Eetclub oprichten omgeving Enschede

22-10-2014 10:06 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Mijn naam is Floor, ik ben 21 jaar en werk op een zorgboerderij. Ben gek op dieren, het buitenleven, creatieve dingen doen, eten koken, dingen bakken en gezelligheid. Een half jaar geleden ben ik wegens omstandigheden gestopt met studeren (aan de UT) en daardoor ben ik veel vrienden verloren.



Omdat ik het leuk vind om nieuwe mensen te ontmoeten en omdat ik gek ben op alles rondom eten, lijkt het me een leuk idee om een eetclub of een kookgroep op te richten. Mijn idee is om regelmatig samen te komen waarbij er door bijvoorbeeld twee mensen gekookt wordt en de rest op dat moment aanschuift. Voor een volgende keer zijn de rollen uiteraard omgedraaid.



Ik ben op zoek naar een leuke groep, zowel mannen als vrouwen, die net als ik van koken (en bakken) houden en het leuk vinden om een eetclub op te starten. Liefst een beetje rond dezelfde leeftijd omdat anders de 'leefwerelden' denk ik te veel verschillen. Zelf woon ik in Enschede en ben afhankelijk van mijn fiets of OV dus rondom Enschede zou fijn zijn. Oproepje mag gedeeld worden, als iemand een tip heeft hoe ik geïnteresseerden kan bereiken hoor ik het ook graag



Wie weet tot snel!

Groetjes Floor
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk om mee te doen, maar een probleempje: woon nog bij mijn ouders. Niet heel handig om bij mij te doen dus.. :s
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me erg leuk, alleen ook ik woon bij mijn moeder (en broertje) en tevens woon ik toch een half uur met de trein van Enschede af. (Enter)
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij erg leuk! Ik woon ook in Enschede. Ik heb alleen tijdelijk geen eigen huis. Over een niet al te lange periode zal dit wel weer het geval zijn.

Ik zou graag hier verder met je over willen praten
lijkt me gezellig, Floor heb je PB gestuurd, maar weet niet of die aan is gekomen met mijn emailadres.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou ook van bakken, koken en gezelligheid, dus het lijkt me leuk om mee te doen!

Ik woon (nog) wel bij mijn moeder, maar heb het huis vaak voor me alleen.

Floor, ik stuur je even een pb met mijn e-mailadres.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Heb van een aantal een persoonlijk bericht gehad, of ik heb een pb verstuurd. Hierop heb ik een e-mail gestuurd. Hebben jullie deze ontvangen?



Groetjes Floor
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel interesse, alleen woon ik ook nog thuis en heb ik het huis weinig voor mezelf.

wil je rouleren met waar te eten?
Alle reacties Link kopieren
Hooi!



Ik woon sinds een maand op mezelf en ik begin koken en bakken steeds leuker te vinden. Lijkt me wel leuk om in een groepje te zitten. Ik woon trouwens in Hengelo en ik ben 25 jaar oud.



Je mag me wel mailen als je wil.

Yviii.1989@gmail.com
-
Alle reacties Link kopieren
Hey, wat een leuk idee! Ik verhuis binnenkort naar Enschede vanuit het westen (heb wel Twentse roots) en ben ook op zoek naar nieuwe mensen om leuke dingen mee te ondernemen (een wijntje drinken, filmhuis, terras, wandelen, dansje wagen). Ik ben alleen iets ouder dan de meesten in dit topic (31). Als er meiden zijn van rond/in de 30 die het leuk vinden af te spreken, hoor ik het graag!

Succes met jullie kookclub.
Alle reacties Link kopieren
Hey Floor (en de andere meiden)



We hebben elkaar vorige week ontmoet in de buurtmoestuin! Het lijkt mij leuk om ook een keer aan te schuiven of eventueel te koken. Is dat nog mogelijk?



Je kan mij mailen op s.ammgodwin@live.nl



Groetjes, Samantha.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Bedankt voor de nieuwe reacties! Sorry voor mijn erg verlate reactie. Sinds ik een eetclub heb opgericht met 4 meiden die ik hier heb ontmoet, heb ik eigenlijk niet meer op dit forum gekeken. Mijn excuses Omdat we het samen erg gezellig hebben en om praktische redenen (een aantal van ons heeft maar bestek en stoelen voor 5 mensen) hebben wij besloten onze eetclub voorlopig niet uit te breiden.



Even ter inspiratie, onze opzet is nu als volgt: we spreken eens in de maand af, op dat moment zijn er twee mensen die koken. We doen dan voor/hoofdgerecht of hoofd/nagerecht. De rest schuift aan en een maand later zijn de volgende twee aan de beurt.



Voor de eetclub die ik begonnen ben zoek ik dus geen nieuwe leden, maar misschien wil ik wel een tweede clubje oprichten. Zouden de mensen die nog steeds geïnteresseerd zijn mij een persoonlijk berichtje met je emailadres willen sturen? Wie weet kunnen we nog een groepje entousiastelingen koppelen :D



Groetjes Floor
Hoi, ik heb zeker interesse!



Woon in Almelo en kan mijn huis ook beschikbaar stellen.



Heb je al meer gegadigden voor je 2e club?



Groetjes Fabi
Hoi,



Het lijkt me leuk om mee te doen als er een tweede eetclub komt.

Woon samen dus het kan altijd een keer bij mij.



Ik hoor het graag, stuur me anders maar een pb'tje als het doorgaat, of via dit forum.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
inmiddels woon ik op mezelf in Enschede centrum, lijkt me leuk om mee te doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven