spook sms-jes

26-10-2014 23:01 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ontving vanavond een aantal sms jes van mijn vriend. Onschuldige huis, tuin en keukenonderwerpen, maar niet op de manier zoals hij normaal schrijft. Het rare is echter dat mijn vriend naast me op de bank zat en zijn telefoon voor hem op tafel, on-aangeraakt.



Huh???
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijd geleden (zeker twee jaar) iets soortgelijks gehad. Er was toen een landelijke storing bij T-Mobile, waardoor nummers door elkaar werden gehaald. Ik probeerde een vriend te bellen en kreeg heel iemand anders aan de lijn en ik werd gebeld door een dame die haar man zocht. Ook smsjes gehad die niet voor mij bestemd waren, maar wel van een voor mij bekend nummer. Afzender had ook geen idee waar die berichtjes vandaan kwamen.
quote:pringle86 schreef op 27 oktober 2014 @ 00:21:

Ik had dat een paar jaar geleden ook. Iedere keer als ik een sms ontving van mijn vriend, kwam er ook een sms mee van eerder (soms van een week daarvoor, soms van een jaar daarvoor). Beetje apart. Volgens mij was het gewoon een technisch foutje. Misschien is dat het bij jou ook.Spook smsjes kunnen ook binnenkomen wanneer je sms-geheugen vol is. Dan pakt je foon vanzelf een oud smsje. Je staat wel raar te kijken bij zoiets. Toen ik eenmaal smsjes had verwijderd ging het over. Het is dus wel iets technisch . . . . . . . .
Alle reacties Link kopieren
quote:Carenza schreef op 27 oktober 2014 @ 09:52:

[...]





Spook smsjes kunnen ook binnenkomen wanneer je sms-geheugen vol is. Dan pakt je foon vanzelf een oud smsje. Je staat wel raar te kijken bij zoiets. Toen ik eenmaal smsjes had verwijderd ging het over. Het is dus wel iets technisch . . . . . . . .Oke, deze begrijp ik, maar de berichten die ik ontving zijn nooit van hem af gekomen. Over zijn vader bijvoorbeeld, de man is al 8 jaar geleden overleden. "Hoe laat bij pa woensdag" is dus een vreemde zin voor hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven