 hoge bedragen er staan en je hoeft maar 1 koffer open te maken, is er geen enkele reden om te stoppen.

Dus hoezo gokken met 3 ton??
Alle reacties Link kopieren
quote:carpe_diem schreef op 13 oktober 2014 @ 23:49:

Die andere knakker, dat loopt nog.Nu nog steeds? Ik denk dat die banketbakker er niets mee opschiet. Had hij maar niet op de knop moeten drukken, ook al was het 'pardoes'.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 14 oktober 2014 @ 14:34:

[...]





Heel scherp Missie, en inderdaad hij had precies het zelfde antwoord gegeven. Dank je.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:mwb schreef op 14 oktober 2014 @ 14:50:

Linda kleed zich goed? Die styliste moet vandaag nog ontslagen worden!Gelukkig het ligt dus niet aan mij alleen. Soms is ze wel leuk gekleed (net zoals Caroline Tensen, de ene keer leuk en de andere keer drie-keer-onleuk.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 14 oktober 2014 @ 14:59:

[...]





Ik zei het niet achteraf, maar op het moment dat hij stopte.

Als je nog 5 miljoen en 2,5 miljoen op het bord hebt staan en je hoeft maar 1 koffer open te maken, blijft er altijd nog minimaal 1 hoog bedrag over.

Zolang die 2 hoge bedragen er staan en je hoeft maar 1 koffer open te maken, is er geen enkele reden om te stoppen.

Dus hoezo gokken met 3 ton??Ja hij had misschien nog de gok kunnen wagen dat de 5 miljoen er in bleef zitten bij de volgende ronde, maar zoveel geld...Hij had ruim genoeg voor datgene wat hij van plan was.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Linda zet um op!
LOEP ME MAAR aub.
Die tuniek is niet echt flatteus
Alle reacties Link kopieren
Wat een verschil met het bedrag dat vorige week gewonnen werd.

Thuiswinnaar dolblij. En belhamel maar 0,20 cent.



Tuniek van Linda ?...tja...wat moet ik zeggen? Ik vond haar deze keer wel leuk er op staan met tuniek en jeans. Haren ook leuk.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Sympathieke winnaar en knappe echtgenote.Hij ging geweldig goed. Kandidaat zegt nummer 23 maar dan vraagt Linda aan echtgenote welk nummer zij wil, zij zegt een nummer, de kandidaat zegt dan het nummer van zijn vrouw in plaats van zijn eigen nummer (23) en gelukkig was het een goed nummer.



Heel sympathiek dat hij het nummer van zijn vrouw boven zijn nummer stelt, maar het is aan hem en niet aan Linda om de echtgenote te vragen. Er zit nog 1 hoog bedrag in, doorgaan is een te grote gok, hij krijgt een mooi bod. Hij wil stoppen. Is daar heel duidelijk in. Dan vraagt Linda aan zijn echtgenote "wat zou jij doen? Zou je nog door gaan en welke koffer zou je dan nemen?" Echtgenote zegt dat ze nog wil doorgaan en noemt nummer 17 BBRRRRRRRRRRRRRR.....Linda daar deed je het weer. Als de kandidaat wil stoppen dan stopt hij egaal wat jij of de partner wil.



Maar het ergste vond ik dat je op dat moment de kandidaat min of meer onder druk zette door hem er aan te herinneren dat zijn echtgenote hem het goede antwoord had ingefluisterd tijdens de voorrondes. Fout Linda,met één goed antwoord ben je er nog niet, hij heeft door zijn vele antwoorden aan de 'dasch' het zover geschopt dat hij in de finale kwam.



GELUKKIG doet hij niet wat Linda en zijn echtgenote zeggen en stopt. 220.000 euro Geweldig! Dan gaan ze verder met nummer 17 en daar zat het laatste hoge bedrag in. Wat goed dat de kandidaat was gestopt.

LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven