mijn vriend

26-10-2014 00:50 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hii allemaal..

Ik heb echt tips nodig...

Ik ga nu 2 jaar met mij vriend hij is 21 jaar

Maar het ging heel goed we hebben enorm veel meegemaakt en steeds kwam het goed en werd het beter.

We weten allebei dat wij voor elkaar gemaakt zijn.

Maar het gaat echt al een tijdje slecht..

Ik heb hem heel erg nodig we doen samen aan kickboxen en ik zie hem dus allen nog op de sportschool.

Soms nergeerd die me ook ik zeg hem vaak dat ik veel van hem hou en dat ik dus echt niet zonder hem kan.

Hij reageert daar amper op hij zij laast dan tegen mij dat die mij ook mist..

Ik wil het geloven maar dat lukt me niet ik ben bang dag ik hem kwijt raak ik wil gewoon weer samen met hem zijn en leuke dingen doen want ik en hij kunnen het heel leuk hebben het is zo zonden we zijn echt nooit meer samen.

Ik ben altijd heel sterk geweest en liet me nooit kennen of liep nooit achter iemand aan..

Maar bij hem dus wel.

Geef me aub tips hoe ik hem weer bij my laat trug komen dat die ziet dat die me kwijt raakt en weer achter mij aan loopt..





Ps heeft iemand mischien een site voor meiden met blogs ik wil zelf een blog beginne een beetje over dit onderwerp ..





Please help me. Xxx
Ik ben nergens respectloos ik kaart alleen wat aan. Bovendien heb ik ook inhoudelijk aardig wat advies gegeven.



Hoe denk je dat mensen gaan reageren als ze een blog heeft? Of gaat TO de reactiemogelijkheid uitzetten?



Ik ben niet degene hier die slecht taalgebruik als excuusTruus loopt af te doen als dyslexie hé dus in mijn ogen door smoesjes te verzinnen een paar postings lang lokt TO de reacties ook een beetje uit. Had ze gelijk gezegd "Moet je eens luisteren allemaal, ik WEET van mezelf van mijn slechte taalvaardigheid maar desondanks wil ik toch graag een blog openen..." dan had ik keurig netjes mijn mond gehouden. Vervolgens reageert TO aanvallend, heeft het over 'mensen zoals mij' haten terwijl ik haar helemaal niet haat en meer van zulks.



Maar goed succes met je blog over dit onderwerp. Beter ga je wat met de inhoudelijke tips doen in dit topic die door meerdere mensen zijn gegeven TO zodat je een blog kan openen over zelfstandig zijn, voor jezelf opkomen en je leven niet in dienst stellen van een of andere tamme klootviool die jou niet waard is.
Alle reacties Link kopieren
@grumpycat hier moet ik je wel gelijk in geven, mijn excuses wou niemand echt aanvallen maar vond het wel naar dat iedereen zo 'tegen' haar is.

Daar in tegen ben ik het op dit moment wel met je eens ja.
Just love your life.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt hihi
Alle reacties Link kopieren
To krijgt niet de antwoorden die zij wil horen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Nogal logisch als iedereen valt over haar spelling. Mijn moeder typt precies eender en heeft toch echt geen msn taal gebruikt voorheen.



Ik zou deze jongen laten gaan TS. Ik denk niet dat hij hetzelfde denkt over jullie relatie als jij. Je zegt gek op hem te zijn maar krijgt de liefde niet terug. Je verdiend beter, of je nu kan spellen of niet.



En wat betreft de blog... als jij wil gaan bloggen dan ga je dat lekker doen. Ik vind het schandalig dat er mensen een creatief idee uit het hoofd willen praten omdat je geen spellingstalentje bent. Zolang jij er plezier uit haalt om te schrijven stop dan niet hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik me ook heb geërgerd aan de spelling. Het wordt dan gewoon lastiger om iemand serieus te nemen, omdat de tekst zelf al zo ongeïnteresseerd overkomt. Ik weet niet of dit pure laksheid is, of dat je misschien buitenlandse bent, of dat je het wel "stoer" vind om zo te schrijven. Als je buitenlandse bent kun je er niets aan doen natuurlijk, maar anders vind ik de reacties wel hard, maar ook terecht.

En wat die jongen betreft, ik had al een advies gegeven maar ik wil nog aanvulling geven: volgens mij weet je ergens wel dat het over is maar heb je hier zoveel last van dat je gewoon niet weet HOE je hem moet vergeten. En dat is ook heel moeilijk, zo te horen ben je behoorlijk gek op hem geweest. Je zegt dat je altijd sterk bent geweest en dat het je nu niet lukt, je hebt nooit achter iemand aan gelopen en nu wel. Dan heb je nu misschien voor het eerst écht een gebroken hart, en dat kan heel erg zeer doen. Ik denk dat een dagboek beginnen een heel goed idee is. Geef jezelf de tijd om te verwerken dat jullie relatie over is, dat gaat niet van de 1 op de andere dag weg. Je moet eerst door de pijn heen. Dat betekend; huilen, boos zijn, op jezelf, op hem, op de situatie, nog meer huilen en dan, langzaamaan, aan de andere kant van de tunnel uitkomen. Dan heb je het verwerkt. In de tussentijd zou ik geen contact meer zoeken met hem. En als hij contact met jou opneemt, zou ik duidelijkheid van hem willen. Als hij van houdt laat hij je niet op deze manier in onzekerheid zitten, dat is niet eerlijk. Hier kun jij helemaal niks mee. Er werd hier gezegd dat hij duidelijk is, maar dat is hij niet. En dat is killing.

Ik vind het knap hoe je hier om advies hebt gevraagd, en dat je het idee hebt om hier een blog over te beginnen. En ook hoe je voor jezelf opkomt.
Confidence is not; "I know they'll like me". Confidence is; "I'll be fine if they don't".
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezeur over spelling zeg!

TO zegt dat ze dyslectisch is en dan wordt er geroepen dat ze dat niet kan zijn.

Want dat kan blijkbaar beoordeeld worden op basis van dit topic.

Even lekker ieamand afzeiken, bah
Alle reacties Link kopieren
Dyslexie... Inderdaad willen...



Mn nichtje heeft t ook, vrij zwaar. Loopt nu in het laatste jaar voor Onderwijsassistente... Gaat prima!



Dus ja.. En Ginny, zet die vent aan de kant. Zoek er 1 die er wel voor je is!



.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven